Korpmettaren Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Gorgoroth “Black Mass Krakow 2004” Kjøpt på platekompaniet i ski kr 249,- Er jo egentlig en musikk dvd da, men annser det òg bruker det som en vanlig plate:) Og det er metalpack edition. Bare 5000 kopier! yey Endret 14. september 2008 av conzeed Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 The Gaslight Anthem - The '59 Sound. 149,00,- på platekompaniet Kommentar: Hva ville resultatet blitt om Bruce Springsteen hadde spilt punk? Det finner man ikke ut før fyren eventuelt gjør det, men The Gaslight Anthem prøver å finne det ut. Americana-punk? Jaja. Her svever tekstene rundt om kring biler og damer og kjærlighet. Svakhetene til albumet er at det er litt for mykt, det mangler det virkelige kicket. Det rocker ikke nok til å glede et punkhjerte. Men de sjelfylte tekstene og stødige melodier bærer albumet gjennom til et mer enn hederlig resultat. Against Me! er dog fortsatt mine favoritter i denne stilen av punk Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ikke direkte en CD, men det er det jeg bruker den som....Første Ensiferum Shiva mi Lenke til kommentar
dblthink Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kjøpte en haug med CDer i dag, noe metall og noe jazz. Fra Apollon avd. Neumannsgate (Bergen): -John Coltrane - Giant Steps - 139 kr -Brad Mehldau Trio - Live - 159 kr -Miles Davis - In a Silent Way - 99 kr Metallica - Death Magnetic (Limited Edition)149 kr Fra Platekompaniet: -Nile - Annihilation of the Wicked - 169 kr Nile - In Their Darkened Shrines - 169 kr Det meste er plater jeg har tenkt å kjøpe en stund. Har hørt masse på Nile de siste dagene, da jeg har skrevet historieoppgave (UiB) om bronsealderimperiene i henholdsvis Mesopotamia og Egypt. I dag ble jeg endelig ferdig, og måtte feire med kjøp av fantastisk hard og spennende musikk! Lenke til kommentar
termination Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Album: Anaal Nathrakh - Eschaton Kjøpt: Rockline Kristiandsand Pris: 179,- Eide så sjukt!!! Verdt spenna!!! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kom over ett rå tilbud av de sjeldne. Vreid - I Krig I - Between Two Worlds (Limited Etd) Sepultura - Roorback 49.- pr stk på Free Record Shop på Sørlands senteret Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Gorilla Biscuits - Start Today Damage Control - Can't Keep Us Down Comeback Kid - Wake the Dead Comeback Kid - Turn It Around Hot Water Music - Forever and Counting Lauryn Hill - MTV Unplugged 2.0 Pink Floyd - The Wall Audioslave - Audioslave Fugees - The Score Good Clean Fun - Positively Positive 1997-2002 Bugge Wesseltoft - It's Snowing on My Piano Death Is Not Glamorous - Demo 2005 Sportswear - Sportswear Ministry - The Mind Is a Terrible Thing to Taste Madball - Hold It Down Champion - Promises Kept Desert Sessions - Desert Sessions 9 & 10 Timbuktu - Alla vill till himmelen men ingen vill dö Poison the Well - Tear From the Red Pantera - Reinventing Hell: The Best Of Pantera Iron Maiden - The Number of the Beast Iron Maiden - Iron Maiden Shikari - Shikari Saves the Day - Sound the Alarm Skid Row - Skid Row alt gratis av min søster Lenke til kommentar
LAUKzz Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 de siste platene jeg kjøpte var Led Zeppelin- mothership Turboneger- ass cobra knallpris på platekompaniet i ski. 99 kr,- per stk Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det ble 2 nye CD'er denne måneden og ja. Først ut: The Bronx - The Bronx (2006) Kostet hele £5 på Play.com Og så nye CD/DVD fra Avenged Sevenfold: Avenged Sevenfold - Live At The LBC & Diamonds In The Rough Som inneholder både DVD med konsert og CD med bonuslåter. Kostet £8.95 også fra Play.com Litt av et sprang i sjanger Fra The Bronx til Avenged Sevenfold Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Siden Amazon.com klarte å rote bort den forrige bestillingen så måtte jeg bestille dem på nytt: Godflesh - Pure Godflesh - Us and Them 190,- fra amazon.com Jeg bestillte i tillegg denne: *Shels - Sea of the Dying Dhow 100,- fra Amazon.co.uk Endret 20. september 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Marduk - Rom 5:12 99,- på platekompaniet Belphegor - Bondage Goat Zombie 169,- samme sted. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 dOMi - Welcome to Annoying Town. Kostet: 20 dollar Kjøp den her Har også kjøpt denne, ene og alene pågrunn av låt nr. 6 - The Shepherd. Så gjenstår det å se om resten av albumet står i stil. PS. Samme sted, samme pris. Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kaizers Orchestra - Evig Pint til niceprice (89,90,-) på Platekompaniet. Burde ha gått til anskaffelse av denne plata for lenge siden i grunn, det var på tide Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 David Gilmour - Live in Gdansk 3CD+2DVD til 519 kr fra Platekompaniet.no. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 David Gilmour - Live in Gdansk 5-Disk Special kr 519 på Platekompaniet i Oslo Syd Barret - Syd Barret Syd Barret - Opel Syd Barret - The Madcap Laughs Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Stakk innom musikkverket på vei hjem fra jobb og ble denne: Justice - Cross Kr. 149,50 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 2 plater kom fra cdon i dag: Darkthrone: A Blaze In The Northern Sky og Iskald: Revelations Of recking Day kosta vell rundt 250 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Opeth - The Candlelight Years Orchid - Morningrise - My arms, Your Hearse Limited Edition - Japan Only Unreleased Anywhere Else in the World! 12 Siders booklet på Japansk! Svart underside (som gamle Playstation-cd'er) 3 CD'er - Digipack - Collectors Edition. Det er bare laget 2000 eksemplarer! Så den på Musikkverket til 349,- (var bare èn) Helt vilt med tanke på at den er bare sluppet ut i Japan og at det er 2000 eksemplarer. (Rart at de selger den på CDON da) Tror det var butikkeiern som hadde importert den. Endret 23. september 2008 av midnight_walker Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Variert musikk er godt for sjela! Baroque Favorites Suicide Commando - Bind Torture Kill $29.96 fra amazon.com (~150,- NOK) Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 (endret) Suicide Commando - Bind Torture Kill Trodde denne ikke falte i god jord hos deg, jeg? sunn o))) - Dømkirke $17.77 Håhå, som jeg har venta på denne utgivelsen. Selv om jeg ikke var der, får jeg håpe analog lyd får bli et godt kompromiss. Endret 24. september 2008 av Seian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå