Equerm Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) dobbelpost Endret 16. januar 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Tool - Lateralus (for 4. gang, denne plata hviler det en forbannelse over...den forsvinner med jevne mellomrom) The Amenta - Occasus Anata - Under A Stone With No Inscription Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Bestilte meg 2 plater på Lørdag så jeg håper de kommer i morgen. Det var: U2 - Achtung Baby og U2 - War Noen som vet om det er bra/dårlige? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Bestilte meg 2 plater på Lørdag så jeg håper de kommer i morgen.Det var: U2 - Achtung Baby og U2 - War Noen som vet om det er bra/dårlige? Achtung baby er helt klart en av u2 beste (min mening) One er knallbra... Mine siste: Johnny Cash - American IV; The Man Comes Around og Slayer - South of heaven og Hell awaits Typen på platekompaniet så faktisk litt rart på meg i dag :!: Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Typen på platekompaniet så faktisk litt rart på meg i dag :!: Han stusset vel på at du ikke kjøpte en skive som Rick Rubin har produsert (Hell Awaits). _________________________________________________________________________ I min postkasse lå følgende utålmodig og ventet: Walter Wegmüller - Tarot (med Manuel Göttsching, Hartmut Enke, Jerry Berkers, Jürgen Dollase, Walter Westrupp, Klaus Schulze og Harald Großkopf). Walter Wegmüller was a well-known figure in the late-60's, as a mystic, artist, and as an eccentric and gifted talent. One of the group of Swiss friends that included Sergius Golowin and H.R. Giger, befriended by Timothy Leary whilst he was stuck in Switzerland in the early-70's. Reputedly, Timothy hatched the idea of a musical interpretation of Walter Wegmüller's new set of Tarot cards, and a concept centred on the trump cards was soon formulated. The band were an expanded amalgam of Wallenstein and Ash Ra Tempel musicians. TAROT is amongst the most remarkable projects in Krautrock, covering the whole range of cosmic music, and aptly elaborately packaged in a box with numerous cards and inserts. The first three sides cover a wide range of moods, with folky touches, strange electronic diversions and fiery space-rock drives, fronted by guitars, synthesizers and Mellotron. The fourth side is encompassed by a single suite that surges beyond Ash Ra Tempel, previewing the sound of The Cosmic Jokers. Throughout, Walter is our guide, narrating in a most imaginative manner his visions of the Tarot, in a weirdly accented German. At one of the Tarot sessions, Ash Ra Tempel's JOIN INN was also recorded, whilst the dynamic trio were waiting for the rest of the musicians to turn up! Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) The dandy warholes - welcome to the monkey house! Endret 20. januar 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 The dandy warholes - welcome to the monkey house! Meget bra plate. Husker jeg ikke feil, kommer Dandy Warhols ut med ny plate snart. Disse platene kjøpte jeg i dag: Roger Waters - Amused to death Diana Krall - Live in Paris Tori Amos - Scarlet's walk Johnny Cash - The man in black Metallica - Kill 'em all Big Bang - Clods rolling by GTA vice city - V-Rock Tom Waits - Used songs Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Aura Noir - Merciless Kreator - Enemy of God Slayer - Reign in Blood Darkthrone - Transylvanian Hunger Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 dosertanker EP. Kostet meg hele 10 kr hos Apollon i Bergen Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kjøpte riktig nok cd'n for to uker siden, men den er like genial for det Snakker om Green Days cd "American Idiot". Sinnsykt bra cd! Lenke til kommentar
Winters Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kings of Convenience - Riot On An Empty Street Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Pink Floyd - Relics & Saucerfull of Secrets. Må støtte så genial musikk. Ellers kjøpte jeg Metallica - Black album for andre gang for 1 uke siden. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 I dag kjøpte jeg: Pink Floyd - Live At Pompeii (DVD) David Gilmour In Consert (DVD) Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Kjøpte disse 2 platene igår: A Perfect Circle - Mer de Noms The Flaming Lips - Yoshimi Battles the Pink Robots (Etter anbefaling av forummedlemene her ) Skal kjøpe flere plater etterpå tipper jeg. Endret 22. januar 2005 av Stish Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Har kjøpt lper i dag Jethro Tull - Thick as a brick Eloy - Ocean Mahavishnu orchestra - Visions of the Emerald Beyond Deodato - Artistry Har to av de fra før, men de begynner å bli slitt Lenke til kommentar
sixx Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 fikk to for 250 kroner jeg:P Manowar-the hell of steel og guns n' roses- use your illusion 2 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Tool - Lateralus (for 4. gang, denne plata hviler det en forbannelse over...den forsvinner med jevne mellomrom) Høh... Mi og er bortevekk. Har bestilt ny. =) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg kan egentlig ikke huske å ha kjøpt en eneste cd plate til meg selv. Er vel ikke interessert nok til at jeg gidder betale for gleden. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Er vel ikke interessert nok til at jeg gidder betale for gleden. *daske med en CD-hylle* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå