Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?

dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk noe artig i posten idag.

Frantic Bleep - The sense apparatus

Snål metal jeg ikke helt klarer å plassere.

Hører vel litt både Paradise Lost og Tool her, men brukt som inspirasjonskilder på en måte jeg ikke har hørt før.

Er ikke noe voldsomt hit-potensiale å spore. Gikk allikevel rett hjem hos meg.

Lenke til kommentar
platekompaniet er så trege!

Platekompaniet er ikke minst svært dyr og veldig mainstream orienterte.

Herregud.. bare se på kategoriene, og hvilke artister som har eget navneskilt :!:

Skjønner at man skal tjene penger, men synes egentlig butikken er ganske så sjarmløs...

Edit: Kjøpte meg Hatfield and the North - The Rotters Club (noe de forresten ikke har på kompaniet, av Canterbury har de vel bare Caravan og Soft Machine såvidt jeg kan huske).

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar

Uff, kjøpte LCD Soundsystem etter å ha blitt lurt av hype`en. Hvilken skuffelse! Wannabees som forsøker å kopiere gyldne øyeblikk fra tidligere storheter som bl.a. Talking Heads og Kraftwerk, det blir bare flaut, synes jeg :thumbdown:

PS: er det sant at Platekompaniet bytter inn en cd man ikke liker, eller er det bare tøys?

Lenke til kommentar
PS: er det sant at Platekompaniet bytter inn en cd man ikke liker, eller er det bare tøys?

Vet at Free Record Shop (som forresten er en bedriten møkkasjappe) hadde dette tilbudet, men da måtte du være medlem i FRS-klubben som kosta 25 kroner eller noe sånt. Eneste måten å få bytte på kompaniet er vel når cden er forsegla, men en kamerat av meg bytte en cd som var forsegla ved en annen kjede, men han er god til å manipulere.. så ja det skal kunne være mulig, men da må du kanskje i verstefall lage en scene :!:

Edit: For å være On Topic.. fikk kjøpt de Kansas skivene jeg mangla, hadde bare den første, så:

• Song for America
  • Masque
  • Leftoverture
  • Point of Known Return

Edit II: Kosta meg 300 fra cdon, hadde jeg kjøpt de på kompaniet (som mest sannsynlig har ca. halvparten) så hadde det kostet meg 400 (da har jeg regnet med hva jeg "sparer" ved å bruke rabattkortet). :roll:

Endret av Nisje Olm
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke kjøpte nye høyttalere i går, må jeg trøste meg med endel nye plater i dag.

Dette er skal dumpe ned i postkassa i løpet av neste uke:

Styx - Best Of Times

Styx - World Live

Styx - Rockers

Styx - Arch Allies: Live At Riverport

Ralph Myerz & The Jack Herren Band - Your New Best Friends

Tori Amos - The Barkeeper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...