Dragavon Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Europe - Last look at eden De er bedre enn noen gang, synd den ikkje er gitt ut i Norge. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Kjøpte Coldplay - Parachutes, vinyl. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 The Pains of Being Pure At Heart - S/T 2009, 90 spenn på platekompaniet Kommentar: Tidlig My Bloody Valentine og Belle & Sebastian inspirert (og sikkert en hel del til 90talls alternative indepop) poprock. Fine melodier, men mangler den siste lille snærten. Litt ulikt meg musikkmessig, menmen Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 For Lack Of A Better Name (Digipack) - Deadmau5 (CD) £7.99 Play Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Litt nytt i dag: Archgoat - The Light-Devouring Darkness, LP Black Witchery - Desecration of the Holy Kingdom, LP Black Funeral - Vampyr - Throne of the Beas, Cd Archgoat ca 130kr, perverted taste Resten ca 180kr, hellsheadbangers. Endret 27. januar 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 BLACK MAJESTY "Seventh King of Edom" EP 80kr hos Tour de Garde Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Falt litt for Emperor når eg satt og kikket på youtube-linker, så eg kjøpte Prometheus og In the nightside eclipse, begge limited edition på Musikkverket, 199,50 Lenke til kommentar
Tonna84 Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Trivium - Shogun. Kjøpte den ca 1 år for seint. Og unnskyldningen var? Ingen. Beste platen deres hittil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Necromantia - Crossing the Fiery Path (First-press) Necromantia - Scarlet Evil Witching Black (First-press) Ca 300kr totalt fra en ebay selger. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 In Vain - Mantra Full pris på PK, Strømmen. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Nyeste fra Pat Metheny, Orchestrion, til hundreogfemti på Platekompaniet Oslo City. In Vain - Mantra Full pris på PK, Strømmen. Vurderte òg å kjøpe Mantra, men var litt usikker på om den var verdt det etter å ha hørt gjennom en gang med Wimp. Var ikke veldig imponert, men det kan jo ha noe med at jeg ikke har hørt mye In Vain. I tillegg skjønte jeg at det er et album man må høre hele av, og sette seg inn i, for å få noe ut av det. Hva synes du om den? Endret 27. januar 2010 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Katharsis-Kruzifixxion LP Celestial Bloodshed - Cursed Scarred And Forever Possessed LP http://www.terraturpossessions.com Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Drudkh - Songs of Grief and Solitude, Picture LP (Die Hard edition) Lord Belial - Enter the Moonlight Gate Nortt - Graven Lpen kostet rundt 150kr, platene ca 100kr per stykk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Very nice Skogslik. Bestilte nettopp: Lady Gaga - Fame Lady Gaga - Fame Monster Lady Gaga - Just Dance Single Lady Gaga - Lovegame Single Lady Gaga - Poker Face Single Lady Gaga - Bad Romance Single Alt på vinyl. Ca 550kr Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Siste album jeg kjøpte var Swollen Members - Armed to the Teeh, gjennom iTunes der jeg hadde gavekort. Kommer til å kjøpe cden også. Betalte 110 kroner. Lenke til kommentar
Assistentbjørnen Basse Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Camel - Dust and Dreams fra camelproductions.com, sammen med Curriculum Vitae-DVDen og en t-skjorte ^^ Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Pendulum - Hold Your Colour (New Version) The Prodigy - Invaders Must Die Special Edition Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Very nice Skogslik. Bestilte nettopp: Lady Gaga - Fame Lady Gaga - Fame Monster Lady Gaga - Just Dance Single Lady Gaga - Lovegame Single Lady Gaga - Poker Face Single Lady Gaga - Bad Romance Single Alt på vinyl. Ca 550kr Haha, wut? Topic: Nile - To Whom the Gods Detest (2LP, CD, tskjorte), CM-Distro, $31. Bundle. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Måtte ha dem. Lady Gaga er konge, glemte at jeg også kjøpte Paparazzi singelen. Kan poste bilde når alt har kommet frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå