grungewhore Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Kjøpte alle 3 Kasabian skivene for 11 pund på tesco i Belfast. og så kjøpte jeg Kvelertak - Kvelertak, Blood command - ghostclocks, og Stone Temple Pilots - Stone Temple Pilots for 149 per stk på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) King Diamond - The Spider's Lullabye, £11.99 - play.com Endret 29. juni 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
kjtiil Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Gojira - Terra Incognita Opeth - Deliverance 169kr stk på platekompaniet i Tromsø Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Animal Collective - Merriweather Post Pavillion The Olivia Tremor Control - Jumping Fences (single) Gorky's Zygotic Mynci - Spanish Dance Troupe Elf Power - Creatures Nick Drake - Bryter Later Nick Drake - Five Leaves Left Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Animal Collective - Merriweather Post Pavillion Sykt creepy cover, selv om jeg skjønner at det ikke skal røre på seg så er ikke bildet enig Endret 5. juli 2010 av Benjamin Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jeg vet. Optiske illusjoner = Love. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jean-Michel Jarre En Concert Houston - Lyon Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 As I Lay Dying - frail world collapse til 79kr på Tiger's butikk på Hovefestivalen. I tillegg hadde Parkway Drive - Deep Blue og We Don't Dance To Love Songs - self titled kommet i posten når kom hjem Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) John Olav Nilsen & Gjengen - For sant til å være godt til 49 kr fra Platekompaniet. edit: Saint Aviator - Saint Aviator til $6.50 fra .Jesus on Extacy: - Beloved Enemy (Limited Edition), €14.00 - Holy Beauty, €10.00 - Stay With Me (Single), €6.00 fra http://www.jesusonextasy.net/ Endret 5. juli 2010 av Datasmurf Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Atrocity - Todessehnsucht (Longing for death på engelsk) Tyske Death Metal veteraner fra tidlig 90-tall. Dette er det siste death metal albumet før de klikket og heller ville spille vampyr-rock. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Wolves in the Throne Room - Black Cascad, £7.99 - play.com Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Harvest - Neil Young Sandvika, platekompaniet (?) 59,- Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Gorillaz - Plastic Beatch Karen Elson - The ghost who walks The dead weather - Sea of cowards Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 The Gaslight Anthem - American Slang 149,00, Tiger Kommentar: De første par-tre gjennomlyttingene var denne en enorm skuffelse. Etter dette har den hevet seg betraktelig, og melodiene kryper mer og mer frem. Allikevel er dette den til nå dårligste bandets dårligste utgivelse, og det er jo synd, siden jeg virkelig så fram til denne. Og hvorfor skapte de ikke en mer episk avslutning av siste låt - den kunne virkelig ha blitt gjort lengre og med mer kraftfull avslutning. I stedet blir det nærmest en antiklimaks. Hele albumet kunne sikkert ha vært lenger også. Blood Command - Ghostclocks 119,00, Tiger Mye bra norsk rock ute og går for tiden, og Blood Command er et av de banda som har blitt hausa litt opp i norsk musikkmedia. Tidvis veldig god trøkk, men føler allikevel at det mangler litt på å gå helt til topps Youth Pictures of Florence Henderson - S/T 169,00, Tiger Fantastisk cover. Det er det første som slår meg. Det er utformet som en liten bok, med en lomme på innsiden av hver ytterside. "Boka" kommer også i flere farger, min er i hvit. Musikken er fin, flytende og drømmende, slik den skal være, og passer perfekt når du skal ta deg litt pause nå i sommer. Det at albumet er delt på to cd'er er dog litt irriterende, da hver ikke varer mer enn noe-og-30 minutter, og blir litt korte. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Skuggeheim - Kjøt og Blod, 7'' EP 50 kr direkte fra Daudings Gjenklang. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 The Cook Trio - Villa Said 80kr iTunes Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Nocturnal Blood - Nocturnal Crucifixions EP Endret 6. juli 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Black Sabbath - Heaven and Hell er på vei i posten fra Play.com til £4,99 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Black Sabbath - Heaven and Hell er på vei i posten fra Play.com til £4,99 En av de beste platene jeg vet om... Kjøpte "Pink Floyd - Wish You Were Here" selv i helga til 59,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå