kaiern Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium (igjen, den forrige har forsvunnet) The Mars Volta - Tremulant EP Rush - 2112 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 General Patton vs The X -Ecutioners innkjøpt Disse folka har skjønt det. Man kan selge hva som helst, så lenge Pattons navn på coveret. Nei ikke Ruins. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har ikke oppdatert platekjøpene mine på en stund, so here we go: Abruptum - Vi Sonus Veris Nigrae Malitiaes Behemoth - Antichristian Phenomenon Behemoth - Conjuration Behemoth - From The Pagan Wastelands Behemoth - Satanica Behemoth - Thelema 6 Bloodbath - Nightmares Made flesh Callenish Circle - My Passion Your Pain Chimaira - The Impossibility Of Reason Crowbar - Odd Fellows Rest Cynic - Focus Dead Silent Slumber - Entombed In The Midnight Hour (oooh, føkkings tr00 azz) Detonation - An Epic In Defiance Disgorge - Consume The Forsaken Disgorge - She Lay Gutted Disincarnate - Dreams Of The Carrion Kind Dissection - Live Legacy Dying Fetus - Stop At Nothing Ensiferum - Iron Enslaved - Eld Eucharist - A Velvet Creation Grave Digger - The Last Supper Graveworm - Utopia Green Carnation - The Quiet Offspring Heaven Shall Burn - Antigone Immolation - Dawn Of Possession Insision - Beneath The Folds Of Flesh Kalmah - They Will Return Kreator - Enemy Of God Lamb Of God - Pure American Metal Lilitu - The Dolores Lesion Macabre - Murder Metal Mastodon - Leviathan Pig Destroyer - Terrifyer Setherial - Endtime Divine Thyrfing - Valdr Galga Tiamat - A Deeper Kind Of Slumber Vital Remains - Let Us Pray Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Mye du bruker per mnd i plater Zyklon? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Mye du bruker per mnd i plater Zyklon? Det varierer litt, men vil tippe ca. 1500-2000...alt etter hvor mye jeg kjøper brukt. Alt dette er kjøpt etter nyttår da, har bare vært lat med å oppdatere platekjøpene her Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 hehe. Mitt forbruk var godt over 2000 i mnd før jul, men nå har det stagner. Kun 7-8 plater. Har liksom fått i hus det jeg ville ha. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Gluecifer - Head To Head Boredom og Johnny Cash - Man In Black. Har gått mest i dvd så langt i år men det tar seg vel opp etterhvert hvis jeg kjenner meg selv rett. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Genesis - Nursery crime Ananta - Night and daydream Ambrosia - Road Island Steve Hackett - Please don't touch Alt på vinyl Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Dire Straits - Making Movies Mike Oldfield - Crises Queen - Hot Space The Kinks - Sleepwalker Alt på vinyl Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 The Mars Volta - Frances The Mute Lenke til kommentar
FM Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Pink Floyd - Wish you were here (nice-price ) Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Siste jeg kjøpte meg var: The National Bank - The National Bank Opeth - Damnation Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 *Rope på kaiern* Hey, hva? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Fürgess es. Edit: Då var det oppklart, ja. Endret 21. februar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Siste jeg kjøpte meg var: The National Bank - The National Bank Opeth - Damnation Hva synes du om National bank skiva? Lurer på om jeg skal kjøpe den snart.. Velkommen til forumet forresten. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Fürgess es. Edit: Då var det oppklart, ja. Ja Lenke til kommentar
Eline Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Siste jeg kjøpte meg var: The National Bank - The National Bank Opeth - Damnation Hva synes du om National bank skiva? Lurer på om jeg skal kjøpe den snart.. Velkommen til forumet forresten. Jeg syns det var bra. Jeg lyttet nok ikke helt og fullt til plata når jeg hørte på den første (og eneste) gang, men det lille jeg hørte inne i mellom syns jeg var koselig å høre på Har nok hørt for mye på Damnation, så har ikke fått tid til The National bank:p Men kjøp den du, jeg tror ikke du vil angre Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det var den siste jeg kjøpte også men har ikke fått hørt på den ennå.. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hah, siste jeg og kjøpte. Liker den veldig godt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå