Skogslik Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Noen lper de siste dagene: Acid Witch - Witchtanic Hellucinations, grønn 'witch skin' vinyl. Witchsorrow - Witchsorrow, Dobbel lp i rød og grå farge. Og en Neo-folk Compilation Lp: Whom the Moon a Nightsong Sings Front+plakat: Innsiden: Tracklist LP-1: 1. Vàli: Hoestmelankoli 2. Empyrium: The Days Before The Fall 3. Nest: Summer Storm (acoustic) 4. Nebelung: Ich würd es hören 5. October Falls: Viima 6. Ainulindalë: A Year Of Silence 7. Les Discrets: 5 Montee Des Epies 8. Les Discrets: Apres l'Ombre 9. Musk Ox: Solstice 10. Havnatt: Dagen Og Natta 11. Dornenreich: Dem Wind Geboren 12. Vàli: Haredans I Fjellheimen Tracklist LP-2: 1. Nhor: Upon The Wind Its Wings Beat Sorrow Into The Stars 2. Ulver: Synen 3. Neun Welten: Pan 4. Tenhi: Kausienranta 5. Bauda: Ocaso (acoustic) 6. Orplid: Stille (Demo) 7. Nucleus Torn: Krähenkönigin III 8. Lönndom: Språnget Ur Ursprunget 9. Syven: How Fare The Gods? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Du må være platebransjens våte drøm, Skogslik, Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg håper at jeg kan arve samlingen hans. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Pff, arve du liksom. Stjele som er tingen Det jeg har fått i det siste: Electric Wizard-Dopethrone LP Electric Wizard-Witchcult Today Lp Obituary - Cause of Death LP Darkthrone - Goatlord LP CD: Ulver - Perdition City Enslaved - Vikingligr veldi Joy Division - Unknown Pleasures Sigur Rós - Ágætis byrjun Kvist - For kunsten maa vi evig vike Impaled Nazarene - Tol Cormpt Norz Norz Norz Impaled Nazarene - Ugra-Karma Obituary - Slowly We Rot Witchcraft - Witchcraft Godspeed You! Black Emperor - Slow Riot for New Zerø Kanada Godspeed You! Black Emperor - F♯A♯∞ Mgła - Presence My Bloody Valentine - Loveless Limbonic Art - Moon in the Scorpio Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 White Lies - To Lose my Life, £3,99, play.com Mr. Bungle - California, 85 kr, amazon.co.uk Dream Theater - Images and Words, £4,49, play.com Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Ang. stjele. Hva hendte med Darkthrone-LPen du skulle selge? Still open? PM meg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Stjeling er nok mer aktuelt ja, da samlingen blir med meg i graven Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Fikk en pakke fra CDON.COM idag Torture Squad - Hellbound Holy Moses - Agony of Death Unleashed - Hammer Battalion 100 nok til sammen. Når man har lite penger så utnytter man tilbudene man kommer over ^^ Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Siste kom i posten idag, Jamiroquai - Rock Dust Light Star (Deluxe-versjon). Fra play.com for 11.99 pund inkludert frakt. Konge skive med mye 70-tallsgroove kombinert med mer moderne elementer Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Bad Religion - The dissent of man. £7.99 fra Play. Silhouette - Moods. 149,- fra CDON. Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Bloodbath - Nightmares Made Flesh CD 6.84£ play.com 1 Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Metallica - ...and Justice for All (vinyl), 219 kr, Apollon Bergen. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Taake - Nattestid ser porten vid 94,- CDON 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Digger ikke neglene, musikken er ok dog Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Nattestid er brukbar ja, eneste jeg ikke har av Taake. Fikk en pakke fra Hellsheadbangers i dag, akurat pakket opp. Acid Witch - Stoned, LP Spesielt papp saken ved siden av coveret var herlig! Denouncement Pyre - World Cremation, LP Innsiden: Endret 9. november 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 3 - Dark Days Coming 99 kr. på cdon.com (Hadde i tillegg 50 kroner rabatt, så da ble det ikke spesielt dyrt Kommentar: Endelig kom den. Har venta lenge nå. Et nytt dykk ned i Dischords skatteskiste. Litt skuffende da jeg synes at Gray Matter er(var) bedre. GM var mer direkte, både musikalsk og teksmessig - følte at det vare unge menns/gutters betraktninger av verden. Nå er det mer litt eldre menns refleksjoner om verden. Var rett og slett mer gøy med Gray Matter, og jeg kunne relatere meg mer til de tekstene. Musikalsk var også GM mer direkte, og røffere. 3 er ikke like direkte eller røffe, og blir dermed litt for forsiktige, selv om de kanskje viser bedre musikalskhet her. Når tempoet skrus ned høres også vokalist Geoff Turners vokal dårligere ut - passet bedre når tempoet var høyere. Men så absolutt ikke dårlige saker, kvalitet i massevis. Er bare litt skuffende når man venter lenge og har litt store forventninger. Dischord må da være et av tidenes råeste plateselskap! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fikk enda mer i dag, dette får ligge på vent til neste uke: Electric Wizard - Witchcult Today, Double LP Misantropical Painforest - Winds Saturate with Inhumane Longing, Cd Misantropical Painforest - Firm Grip of the Roots, Cd Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Forhåndsbestilte "No More Idols: Deluxe Edition" fra Chase & Status. 13 pund hos Play.com. Bare synd det er to og en halv måned til det kommer ut ... Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Novembers Doom - The Knowing CD 100kr Aftermath Music ENDELIG! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kjøpte Surfing the Void av Klaxons. 169 kroner på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå