Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?

dessessop

Anbefalte innlegg

Posten levert idag :

Fra Play.com -

Counting Crows - Hard Candy £2.99

The Slide Guitar - Bottles, Knives & Steel £2.99

A Celebration Of Great British Folk (2CD) £2.99

Jimi Hendrix & Friends - Red House £1.99

hardcandyhw5.jpgslideguitarbottlesknivewm3.jpg5172734mez8.jpg2286537mwc4.jpg

Larrikin Love - The Freedom Spark £5.28 Amazon Marketplace

larrikinyw1.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det siste albumet jeg kjøpte var Blessthefall med His Last Walk, fra CDON.com.

Fantastisk CD som jeg ble utrolig fornøyd med. Den kostet kun 129 kroner, og for denne prisen, fikk man 11 "vanlige" låter, i tillegg til hele tre skjulte spor, hvor den ene var en akustisk versjon av den fantastiske sangen "Rise Up" også. I tillegg til dette, var det også en liten DVD som fulgte med, hvor man både kunne se musikkvideoer fra bandet, samt mye annet spennende. Dette var kanskje mitt aller beste platekjøp noen gang med tanke på hvor mye ekstra jeg faktisk fikk, sammenlignet med mange andre plater jeg kjøper.

Og når det gjelder låtene på selve plata, fant jeg meg flere favoritter med engang. Blant annet Rise Up, Pray og Wait For Tomorrow, var låter som falt ekstra i smak. Dette er musikk å anbefale til alle som liker screamo eller en nyere type hardcore. :)

Endret av Salgado2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Bestilt en del fra CDON nylig, men det siste som kom i posten, var en LP fra England.

Anaal Nathrakh - Hell is Empty, and all the Devils are Here

300.jpg

£15.99, inkl. frakt. :)

Second that!

Hvit farge, begrenset til 200 kopier. :cool: Vi er spesielle.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Da endelig kom den. Etter å ha blitt feilsendt i USA og tatt en liten omtur der så er den endelig i mine hender.

Nine Inch Nails - Ghosts I-IV Limited Deluxe Edition (Jeg fikk nr. 566 av 2500)

limited_lg.jpg

Pris: 300USD

Det var så totalt verdt det! Signaturen til Trent Reznor og hele pakka er bare virkelig gjennomført. Spesielt Blu-Ray'en som fulgte med!

Og så var jeg på Roskilde og det ble jo noe musikk der og:

Veto - Crushing Digits

Veto_CrushingDigits.jpg

Møtte bandet før konserten og fikk denne signert ;)

Denne kosta 140DKK.

Og sist:

Raunchy - Wasteland Discotheque

Raunchy-Wasteland%20Discotheque.jpg

Denne kosta 149 DKK

Traff gutta etter konserten og fikk denne også signert ;)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Whippersnapper - America's Favorite Pastime

21PX5C9DRKL._SL160_.jpg

Kommentar: Avansert punk-pop/punk revival. Men går det an? Whippersnapper prøver hardt, og klarer det nesten 100%. Her er det nerve, det er edge, det er skate-punk humor, og det er "avansert" gitarspilling (så avansert punk på 90-tallet kan bli!). Mye av gitarspillinga er som hentet ut i fra heavy-metal, men med punk attitude. Det er rett og slett en morsom opplevelse å høre gjennom denne!

The Travoltas - The High School Reunion

529962.jpg

Kommentar: Den andre plata jeg eier av dette bandet, 'Endless Summer', er genial. Surf-punk-pop. I forhold til den er denne litt skuffende. Borte er mye av punk-popen, og igjen står 60 talls pop møter 80 talls new wave. Hvor på Endless Summer synthesizern gir en fin back-up til låtene og gir det mer melodi, tar synthesizern her til tider for mye over, sjekk bare ut låta "(All We Wanna Do Is) Rock and Roll", som så absolutt ikke innfrir forventningene tittelen gir. Men Travoltas kan det med smittende melodier og når de treffer med en melodi er det pokker så fengende. Jeg foretrekker dog 'Endless Summer' foran denne

H2O - F.T.T.W.

755a6a4accf14cc6413e1aca6dedbae8.jpg

Kommentar: 90's hardcore punk (a.k.a. melodic hardcore) med allsang rerfenger. Gutta i H2O, som for litt siden kom med ny plate (første på 7 år), kjører på med fart, 'medlodi' og kraft. Når de i tillegg får deg til å synge med er de en sikker vinner vis du liker sånn musikk da.

Alle til 149,- på Tiger (nettbutikk)

Endret av SobrietyMisfit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...