obotron Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Mark Lanegan Band - Bubblegum. Anbefales! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Timberland - Under Constructions Tee Productions - Back To Work Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 R.E.M. - Around The Sun er siste plata jeg kjøpte. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Akkurat bestilt MIMEOs The Hands of Caravaggio og Erstlive 004 Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Bestilte akkurat Ayreon - Human Equation for andre gang (bursdagsgave til min mor ) Knall plate forresten Bestilte i samme slengen Slayer - Still reigning dvd'en Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 ENDELIG kom Led Zeppelin DVD'en og Led Zeppelin II i posten. Er det noe å anbefale? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Queen- Greatest Hits, tittel i seg selv taler for musikkglede til de grader, anbefales! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 ENDELIG kom Led Zeppelin DVD'en og Led Zeppelin II i posten. Er det noe å anbefale? Definitivt! Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Travis - Singles <- Kjøpte den idag, men vil fortsatt ha Big Bang - Radio Radio TV Sleep, men ingen butikker rundt meg har den nå så det blir vel nettkjøp Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Wild Bird på El delen er konge. Bedre versjon enn studio. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Travis - Singles <- Kjøpte den idag, men vil fortsatt ha Big Bang - Radio Radio TV Sleep, men ingen butikker rundt meg har den nå så det blir vel nettkjøp Hva er det for noen platebutikker som ikke har Radio, radio, Tv, Sleep?! Anywho. Kjøpte meg John Legends "Get Lifted" plate i dag... Åh gud så digg den plata er!! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) ENDELIG kom Led Zeppelin DVD'en og Led Zeppelin II i posten. Er det noe å anbefale? Absolutt! DVD'en er etter min mening, helt rå! Endret 27. januar 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Kjøpte (fikk i posten) Grade - Headfirst, Straight To Hell på onsdag. Har hørt gjennom en par ganger nå og kan konkludere med at det er en herlig plate, passelig med trøkk gjennom hele og deilgi slappeav-musikk. Noe bråkete, men fortsatt rolig og balansert kan man vel si. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Aphex Twin - Come to daddy Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Travis - Singles <- Kjøpte den idag, men vil fortsatt ha Big Bang - Radio Radio TV Sleep, men ingen butikker rundt meg har den nå så det blir vel nettkjøp Hva er det for noen platebutikker som ikke har Radio, radio, Tv, Sleep?! Anywho. Kjøpte meg John Legends "Get Lifted" plate i dag... Åh gud så digg den plata er!! Free Record Shop og Musikkverket her i Ålesund. Håper Free Record Shop får den inn igjen for den skal koste 90 kroner der eller noe. I motsetning til Musikkverket, 180,- tror jeg. Kan hende det var for en "Jewel Case" som de har på CDON.com eller noe da. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 General Patton vs The X -Ecutioners innkjøpt Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Idag bestilte jeg meg: Big Bang - Radio Radio TV Sleep (Jewel Case) Big Bang - Frontside Rock 'N' Roll Incubus - Morning Side The National Bank - National Bank Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har du elektric songbook ? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Hvem ? Meg ? Og om du mener Electric Psalmbook så har jeg ikke den. Men det blir vel snart. Endret 29. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
ratata Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Kjøpte Mars volta - deloused in the comatorium, måtte berre ha den originalt... beste rockbandet by far imo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå