kaiern Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Selv har jeg sett lyset, og kjøper så mange CD'er jeg klarer for tiden Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Faith No More - Angel Dust Endret 22. januar 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kan Big Bang - Radio Radio TV Slepp anbefales? Tenker på å kjøpe den. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ... And You Will Know Us By The Trail Of Dead - Worlds Apart <- Kom ut i dag! O' lykke den er fet! The Arcade Fire - Funeral <- Og vi takker forumet for hett tips! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kan Big Bang - Radio Radio TV Slepp anbefales?Tenker på å kjøpe den. Ja, i aller høyeste grad. Knallplate. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Faith No More - Angel Dust kjøpt den på salg på free record shop eller? så den der på salg jeg Tenkte å kjøpe den selv men endte opp med noe helt annet...guns n' roses use your illison Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 The Arcade Fire - Funeral <- Og vi takker forumet for hett tips! Har du sett videoene jeg linket til i "Post MP3 samples ..."-tråden? De er ganske morsomme :_) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ikke enda, nei. (Men NÅ). Var innom websida deres, fikk et lite smil om munnen bare av den, så dette er sikkert bra. :] Takk for bra tips, fin-fine greier. Godspeed You Black Emperor møter ... And You Will Know Us By The Trail Of Dead + diverse strykere og andre finurligheter, veldig gjennomført indierock. :] Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 De har i alle fall rykte som et fantastisk liveband, selv om jeg ikke synes de låter helt optimalt på Turnpike-videoene, i det minste i forhold til en bootleg jeg har (bla. med en ekstatisk versjon av Neighborhood #1). Billetter til showene ser ut til å være svært så ettertraktet også :_) Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dream Theater Falling into Infinity Kjempe cd! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dream Theater Falling into Infinity Kjempe cd! Vel... DT's svakaste etter mi meining. Lenke til kommentar
thom Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Beatles - Sgt. Peppers lonely heartsclub band Kan Big Bang - Radio Radio TV Slepp anbefales?Tenker på å kjøpe den. Ja, absolutt. Knallbra band med knallbra plate. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Faith No More - Angel Dust kjøpt den på salg på free record shop eller? så den der på salg jeg Tenkte å kjøpe den selv men endte opp med noe helt annet...guns n' roses use your illison ..synes personlig det var bra du endte om med "noe helt annet" ! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kan Big Bang - Radio Radio TV Slepp anbefales?Tenker på å kjøpe den. Yeah! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ga en femtilapp for Peter Hammill - A Black Box (Anmeldelse av skiva). Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Siste jeg kjøpte var Chemical Brothers - Push The Button Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Iron maiden - the number of the beast vinyl iron maiden - somewhere in time vinyl + iron maiden TNOTB singelen Endret 25. januar 2005 av M_H_B Lenke til kommentar
loketing Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 stonegard - 'arrows'. oi oi. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Def Leppard - Best Of .. har jeg nå kjøpt Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 ENDELIG kom Led Zeppelin DVD'en og Led Zeppelin II i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå