Gnimmels Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 A static lullaby - Rattlesnake Dillinger Escape Plan - Irony is a dead scene <-- Faen for en EP! Mike Patton ftw! Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tyrann - Shadows of Leng Musikkverket - 199,- Ganske fornøyd.. ikke helt som forventa men mye bra! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Disse 2 kom i posten i dag: Novembers Doom: The Pale Haunt Departure - rundt 100kr fra amazon.co.uk My Shameful - ...Of Dust - 30kr fra amazon.co.uk Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Pink Floyd - Echoes. HMV i Darlington, £15. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Guns N Roses - Appetite for Destruction Slayer - Reign in Blood Iron Maiden - Iron Maiden Iron Maiden - Killers Iron Maiden - Powerslave Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son Ritchie Blackmore's Rainbow Remastered Metallica - Master of Puppets AC/DC - Dirty Deeds Done Dirt Cheap CDON kr 600 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Whitest Boy Alive - Rules Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Scott Matthews - Passing Stranger (med bonus disc), € 6,49 på play.com Nydelig folk med en dæsj blues, og definitivt et kupp til prisen. Bare så synd at de nesten alltid klarer på ødelegge jewel casen på veien Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 @rikspøbel: Har du ikke krav på en ny CD hvis den/coveret blir ødelagt på veien? Jeg trodde det var senderen som var ansvarlig for at det var pakket skikkelig ... Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Sikkert, men det er bry det òg Endret 5. mars 2009 av rikspøbel Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Cradle of Filth - Midian Cradle of Filth - Cruelty and the Beast Anaal Nathrakh - Eschaton(på tide og få min egen og ikke abre låne broderens) Moonspell - The Great Silver Eye Judas Priest - Ram it Down Opeth - Deliverance 59.- pr stk på platekompaniet. Benyttet meg av tilbudet 5 for 250. Anaal kjøpte jeg etter på Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Bolt Thrower - The IVth Crusade Cannibal Corpse - Evisceration Plague Iron Angel - Hellish Crossfire Sadistik Exekution - Fukk €50, sjappe i Brussel. Lenke til kommentar
RedBowlingBallRuth Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Elliott Smith - XO (59kr) Antony & the Johnsons - I Am a Bird Now (79kr) Begge fra platekompaniet. =) Endret 8. mars 2009 av RedBowlingBallRuth Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Joe Bonamassa - [Live] From nowhere in particular 169kroner fra Platekompaniet. Kongeplate dersom en liker rå blues Endret 8. mars 2009 av Griffin Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Haha, jeg hadde egentlig bestilt Weighing Souls With Sand av The Angelic Process, men så fikk jeg Live at Roadburn 2008 av Wolves in the Throne Room istedenfor. Nå får jeg beholde WitTR-plata, samtidig som jeg bare trenger å betale for frakten til den jeg opprinnelig bestilte. Så i praksis betaler jeg bare for frakten til den av WitTR. Vet ikke hvor bra den er, men har ihvertfall hørt noe bra om bandet. Den jeg fikk: Den jeg egentlig skulle fått, som de sender snart: Endret 9. mars 2009 av TanTheMan Lenke til kommentar
someOen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Steven Wilson - Insurgentes for 160 kr på platekompaniet. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Frank Zappa - Joe's Garage Acts I, II & III. 259,- fra platekompaniet. Godplate! Har slitt ut vinylen Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Steven Wilson - Insurgentes Endelig! Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Pink Floyd med Dark Side of the Moon (125 kr), Wish You Were Here (125 kr) og The Wall (385 kr). Kjøpte de hos den lokale platesjappa (Puskas), Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Drowning The Light - Of Celtic Blood & Satanic Pride rundt 120kr fra amazon.co.uk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå