Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ebay

Ulver - Perdition City, vinyl $285 :dribble: !

 

Play.com

When - The Lobster Boys £11.99

When - Pearl-Harvest £11.99

Bogus Blimp - Cords, Wires £11.99

Bogus Blimp - RDTR £7.99

Anthony Curtis - Book Of The Key £11.99

Arcturus - Disguised Masters £11.99

Sensa Anima - Synthetic £11.99

Single Unit - Family Of Forces £11.99

Ulver - Ulver 1993 - 2003: 1st Decade In The Machines £11.99

Blackfield - Blackfield 2 £7.99

Blackfield - Blackfield £7.99

 

Plastic Head

Upland - Monochrome Adventures £10.99

Upland - Obliterated £11.99

Upland - s/t £11.99

When - Psychedelic Woderbaum £11.99

When - Trippy Happy £11.99

Bogus Blimp - Men Mic £8.50

Lenke til kommentar

Synes det er smålig irriterende at Ulver skal drive å limitere så mye greier av alt de gir ut. Blir jo umulig å samle på dem. Jeg vil ha Metamorphosis! Og hva er greia med de parfymelignende flaskene de har solgt? Bare tull

 

Når jeg tenker nøyere igjennom om de selger Perdition City vinyler i operaen skal jeg kjøpe mer enn et eksemplar. Skal tjene litt penger på ebay.

Lenke til kommentar

Gjort hva?

 

Synes det er smålig irriterende at Ulver skal drive å limitere så mye greier av alt de gir ut. Blir jo umulig å samle på dem. Jeg vil ha Metamorphosis! Og hva er greia med de parfymelignende flaskene de har solgt? Bare tull

 

Når jeg tenker nøyere igjennom om de selger Perdition City vinyler i operaen skal jeg kjøpe mer enn et eksemplar. Skal tjene litt penger på ebay.

Parfymeflasker.. eller lommelerker :p Metamorphosis har da gått billig på ebay flere ganger. Jeg kjøpte den til under hundrelappen.. Fristende å kjøpe platene igjen, hvis de selges på operaen, på ebay kan man gjøre gode penger :p
Lenke til kommentar

Gjort hva?

Sorry, litt upresis. Jeg lurer på om de har solgt plater (da spesielt LPer) ved konserter før (Jeg har aldri sett dem live…)

 

Jeg spør siden det virker som du har litt peil. "Angrer egentlig litt nå, i og med at jeg skal se de i Operaen, hvis de er i salg der..."

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...