boffeeen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Play.com: This Will Destroy You - This Will Destroy You - 10.99 GBP Misery Signals - Controller - 9.99 GBP A Day To Remember - Homesick (Deluxe Edition CD & DVD) - 8.95GBP Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kjøpte meg en Eric Clapton best of eller remastred eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) www.blazing.ws Astrofaes - Dying Emotions Domain Astrofaes - The Eyes of the Beast Nokturnal Mortum - Twilightfall Totalt: 36€ Play.com King Diamond - The Eye £7.99 Allt på cd. Endret 8. oktober 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tiesto - Kaleidoscope 149,- Platekompaniet Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Play.com A City By The Light Divided - Thursday (CD) - £5.00 Agaetis Byrjun (Gatefold Card Sleeve) - Sigur Ros (CD) - £5.00 Because Of The Times - Kings Of Leon (CD) - £3.99 Deja Entendu - Brand New (CD) - £6.99 Enema Of The State - Blink 182 (CD) - £5.00 From Under The Cork Tree - Fall Out Boy (CD) - £2.99 Misanthropy Pure - Shai Hulud (CD) - £7.99 Tertia - Caspian (CD) - £7.99 Witness - Blessthefall (CD) - £7.99 Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Da jeg var mindre kjøpte jeg en CD med Elvislåter. Husker ikke hva den heter, men det var den med Hound Dog osv. * Er for det meste de andre i familien som kjøper cd'er her Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Dead By Sunrise - Out of Ashes (riktignok forhåndsbestilt Den slippes 13.Oktober. Dead By Sunrise er Chester Bennington (Linkin Park's hovedvokalist sitt soloprosjekt.) Endret 9. oktober 2009 av Megnus Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Et lite lass med ting i posten i dag: LP Immortal - All Shall Fall - £15, plastichead.com Wigrid - Hoffnungstod - 10,€ no colours records Cd Lord Wind - Forgotten Songs - 14$, discogs.com Graveland - Thousand Swords - 10€ no coulours records Kladovest - Escape in Melancholy (digipack, limitert til 50) - 14€ no colours records Og en musikk dvd; Moonspell - Lusitanian Metal £13 play.com Endret 9. oktober 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Toften Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Wilco - (the album) (vinyl, med CD) Wilco - Sky Blue Sky (CD) The Black Crowes - Lions (CD) The Black Crowes - Before the Frost (CD) Fleetwood Mac - Penguin (vinyl) Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Kjøpte noen plater fra platekompaniet her om dagen Killswitch Engage - As a daylight dies Iron Maiden - Rock in Rio Span - VS. Time - og - Mass Distraction Dream Theater - Train of Thought Deep Purple - Made in Japan (hadde den allerede på LP, men trenger den i bilen!) Avenged sevenfold - Avenged Sevenfold - og - City of Evil Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Baroness - Blue Record (Deluxe Edition) - $25 inkl. t-shirt fra Relapse Records Katatonia - Night is the New Day (Swedish Edition) - £12 fra Burning Shed Between The Buried And Me - The Great Misdirect Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Fikk meg en picture lp i går og: Cradle Of Filth - The Principle of Evil Made Flesh - £12.99 plastichead.com Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Baroness - Blue Record (Deluxe Edition) - $25 inkl. t-shirt fra Relapse Records Katatonia - Night is the New Day (Swedish Edition) - £12 fra Burning Shed Between The Buried And Me - The Great Misdirect Nice LueDotten! Går utifra at The Great Misdirect er forhåndsbestilt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Pure Late Night Moods fra Media Marckt i Cartagena til €10.95 Veldig fornøyd med CDen Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Baroness - Blue Record (Deluxe Edition) - $25 inkl. t-shirt fra Relapse Records Katatonia - Night is the New Day (Swedish Edition) - £12 fra Burning Shed Between The Buried And Me - The Great Misdirect Nice LueDotten! Går utifra at The Great Misdirect er forhåndsbestilt? Alle 3 er forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
chhristian Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Kiss - Sonic Boom (Special Edition). 179,50,- fra Platekompaniet Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Brand New - Daisy 149,00, Tiger Kommentar: Brand New fornekter seg ikke; de gjør tydeligvis hva pokker de vil. Merker at jeg vil trenge tid på å virkelig nye denne her, den er ikke like umiddelbar som de andre, men bandet er gode nok musikanter og gode nok låskrivere til at det er av lav kvalitet. Trenger bare tid å fordøye det, og det er ikke alltid positivt The Feelies - Crazy Rhythms (remastered) 149,00, Tiger Kommentar: Endelig har The Feelies blitt remastra og dermed gjort lettere tilgjengelig på markedet. Har hatt lyst på denne plate siden jeg leste en fantastisk artikkel på groove.no rundt jul i fjord om amerikansk undergrunnsrokk på 80tallet. Tidvis instrumentalistisk pre-collegerock. Og man kan se hvor Weezer fikk inspirasjon til covrene på s/t-platene sine Endret 11. oktober 2009 av SobrietyMisfit Lenke til kommentar
AVF Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Var innom HMV og diverse vinylbutikker i London i helga og skaffet meg no vinyl: Beatles - Revolver Velvet Underground - Velvet Underground & Nico Steely Dan - Can't Buy a Thrill Radiohead - OK Computer Beck - Modern Guilt Fornøyd! Lenke til kommentar
Pondus93 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Stadium Arcadium - Red Hot Chilli Peppers Kjøpte den i Thailand for 4 år siden hvis jeg husker riktig kostet meg 150B sånn ca. 22kr var ikke ikke en brenne CD med printa ut Cover heller Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Forhåndsbestilt fra Platekompaniet: Kent - Röd (Deluxe Edition (m/USB+VINYL+BOK)): 639 kr Blir ikke 9. november fort nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå