Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kjøpte nettopp: Kevin Moore - Ghost Book (Soundtrack To The Film Okul). Litt ujevn er inntrykket jeg sitter igjen med etter første gjennomlytting, noen låter er definitivt kule bla bla etc... review -> here Lenke til kommentar
Negativ drittsekk Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 "Turn On The Bright Lights" - Interpol. Virkelig bra skive. Anbefales. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) Slipknot - Vol. 3: The Subliminal Verses Jeg merker at Rick Rubin har forandret Slipknot en god del, den nye platen er vel kansje mer "soft" en de eldre platene, noe som gjør at jeg likte de eldre platene bedre, men jeg har merket at andre folk som ikke likte slipknot begynner å like dem nå etter den nye cd'n.. Følgende sanger er på cd'n: 1: Prelude 3.0 2: The Blister Exists 3: Three Nil 4: Duality 5: Opium Of The People 6: Circle 7: Welcome 8: Vermilion 9: Pulse Of The Maggots 10: Before I Forget 11: Vermilion, Pt. 2 12: The Nameless 13: The Virus Of Life 14: Danger - Keep Away Jeg har markert de som jeg likte med best bold tekst Endret 5. august 2004 av Equerm Lenke til kommentar
Xero Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Den siste plata jeg kjøpte var Angy Dee. Veldig bra plate! anbefales for folk som liker techno! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Hm. Siste kjøpet var en bunke på 28 lp'er. Kan jo nevne noen av de beste hittil (har ikke hørt gjennom så mange ennå): Penguin Cafe Orchestra - Penguin Cafe Orchestra Krzysztof Penderecki & Don Cherry - Actions Milton Nascimento - Sentinela 1 Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Kjøpte RHCP - Californication i går på musikkverket i tønsberg fordi den har noen bra sanger også var den veldig billig ogås hadde jeg lyst på en ny cd.. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Gary Moore - Ballads and blues. Noen av de beste låtene hans. Jeg plukket den opp og kikket på baksiden av coveret. Da jeg så "Parisienne walkways" stormet jeg til disken med pengene i hånda. Har alltid elsket den låten. Og Johnny boy. Og Empty rooms. og.. og.. herlig CD Hadde mange CDer med Gary Moore, men solgte alt en gang og har angret siden. Er ikke fan av stilen hans i dag, men da han var "rockens konge" laget han mye bra. Er bare litt synd jeg ikke fant "Over the hills and far away" på CDen. Nå blir jeg nødt til å kjøpe den bunken igjen.. Før den kjøpte jeg et dobbelalbum med Steve Lawler - Lights Out 2. Veldig bra chillout selv om jeg ikke liker alt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Bestilte netopp Tool's Undertow, Ænima og Lateralus Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Bestilte netopp Tool's Undertow, Ænima og Lateralus Ahh! Det blir nok mine neste, men jeg kjøper nok Opiate isteden for Undertow. Noen som har noen innvendinger mot dette? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Skal me sjååå... Calexico - Feast of Wire Sonic Youth - Dirty Built To Spill - Ancient Melodies of The Future Broken Social Scene - Bee Hives Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Bestillte nettop: Radiohead - The Bends Radiohead - High and Dry Tool - Aenima Tool - Opiate Mars Volta - De-Loused In The Comatorium Gleder meg til de kommer. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Da Boy Tommy - I Hate School (Måtte ha originalen ) Kent - Vapen & Ammunition Cargo - The Movie Goes Party Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Radiohead - The BendsRadiohead - High and Dry Tool - Aenima Tool - Opiate Mars Volta - De-Loused In The Comatorium Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Frank Sinatra x3 for 99 det siste jeg har kjøpt Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Hm. Siste kjøpet var en bunke på 28 lp'er. Kan jo nevne noen av de beste hittil (har ikke hørt gjennom så mange ennå): Penguin Cafe Orchestra - Penguin Cafe Orchestra Krzysztof Penderecki & Don Cherry - Actions Milton Nascimento - Sentinela Oi, her må det tilføyes to bra plater : The Sound - From the lions mouth Deaf School - Don't stop the world .... og lyttingen fortsetter Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Xploding Plastix - The Donnamatic Singalongs Raga Rockers - Perler For Svin Jokke og Valentinerne - Frelst Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Pink floyd - Delicate sound of thunder Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Live In Hyde Park med RHCP hos play.com Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 (endret) Kjøpte seks stykk: Libertines - Up the bracket Travis - The man who Queens of the stone age - Songs for the deaf Lou Reed - Transformer Kings of leon - Youth and young manhood Soundtrack of our lives - Welcome to the infant freebase Broken Social Scene - Bee Hives Veit ikke om du har den, men 'You forgot it in people' er cirka pi-opphøyd-i-fem-komma-to bedre. En av de beste skivene jeg har faktisk. Endret 8. august 2004 av LordTimmy Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 Hard Dance Mania vol.1 Konge plata.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå