Skogslik Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Noen plater fra play.com i dag: Opera IX - The Call of the Wood, £7.99 Opera IX - The Black Opera, £7.99 Lord Belial - Kiss the Goat, £7.99 Fikk og en Lp fra Amazon.co.uk: Mercyful Fate - Melissa, £12 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Noen plater fra play.com i dag: Mercyful Fate - Melissa, £12 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Var på tide jeg skaffet meg den, og det var ingen dum ide! Elsker den etter bare en runde! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Har ikke plata i fysisk format, men synes Melissa er vanvittig god skive. Vurderer å skaffe den selv! Det lille jeg har hørt av Opera IX er ikke helt min greie Har forøvrig nettopp bestilt Nyogthaeblisz - Apocryphal Progenitors Of Mankind's Tribulation LP Endret 28. juli 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Ja, du bør så absolutt skaffe deg den! Nyogthaeblisz virker interessant, skal sjekke det ut litt mer og kansje det blir innkjøp! Hvor kjøpte du Lp'n? Endret 28. juli 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Var på tide jeg skaffet meg den, og det var ingen dum ide! Elsker den etter bare en runde! Og Dont break the oath er enda bedre On topic: Black Sabbath - Heaven and hell deluxe edition CD 199,- Black Sabbath - Mob Rules deluxe edition CD 199,- Black Sabbath - Live evil deluxe edition CD 199,- Alle Musikkverket Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Var på tide jeg skaffet meg den, og det var ingen dum ide! Elsker den etter bare en runde! Og Dont break the oath er enda bedre La faktisk inn bestilling av den på Lp for 2 minutter siden Fant ut jeg må ha den og. Endret 28. juli 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Kvelertak - Kvelertak £8.95 fra Play.com Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Bring Me The Horizon - Count Your Blessings (demoen, ikke albumet med samme navn) SIGNERT! £8.99 fra Visible Noise sin webshop. Var en bundle hvor EP'n "This Is What The Edge Of Your Seat Was Made For" fulgte med Endret 28. juli 2010 av Extractum Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 ACDC - If you want blood Lenke til kommentar
Munty Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Avenged Sevenfold - Nightmare EPIC album! Kjøpt i iTunes-store, men har tenkt til å bestille special edition med Nightmare med The Rev sine trommer. Gode band fortjener støtte! Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Heathen - The evolution of chaos Triosphere - Onwards Begge 165kr på Musikkverket Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Oslo Neseblod: Thorns vs. Emperor - s/t, 159 kr Sound of Noise: Angst Skvadron - Flukt, 149 kr Arcturus and the Deception Circus - Disguised Masters, 99 kr Code - Nouveau Gloaming, 149 kr Deathspell Omega - Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum, 149 kr Forlorn - s/t, 119 kr Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fikk med meg Blood Inside og Shadows of the Sun LP fra Ulver konserten. 300kr Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Ja, du bør så absolutt skaffe deg den! Nyogthaeblisz virker interessant, skal sjekke det ut litt mer og kansje det blir innkjøp! Hvor kjøpte du Lp'n? Send mail til Unborn, han får den inn snart Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Da blir det en liten samlepost: Lady Gaga - The Fame, CD, £5 play.com Lady Gaga - The Fame Monster, CD, £6 play.com Ulver - Blood Inside, LP, 150kr på Den Norske Opera. Ulver - Shadows of the Sun, LP, 150kr på Den Norske Opera Jarboe/Force - The Path (OST), ~£4 Paradigms. Krügers Medbragte - Den Sindsyge Broders Bon, CD, ~£5 Paradigms Heart in Mouth - The Bigger Picture, CD, ~£5 Paradigms Ekpyrosis - Mensch Aus Gold, CD, ~£5 Paradigms Hallvardur Asgeirsson - Lifsblomid, CD, ~£5 Paradigms Dead Shell of Universe - Tamo Gde Pupoljak Vene..., CD, ~£4 Paradgims Deathspell Omega - Chaining the Katechon, LP, €20 Hellfest. Tror det var noe mer, isåfall legger jeg til senere. :> Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Nokon andre her som skal få med seg Virus sitt tridje album? Sendte ordrebestilling til plateselskapet igår og ventar på å få betalt/reservert "fan package"-utgåva. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg har bestilt "Fan Package". Blir bra! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Synes The Black Flux er gørrkjedelig, så tviler på at jeg kjøper den skiva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå