Batnobbit Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Windir - Arntor 99.- Playcom i Egersund. Kjøpte den i dag, hadde fader men åpent på en søndag :O Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Dark Forest - Aura Borelias til rundt 120kr fra bandets hjemmeside. fantastisk plate Endret 8. desember 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
evilfairie Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Slipknot - All Hope Is Gone (2008) Kjøpte den vel på Platekompaniet.. Tror den kostet rundt 199,- <3 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ikke lov med bilder i sig. Pink Floyd - Dark Side of the Moon Platekompaniet, 79 kroner. Er den digitalt remastrede versjonen fra 2005 eller noe sånt. Finfin julegave til datteren til en venninne. Hun elsker Pink floyd. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 The Avalanches - Since I Left You. Kjøpt på cdon.no for 119,- (tror jeg det var) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sonata Arctica - Ecliptica og Sonata Arctica - Reckoning Night Begge platene til 99,- stk hos cdon.no Er på vei i posten, og gleder meg allerede. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Stonegard - Arrows Var på tide Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Cannibal Corpse - "The Bleeding" Cannibal Corpse - "Tomb Of The Mutilated" Cannibal Corpse - "The Wretched Spawn" Kostet 100,- hver på Rockline i Kristiansand. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Tror jeg bare har kjøpt 2 cd'er i mitt liv. Den siste var ''monkey buisness'' med black eyed peas, for noen år siden. Endret 12. desember 2008 av saftpresser Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Immortal - Sons Of Northern Darkness 119,50 på Musikkverket Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Rosetta - The Galilean Satellites Rosetta - Wake/Lift Pelican - March Into the Sea Baroness - First and Second Ca. 400,- fra amazon.co.uk Lenke til kommentar
Norwegian-Wood Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Madrugada - Madrugada Platekompaniet Oslo Byporten kr 89.90 Fantastisk plate som bare deffinerer god musikk:D Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dillinger Four - C I V I L W A R 169,- hos Tiger Kommentar: Årets poppunk-plate? Ja det vil jeg si, for den hopper rett opp i toppen av "årets beste plate"liste hos meg. De klarer å skifte mellom politisk retta tekster og mer for fun-tekster. De sprenger musikalsk veldig få grenser, men det er deilig å høre på et såpass rett-fram-album. Røff vokal, dundrende trommer og aldri hvilende gitater, med andre ord: full fart hele veien, med andre ord: PUNK! Gud så deilig Death Cab for Cutie - The Photo Album 99,- hos Tiger Kommentar: Gjenkjøp pga. cd'en min er herpa, og jeg rakk ikke å legge den inn på pc'en og dermed iPoden før den ble ødelagt. Det er hovedgrunnen til at jeg kjøpte den på nytt, men gosj det er en fin plate, og jeg er fortsatt storfan musikk i fysisk format og jeg har ikke noen høytaler til iPoden på hybelen... Et lite skritt ned etter de to fantastiske platene "We have the fact and we're voting yes" og "Somehing about airplanes", men også et riktig skritt til å bli det fantastiske indie-dream-pop-rock bandet de er i dag Alkaline Trio - Goddamnit 99,- hos Tiger Kommentar: Samme grunn til at jeg kjøpte den som med DCFC cd'en. Utrolig bra debut-album. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Gamma ray - Hell yeah!!! the awesome foursome (And the Finnish keyboarder who didnt want to wear his Donald Duck Costume) kosta 200 kr tenker jeg Kjøpte den på cd butikken i Byen. Kommentar: Elskern. Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Kjøpte 3 plater sist på den lokale platesjappa. Dio med Last in Line og Sacred Heart og Iron Maiden med Death on the Road (2CD). Strålende fornøyd, spesielt med Last in Line! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Den siste plata jeg fikk/kjøpte var Helmet - Monochrome. Var tilbud og fri frakt på zailor.no når jeg bestilte den så den kom på bare 39 kr! Jeg får nok noen cd'er fra Suicidal Tendencies fler fra Helmet og fra P.O.D. til jul også Lenke til kommentar
ThePerfectTool Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Pain - Cynic Paradise, bestile den på cdon.com, kostet 179 kroner. Kjempefornøyd med den Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Dream Theater - Greatest Hit etc. White Willow - Signal to Noise Coldplay - A Rush of Blood to the Head Animal Alpha - You Pay for the Whole Seat etc. Coheed and Cambria - Good Apollo bla bla bla IV The Perishers - Victorious Nerina Pallot - Fires Magic Pie - Circus of Life Free Record Shop blir spillsjappe, og hyllene tømmes for plater. 40 kr stykket for alle cder, det liker man. Endret 21. desember 2008 av JLa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Justice: A Cross The Universe (Limited Edition) til 169 kr på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Thunder, Lightning, Strike av The Go! Team. Platekompaniet for 59,90. Herlig plate! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå