Batnobbit Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hmm.. La meg tippe; Black Metal? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bestillte: I'm From Barcelona - Let me Introduce my friends fra Platekompaniet. Fikk: I'm From Bacelona - Who Killed Harry Houdini? Bestilte: Den beste plata døms. Fikk: Den dårligste. Skuffa: JA. 167,- Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Cryptik Howling - Vitium Intus Korpius - Apocalyptic Vision Rundt 100 kr fra hjemmesiden til plateselskapet. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Drowning The Light - Of Celtic Blood & Satanic Pride rundt 120kr fra amazon.co.uk Knallkjøp. Har denne på kasett. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Siste kjøpte fra play: - Mastodon - Crack The Skye (CD+DVD) - Radiohead - In Rainbows - Kings Of Leon - Aha Shake Heartbrake Lenke til kommentar
Dolt Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Smurfehits 2 Kjøpt på karl johan i oslo for 10 år siden. 150 kloner? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Paul Oakenfold - Greatest Hits & Remixes (2CD) - 49,50 kr The Very Best Of School Reunion - 62 School Disco Classics (3CD) - 59,50 kr Fra Platekompaniet *salg* <3 Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 lol Lars Winnerbäck - Daugava Stone Roses - second coming pk 169 og 109 Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Rihanna- Good girl gone bad Platekompaniet Pris: 169,- Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Rihanna- Good girl gone bad Platekompaniet Pris: 169,- Fornøyd med kjøpet? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Metallica Box Hadde cd'en men måtte ha denne også selv om den koster noen kroner.. Lenke til kommentar
Dolt Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Metallica Box Hadde cd'en men måtte ha denne også selv om den koster noen kroner.. why? virker bortkasta. sry, jeg mener det ER bortkasta. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ikke for en Metallica fan, men for alle andre virker det selvsagt bortkasta! Lenke til kommentar
Dolt Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Så hva er forskjellen mellom å ha alle cd'ene og box? Du tror ikke bandet utnytter fans som deg for å tjene ekstra på allerede utgitt materiale tror du? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det er faktisk folk(som meg selv) som liker og ha en spessiel box. For hva kommer andre folk til og si? Holy shit that's awsome, og det er verdt pengene for min del. Pluss det ser kulere ut. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så hva er forskjellen mellom å ha alle cd'ene og box? Du tror ikke bandet utnytter fans som deg for å tjene ekstra på allerede utgitt materiale tror du? Vi må da få kjøpe det vi føler for uten at man må bli spurt om vitsen med det. Syns selv det er stilig og ha litt spesielle utgaver og sjeldne cder. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Du tror ikke bandet utnytter fans som deg for å tjene ekstra på allerede utgitt materiale tror du? Boxen kom samme dagen som cden ble sluppet, så man hadde faktisk valget om man skulle kun bruke penger på boksen eller en av de andre utgivelsene som alle ble sluppet samtidig. Utnytter, det kalles å gi fansen noe ekstra. Men nå om dagen hvor folk laster ned 95% av musikken man hører på så er det ikke alle som skjønner hvorfor... Selv så kjøpte jeg Boxen, LP utgaven, Limited utgaven og den vanlige cden. Så i følge deg så er jeg den største idioten du har møtt i dag. Endret 15. mars 2009 av Manx Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bestillte: I'm From Barcelona - Let me Introduce my friends fra Platekompaniet.Fikk: I'm From Bacelona - Who Killed Harry Houdini? Bestilte: Den beste plata døms. Fikk: Den dårligste. Skuffa: JA. 167,- Jeg vet innlegget er noen dager gammelt, men: Har du sendt mail til Platekompaniet? Du har da krav på å få det du bestiller ... Selv om forskjellen på den dårligste og den beste plata deres kan være veldig liten når de bare har gitt ut to. Når det gjelder spesialutgaver av album o.l. kan jeg godt kjøpe det hvis jeg ikke har den vanlige utgaven fra før eller hvis det er veldig mye ekstra. Om andre bruker pengene sine "smart" eller ikke får være deres sak. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Anaal Nathrakh - Eschaton Summoning - Oath Bound Begge fra CDON Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Når eg først handla fra cdon, ble noen plater handla og: Swallow The Sun - Hope Shape Of Despair - Angels Of Distress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå