LarsP Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Die Apokalyptischen Reiter - Licht: De har gjort det igjen! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Linkin Park: Raod to Revolution. Kr. 169 på "Coop Obs!" når jeg var der Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Linkin Park: Hybrid Theroy. Kr. 139 på "Musikkverket" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kanye West: Graduation. Kr. 99,50 på "Musikkverket" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 23. desember 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ulver - Nattens Madrigal - 155,- på Aftermath Anaal Nathrakh - Domine Non Es Dignus - 160,- på Aftermath Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Jeg fikk 5 cd'er til Jul. Tror de var kjøpt på cdon. Suicidal Tendencies - Art of Rebellion og Still Cyco After All These Years P.O.D. - Payable on Death Helmet - Meantime Linkin Park - Road to Revolution Endret 27. desember 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Siste platekjøp var Last in Line og Sacred Heart av Dio, og Death on the Road (2CD) av Iron Maiden. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Iskald - Revelations of Reckoningday Benighted - Identisick Kjøpte dem på sound of noise Cannibal Corpse - Gallery of Suicide Watain - Sworn to the dark Kjøpte dem på Neseblod, Lenke til kommentar
Pikachu Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Absolutt Music som var en julegave til en i familien Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Soulja Boy - Souljaboytellem.com fikk jeg i julegave av en homie Lenke til kommentar
someOen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Dream Theater - Octavarium, 169 kr. Jethro Tull - A Minstrel in the Gallery, 109 kr Gentle Giant - Octopus, 189 kr Radiohead - Hailt to the Thief, 169 kr Sigur Rós - ( ), 169 kr Porcupine Tree - Signify 169 kr På Platekompaniet. Hurra for gavekort til jul. Liker eigentleg ikkje DT så godt, men skal gje dei ein sjanse til. =P Endret 29. desember 2008 av someOen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Deeyah - Ataraxis, 169 kr fra CDON.com Lenke til kommentar
Assistentbjørnen Basse Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dream Theater - Octavarium, 169 kr.Jethro Tull - A Minstrel in the Gallery, 109 kr Gentle Giant - Octopus, 189 kr Radiohead - Hail to the Thief, 169 kr Sigur Rós - ( ), 169 kr Porcupine Tree, 169 kr På Platekompaniet. Hurra for gavekort til jul. Liker eigentleg ikkje DT så godt, men skal gje dei ein sjanse til. =P OH YEAH, flott kjøp med Gentle giants utvilsomt beste og flere andre gode. Hvilket Porcupine Tree album var det du anskaffet? Personlig synes jeg musikken deres varierer meget i kvalitet fra kjempebra til helt grei. Og angående Dream Theater så vet jeg ikke riktig hva du har hørt av dem så langt, men jeg ville sterkt anbefale å starte i den andre enden av diskografien; særdeles albumene Awake, Images and Words, Falling into Infinity, Scenes from a Memory og Six Degrees of Inner Turbulence. Det senere materiale er langt under kvalitetsmessig, men tittelsporet på Octavarium er guddommelig. Selv anskaffet jeg relativt nylig det britiske bandet Frost* sitt debutalbum "Milliontown", også fikk jeg en demo av bassisten i In Mourning under deres første Norgeskonsert for noen uker siden, men den betalte jeg selvsagt ikke noe for Lenke til kommentar
someOen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) OH YEAH, flott kjøp med Gentle giants utvilsomt beste og flere andre gode.Hvilket Porcupine Tree album var det du anskaffet? Personlig synes jeg musikken deres varierer meget i kvalitet fra kjempebra til helt grei. Og angående Dream Theater så vet jeg ikke riktig hva du har hørt av dem så langt, men jeg ville sterkt anbefale å starte i den andre enden av diskografien; særdeles albumene Awake, Images and Words, Falling into Infinity, Scenes from a Memory og Six Degrees of Inner Turbulence. Det senere materiale er langt under kvalitetsmessig, men tittelsporet på Octavarium er guddommelig. Eg kjøpte Signify, det berre datt litt ut. Eg elsker Porcupine Tree, har det meste andre av dei frå før. Og eg har berre høyrd Images and Words eit par gonger, men det skal bli lytting framover. =) Endret 29. desember 2008 av someOen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) "Absolute Music" til pappa. kjøpt på Platekompaniet (husker ikke pris) "Enya" til mamma kjøpt på Platekompaniet (husker ikke pris) Endret 29. desember 2008 av Kristian94 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 A1 - The A List. 1 Lenke til kommentar
Assistentbjørnen Basse Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Eg kjøpte Signify, det berre datt litt ut. Eg elsker Porcupine Tree, har det meste andre av dei frå før. Signify + Voyage 34: The complete trip + Lightbulb Sun + In Absentia = favoritter : D Lenke til kommentar
catolap Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Guns N' Roses - Chinese Democracy til fullpris på den lokale sjappa. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 The Fall - This Nations Saving Grace for 169,- på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Paul Kalbrenner - Berlin Calling Koselig og chill neo-trance. Anbefales på det sterkeste, youtube noen sanger som "Azure" eller "Sky and Sand" hvis du ønsker å sjekke ut hva dette er for noe. Blir ekstremt mellow og glad av denne musikken, men det er meg. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Kjøpte 1349 - Hellfire i går på Platekompaniet. Var ganske impulsivt kjøp egentlig, skulle bare ha øl til kvelden, men måtte jo innom Platekompaniet for å kikke... Er litt usikker på om jeg egentlig liker det enda. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Liten julegave til meg selv. Og gla'nyheten om at The Bronx skal på Øya festivalen 09. http://www.musikknyheter.no/news/4732 Så kjøpte jeg meg likesågodt 2 LP'er fra hjemmesidene deres The Bronx Social Club #2 for USD15 og: The Bronx Social Club #3 for USD15 Begge LP'ene (inkludert Social Club #1 (som jeg har fra før)) er alle trykket i et opplag av 250 stk. Endret 1. januar 2009 av CaZpeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå