boffeeen Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Siste jeg fikk: A Day To Remember - Homesick Architects - Hollow Crown The Black Dahlia Murder - Nocturnal Siste jeg bestilte: Architects - Nightmares Architects - Ruin Venter på (Ikke på lager/treg utsending): Job For A Cowboy - Ruination Job For A Cowboy - Genesis Job For A Cowboy - Doom The Devil Wears Prada - Plagues (Re-issue m/ DVD) Underoath - The Changing Of Times Underoath - Define The Great Line Drop Dead, Gorgeous - In Vogue Miss May I - Apologies Are For The Weak Born Of Osiris - A Higher Place Suicide Silence - No Time To Bleed (Limited Digipak) Edit: Alle CD-ene er kjøpt på play.com, med unntak av Architects - Ruin. CD-ene på play.com koster omtrent alle mellom 9 og 11 pund, og Architects - Ruin kostet 139 på platekompaniet. Endret 13. juli 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Siste jeg fikk var Sigur Ros - Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Uten å være mod eller liksommoderator på noen måte vil jeg gjerne minne om trådens regler. REGLERHver post skal inneholde Tittel Hvor den ble kjøpt Hvor mye den kostet Dette for å gjøre tråden mer interessant. Alle innlegg som bare inneholder en tittel på en plate, slettes uten varsel. Det er selvfølgelig tillatt å kommentere andres innkjøp og diskutere det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Darkspace - Dark Space III rundt 100kr fra play.com Drudkh - Blood in Our Wells Picture LP. Ca 140kr, husker ikkje hvor det var fra. Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 - Dave Matthews Band - "Big Whiskey and the Groo Grux King" - Platekompaniet - 189 ,- Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Drowning The Light - Through the Noose of Existance CD Drowning The Light - Ritual of Intolerance & Hatred CD kosta rundt 150 totalt. Fikk med 2 ekstra cder i tilleg gratis: Orrery - Nine Odes to Oblivion Black Metal Comilation Of Van Diemans Land Fra asgardmusik.com Endret 15. juli 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
catolap Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - In Step CD Stevie Ray Vaughan and Double Trouble - Blues at Sunrise CD 130,- pr stk på den lokale sjappa. Bruce Springsteen & The E Street Band - Live 1975 - 85 5CD 99,- på Elkjøp. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Casiokids - Fuck Midi - 99,50 - Platekompaniet Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Michael Jackson: Thriller Off The Wall Bad Dangerous Tror alle kostet rundt 5.99£ @ Play Endret 15. juli 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) dub fx 149,39 på www.dubfx.net Endret 15. juli 2009 av Lidskjalv Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Beardfish - Sleeping in Traffic pt. 2 (PK 169,-) Madder Mortem - Eight Ways (PK 169,-) Riverside - Anno Domini High Definition (PK 199,-) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Drowning The Light - Flames Of Sacrifice, LP kosta vell rundt 150 eller noe slikt, husker ikkje helt. Endret 17. juli 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Elvis - 30 # 1 Hits Cypress Hill - Black Sunday REM - Green Beastie boys - Licensed To Ill Billy Talent - II Pavlov's Dog - Pampered Menial Kent - Vapen & Ammunition Tilsammen 522kr fra CDON.no Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Unborn Limbonic Art - 1995-1996 Satyricon - Rebel Extravaganza 2LP 260,- Neseblod Anathema - A Fine Day to Exit Borknagar - s/t Dødheimsgard - Satanic Art LP Emperor - Anthems to Welkin at Dusk Emperor - Prometheus... Enslaved - Vertebrae boks Funeral - Tristesse Funeral - Tragedies Manes - Under Ein Blodraud Maane Manes - Vilosophe Mysticum - In the Streams of the Inferno Sort Vokter - Folkloric Necro Metal Thou Shalt Suffer - Somnium Troll - Drep de Kristne Ulver - Perdition City Ulver - Blood Inside boks Ved Buens Ende - Written in Waters Vinterland - Welcome my Last Chapter Dyrt... Sound of Noise Green Carnation - Journey to the End of the Night Sirius - Aeons of Magick 318,- Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) The Bouncing Souls - The Gold Record 149,00, cdon.com Kommentar: En kosli plate, men savner sing-along'en som var på "How I Spent My Summer Vacation". Sistnevnte var en heidundrades morsom cd, The Gold Record er bare en "deilig" cd, perfekt til å ha i cdspillern og cruise (hvis du liker punk vel å merke) Elliott - False Cathedrals 159,00, cdon.com Kommentar: Vakker og stemningsfull rock, en storslagen mix av drømmepop, spacerock og post-hardcore. Perfekt for regntunge kvelder året rundt Venter på: Moneen - Red Tree Endret 24. juli 2009 av SobrietyMisfit Lenke til kommentar
roflmao9191 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Kjøpte Red hot chilli peppers - What hits - 89kr på musikkverket. Endret 18. juli 2009 av roflmao9191 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) TV On the Radio - Dear Science 89,90(?) på Platekompaniet i Stortingsgata. Fantastisk band, fantastisk album. Minst like bra som den forrige plata de ga ut, Return to Cookie Mountain. --- --- --- --- --- --- --- --- The Cure - Three Imaginary Boys (2CD Deluxe Edition) The Cure - The Head On the Door (2CD Deluxe Edition) The Cure - Kiss Me Kiss Me Kiss Me (2CD Deluxe Edition) Eagles of Death Metal - Heart On Sigur Rós - Ágætis byrjun 79,90 pr stk på Platekompaniet Sandvika. The Cure-CDene måtte jeg bare ha, da disse spesialutgavene som regel koster nesten tre ganger så mye. Sigur Rós-CDen var femtemann i kurven for å presse ned prisen pr CD fra 89,90 til 79,90, men det er jo også en CD jeg har hatt planer om å sjekke ut. Eagles of Death Metal har jeg aldri vært frelst av, men Heart On er i mine øyne et sjumilssteg forover, og jeg har spilt den ofte på Spotify. Nå blir den rippet til iPod i tillegg Endret 19. juli 2009 av svinepelz Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Townes (Deluxe Limited Edition 2CD) - Steve Earle (CD) £11.99 Hos play.com Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Kyuss - ...And the Circus Leaves Town Kyuss - Wretch Monster Magnet - Superjudge Dinosaur jr. - Green Mind 60,- for hver på CDON Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Peter Hammill - Thin Air Blir spennende å høre hva han har kokt i hop denne gangen. Albumet var ikke å finne på Spotify enda, så jeg måtte ut med 159,- på CDON. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå