Joakim Skurk Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Opeth - The Candlelight Years Orchid - Morningrise - My arms, Your Hearse Limited Edition - Japan Only Unreleased Anywhere Else in the World! 12 Siders booklet på Japansk! Svart underside (som gamle Playstation-cd'er) 3 CD'er - Digipack - Collectors Edition. Det er bare laget 2000 eksemplarer! Så den på Musikkverket til 349,- (var bare èn) Helt vilt med tanke på at den er bare sluppet ut i Japan og at det er 2000 eksemplarer. (Rart at de selger den på CDON da) Tror det var butikkeiern som hadde importert den. Jeg kjøpte samme greia på Play.com til 150 kr. (Ja, eksakt som din. Med japantegn og alt.) Ligger fortsatt til salgs der... Edit: LEIF Endret 24. september 2008 av LueDotten Lenke til kommentar
Benor Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Lester - The Village Norsk band med b.l.a. Nikolai Eilertsen og Karim Sayed, begge tidligere Bigbang-medlemmer, i besetninga! Glimrende for de som er glad i Soul-rock! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Screaming Banshee Aircrew - When All is Said and Done Kjøpte den på iTunes, kostet meg den nette sum av 80 kr (noe jeg gjerne betaler for deathrock jeg faktisk liker). Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Suicide Commando - Bind Torture Kill Trodde denne ikke falte i god jord hos deg, jeg? Hehe, koselig at folk erindrer Hørte gjennom det Suicide Commando-albumet, og må si jeg likte tittelsporet best (det var virkelig tøft). Resten av albumet virket for likt og lite oppfinnsomt, men jeg skal gi det flere gjennomlyttinger. Kilde Jeg liker tittelsporet veldig, veldig godt, så da må man bare kjøpe CD-en, da Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 David Gilmour -- Live in Gdansk (2CD+2DVD), 289,- på platekompaniet Nils Petter Molvær - er, £12 på play.com Schubert - "Moments Musicaux + Impromptus", fremført av Jenõ Jandó, £3 på play.com AC/DC - Live (Remastered), £9 på play.com Godt fornøyd med dem alle 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Gorilla Biscuits - Start Today Damage Control - Can't Keep Us Down Comeback Kid - Wake the Dead Comeback Kid - Turn It Around Hot Water Music - Forever and Counting Lauryn Hill - MTV Unplugged 2.0 Pink Floyd - The Wall Audioslave - Audioslave Fugees - The Score Good Clean Fun - Positively Positive 1997-2002 Bugge Wesseltoft - It's Snowing on My Piano Death Is Not Glamorous - Demo 2005 Sportswear - Sportswear Ministry - The Mind Is a Terrible Thing to Taste Madball - Hold It Down Champion - Promises Kept Desert Sessions - Desert Sessions 9 & 10 Timbuktu - Alla vill till himmelen men ingen vill dö Poison the Well - Tear From the Red Pantera - Reinventing Hell: The Best Of Pantera Iron Maiden - The Number of the Beast Iron Maiden - Iron Maiden Shikari - Shikari Saves the Day - Sound the Alarm Skid Row - Skid Row alt gratis av min søster Da må din søster være gal, i hvertfall delvis, fordi en del av de platene er virkelig noe å samle/ta vare på, spesielt Saves The Day, Madball, Hot Water Music, Skid Row, Death is not Glamorous, Good Clean Fun, Champion og sist men så absolutt ikke sist: Comeback Kid. Kos deg med disse cd'ene, heldiggrisen! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Cancer - Death Shall Rise Incubus - Beyond The Unknown Privat, 400. Begge fyrstepress Lenke til kommentar
kalli Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hmm... Incubus som i... Incubus? Blei to nye cd'er i stad: the best of Pantera med dvd 179kr John Frusciante - shadows collide with people 169kr Lenke til kommentar
Seian Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hmm... Incubus som i... Incubus? Er inntil fem band/artister ved navn Incubus. Jeg våger å tro at det er alt rock bandet Incubus du tenker på, noe Neslepaks ikke gikk til investering av. Det var visst dauthrash fra USA. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hmm... Incubus som i... Incubus? Er inntil fem band/artister ved navn Incubus. Jeg våger å tro at det er alt rock bandet Incubus du tenker på, noe Neslepaks ikke gikk til investering av. Det var visst dauthrash fra USA. Ja daså... var california bandet jeg tenkte på ja Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Coffins - The Other Side Of Blasphemy Deströyer 666 - Terror Abraxas Kaamos \ Repugnant - Split Nifelheim - Devil's Force Debauchery - Dead Scream Symphony Shub-Niggurath - Evilness & Darkness Prevails Slaughter – Fuck Off Death Violent Attack - The Final Massacre Vomit - Still Rotting Witchfinder General - Live 83 Worship Him Records, 550,- Endret 26. september 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Boris - Feedbacker Electric Wizard - Dopethrone Kyuss - Welcome to Sky Valley Melvins - Houdini 450,- fra platekompaniet i Trondheim Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 V/A - Punk 1977/2007, 30th Century Anniversary/limited edition 79,- på Platekompaniet Kommentar: Hovedgrunnen til at jeg kjøpte denne plata var prisen. Billig-billig. Er i utgangspunktet skeptisk til sånne samlecd'er, fordi jeg har en annen en, og den er dårlig sammensatt og ser lite gjennomtenkt ut, det samme er det med andre punk samlecd'er jeg har sett. Hvorfor er det noen helt sjukt sære punkband med, mens andre selvlysende ikke er med? Vel, denne cd'en er mer gjennomtenkt virker det som, og utvalget av band/artister og låter virker som om noen med peiling har gjort. Denne samlecd'en er også ikke bare en cd, men tre forskjellige, hver med forskjellige fokus. Cd 1 heter "The '77 Revolution", cd 2 "Hardcore and British Second Wave" og cd 3 "Roots and rarities". Her får man altså det meste av punk fram til et stykke ut på 80-tallet, og også flere proto-punk band, slik at man får et mer helhetsinntrykk av hva punk handler om. Utsiling har det helt klart vært, for det er noe jeg synes mangler her, men de ikke kanskje ikke ta med mer? Klart, første cd kunne ha vært proto-punk cden for å få det mer kronologisk, men regner med at de valgte "the '77 revolution" som første cd siden den inneholdt det folk flest forbinder med punk; Ramones, Sex Pistols etc. Klart, det er sikkert punksamlinger som er mer gjennomtenkt og mer gjennomført, med mange flere artister og låter, kronologisk gjennomført, og også punk fra 90- og 00-tallet (om folk ønsker det er en annen sak), men dette er ikke så havgæli sett ut ifra prisen. Til slutt er det desverre en ting som gjør meg mer sinna enn noe annet: Hvorfor i all verden er det ikke en eneste låt av The Clash? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har du en tracklist på den der? Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Resultat av platemessa på Rockefeller: Nirvana - Outcesticide II: The Needle & The Damage Done Nirvana - Outcesticide III: The Final Solution Til kr 300,- Iggy Pop - Naughty Little Doggie Iggy Pop - Brick By Brick The Stooges - Fun House Black Sabbath - Technical Ecstasy Foo Fighters - I'll Stick Around (singel) Kr 100,- Kyuss - ...And The Circus Leaves Town Tom Waits - Ultra Rare Tracks Foo Fighters - There Is Nothing Left To Lose The Beatles - Abbey Road Queens Of The Stone Age - No One Knows (singel) Kr 200,- Første pressing av Queens of the Stone Age CDen med samme navn til 450,- Tok også en tur innom Platekompaniet og skaffa meg Clap Your Hands Say Yeah - Some Loud Thunder til kr 169,- Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har du en tracklist på den der? http://www.amazon.co.uk/Punk-1977-2007-Ann...0555&sr=8-1 er for lat til å skrive hele lista selv... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Dro på biltur i helgen og endte opp med 2 cder på statoil av alle plasser. Metallica - Master of Puppets og: Kaizers Orchestra - Maskineri Kr. 149,- for begge to Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Coffins - The Other Side Of BlasphemyDeströyer 666 - Terror Abraxas Kaamos \ Repugnant - Split Nifelheim - Devil's Force Debauchery - Dead Scream Symphony Shub-Niggurath - Evilness & Darkness Prevails Slaughter – Fuck Off Death Violent Attack - The Final Massacre Vomit - Still Rotting Witchfinder General - Live 83 Worship Him Records, 550,- Vomit som i det norske bandet som er i flekkefjord? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Coffins - The Other Side Of BlasphemyDeströyer 666 - Terror Abraxas Kaamos \ Repugnant - Split Nifelheim - Devil's Force Debauchery - Dead Scream Symphony Shub-Niggurath - Evilness & Darkness Prevails Slaughter – Fuck Off Death Violent Attack - The Final Massacre Vomit - Still Rotting Witchfinder General - Live 83 Worship Him Records, 550,- Vomit som i det norske bandet som er i flekkefjord? Vomit som i det norske bandet, ja. Aner ikkje kor i landet dei er frå. Danna i 1985. Dette er ein samling med demoar. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 550 for alle de platene? har du en link til den nettsiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå