KimNK Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Då var jaggu meg Opeth - Deliverance og Opeth - Damnation bestilt på vinyl Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 The Mars Volta - Frances The Mute Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 The Mars Volta - Frances The Mute Radiohead - Pablo Honey Pink Floyd - Wish You Were Here Enslaved - Isa A Perfect Circle - Mer de Noms Yay! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 The Mars Volta - Frances The Mute Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Crowbar - Crowbar Eucharist - Mirrorworlds Thyrfing - Vansinnevisor Lamb Of God - New American Gospel Sotajumala - Death Metal Finland Ja, folkens...en som faktisk IKKE hører på The Mars Volta! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 hehe... på tide å byrja då ^^ er ikkje så mange så høyrer på det, er det vel? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Fikk noe artig i posten idag. Frantic Bleep - The sense apparatus Snål metal jeg ikke helt klarer å plassere. Hører vel litt både Paradise Lost og Tool her, men brukt som inspirasjonskilder på en måte jeg ikke har hørt før. Er ikke noe voldsomt hit-potensiale å spore. Gikk allikevel rett hjem hos meg. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Måtte sjekke ut Frantic Bleep, lasta ned denne MP3en, sier ikke annet enn Er resten av debut-albumet til dette Kongsvinger bandet like bra som alle anmeldelsene lover, så snakker vi om ett av årets topp 10 album. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Lamb Of God - New American Gospel Har lastet den ned, og den er genialt bra! Digger særlig basslinjene på denne Har bestilt den på platekompaniet, men de er jo så trege!... =/ Lenke til kommentar
monstar Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Bauhaus - In The Flat Field Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) platekompaniet er så trege! Platekompaniet er ikke minst svært dyr og veldig mainstream orienterte. Herregud.. bare se på kategoriene, og hvilke artister som har eget navneskilt :!: Skjønner at man skal tjene penger, men synes egentlig butikken er ganske så sjarmløs... Edit: Kjøpte meg Hatfield and the North - The Rotters Club (noe de forresten ikke har på kompaniet, av Canterbury har de vel bare Caravan og Soft Machine såvidt jeg kan huske). Endret 22. februar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Green Day- American Idiot. For dere som liker/har likt Green Day en stund, ikke kjøp den! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Uff, kjøpte LCD Soundsystem etter å ha blitt lurt av hype`en. Hvilken skuffelse! Wannabees som forsøker å kopiere gyldne øyeblikk fra tidligere storheter som bl.a. Talking Heads og Kraftwerk, det blir bare flaut, synes jeg PS: er det sant at Platekompaniet bytter inn en cd man ikke liker, eller er det bare tøys? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) PS: er det sant at Platekompaniet bytter inn en cd man ikke liker, eller er det bare tøys? Vet at Free Record Shop (som forresten er en bedriten møkkasjappe) hadde dette tilbudet, men da måtte du være medlem i FRS-klubben som kosta 25 kroner eller noe sånt. Eneste måten å få bytte på kompaniet er vel når cden er forsegla, men en kamerat av meg bytte en cd som var forsegla ved en annen kjede, men han er god til å manipulere.. så ja det skal kunne være mulig, men da må du kanskje i verstefall lage en scene :!: Edit: For å være On Topic.. fikk kjøpt de Kansas skivene jeg mangla, hadde bare den første, så: Song for America Masque Leftoverture Point of Known Return Edit II: Kosta meg 300 fra cdon, hadde jeg kjøpt de på kompaniet (som mest sannsynlig har ca. halvparten) så hadde det kostet meg 400 (da har jeg regnet med hva jeg "sparer" ved å bruke rabattkortet). Endret 23. februar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ralph Myerz and the Jack Herren Band - Your new best friends Genialt.... Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 The Chemical Brothers - Push The Button LCD Soundsystem - LCD Soundsystem Hàkan Hellström - Ett koliksbarns bekännelser Har ikke hørt mye enda Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Siden jeg ikke kjøpte nye høyttalere i går, må jeg trøste meg med endel nye plater i dag. Dette er skal dumpe ned i postkassa i løpet av neste uke: Styx - Best Of Times Styx - World Live Styx - Rockers Styx - Arch Allies: Live At Riverport Ralph Myerz & The Jack Herren Band - Your New Best Friends Tori Amos - The Barkeeper Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ralph Myerz & The Jack Herren Band - Your New Best Friends Smart kjøp! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ralph Myerz & The Jack Herren Band - Your New Best Friends Smart kjøp! A special album ligger i cd-spilleren nå faktisk Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Kemic-Al - Twisted Parameters og V.A. - The Secret of the thirteen crystal skulls Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå