Tjetta Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Veto - theres a beat in all machines platekompaniet, Oslo City Lenke til kommentar
Sörskogen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Amon Amarth - Twilight Of The Thunder God Kjøpt i London Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Terrorizer- World Downfall fra CDON Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kjøpte nettopp: Röyksopp - Junior (ca. 80 kr fra Play.com inkl. frakt) Kings Of Convenience - Riot On An Empty Street (ca. 60 kr fra CDON.no inkl. frakt og gavekort) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Farmers Market - Surfin' USSR 169,- på cdon Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Atreyu - Best Of cd + dvd, 169,00 cdon Kommentar: Egentlig bare et innfall jeg fikk da jeg skulle kjøpe noen andre plater forrige uke, litt kjedelig at det er bare den som har kommet til nå. Er ikke veldig stor fan av denne typen musikk, hva nå enn man skal kalle det (metalcore, screamo, post-hardcore?), men 'Bleeding Mascara' hadde samme dag klistret seg på hjernen, så da prøvde jeg meg med denne best of'en av deres 3 første album. Må innrømme at jeg ikke skjønner med best of cd'er til band som ikke er ferdig med sitt arbeid, Atreyu ga ut nytt album året etter eller noe, men det er uansett en grei ting å kjøpe vis du er usikker på m du skal kjøpe et helt album og er usikkert på kvaliteten til albumene som helhet. I slike best of samlinger samler de de beste sangene, mest trolig, de har. Det var derfor jeg kjøpte denne cd'en, fått inntrykk at albumene deres er høyst varierende i forhold til kvalitet. Uansett så er det helt greie saker, tom growlinga er holdbar. Nå venter jeg bare på A Wilhelm Scream og Bouncing Souls Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Banco del Mutuo Soccorso - Darwin! 179,- Seventh Wonder - Mercy Falls 179,- Fra progrock.no Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Elysian Blaze - Levitating the Carnal (LP) 150kr. Fra en nettside eg ikkje husker navnet på akuratt nå^^ Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Lamb of God - Wrath Chimaira - Resurrection Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Megadeth - Peace Sells LP Megadeth - Rust in Peace LP Iron Maiden - Flight of Icarus LP Maxi single Deep Purple - Perfect Strangers LP Helloween - Keeper Of The seven keys LP Helloween - Keeper Of The seven keys part II LP Queensrÿche - Operation Mindchrime LP Judas Priest - British Steel LP W.A.S.P - Blind In Texas LP Maxi Single Mellom 20 og 80 per stk. kjøpt privat.. Lenke til kommentar
En græll grill Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Fikk følgende plater i posten idag: Opeth - Blackwater Park Lamb of God - Sacrament Iron Maiden - The Number of the Beast Turisas - Battle Metal In Flames - The Jester Race/Black Ash Inheritance Ble ca 350 kr. til sammen fra play.com Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Green Day - 21st Century Breakdown Lenke til kommentar
Erikk1991 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Heaven and hell- The devil you know Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Ebba Grön - Live My Midnight Creeps - Histamin Noen måneder siden nå siden vi ikke har platebutikk der jeg bor : ( Kjøpte dem på cdon, og jeg anbefaler å skjekke ut begge platene! Endret 15. mai 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Immanuel Kant IV Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Palace Music - Viva Last Blues Angels Of Light - We Are Him Pyha - The Haunted House 4-5 Sjostakovitsj-plater Paysage d'Hiver - Paysage d'Hiver Lenke til kommentar
ersa Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Leprous - Tall Poppy Syndrome £10.99 @ play.com Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Nyktalgia - Peisithanatos LP, rundt 140kr When Mine Eyes Blacken - When Mine Eyes Blacken CD - ca 90kr Begge fra obscure-abhorrence Endret 20. mai 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Office of Strategic Influence - Blood 159,- Platekompaniet Ski Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 OSI - Blood Sun Kil Moon - April OSI blei kjøpt ved burningshed.com for cirka 12$. Sun Kil Moon blei kjøpt på ebay, ei nokså sjeldan og nydeleg vinylutgåve pressa på kvitgrå vinyl. Kjøpte henne for berre 24$. Anbefaler begge desse platene, særleg sistnemnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå