svinepelz Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Dennis Wilson - Pacific Ocean Blue (Legacy edition) Kostet vel omtrent 90 kroner på Play.com Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Var innom Musikkverket i dag og ned i tilbudsbingen og fant følgende: Man On The Moon Soundtrack (Kjøpte den pga. jeg elsker filmen): Så fant jeg: Catatonia - Greatest Hits 2CD "Collector's Edition" (Denne kjøpte jeg pga. jeg digga bandet som liten) og sist, men ikke minst: The White Stripes - Get Behind Me Satan 25,- stk. Så ble totalt Kr. 75,- Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Avenged Sevenfold (a.k.a. A7X) - City of Evil Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Big Brother & The Holding Company - Cheap Thrills, 109,- Lynyrd Skynyrd - (pronounced 'lĕh-'nérd 'skin-'nérd), 109,- Endret 23. juni 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Norske Dunderbeist's skive "Second Hand Theft"! JÆkla feit skive! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Vreid - I Krig 0 kr, privat Endret 24. juni 2008 av thadon Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Norske Dunderbeist's skive "Second Hand Theft"! JÆkla feit skive! Lurer på om jeg skal kjøpe den selv ass, syns den sangen som heter noe sånt som " Introducing" er jævlig fet. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Norske Dunderbeist's skive "Second Hand Theft"! JÆkla feit skive! Lurer på om jeg skal kjøpe den selv ass, syns den sangen som heter noe sånt som " Introducing" er jævlig fet. Første (og foreløpig eneste?) anmeldelsen ga skiva 6. Og jeg er enig! Knalle skive. Anbefales! Den er foreløpig ute for forhåndsbestilling .. Så jeg forhåndsbestilte og kjøpte skiva som download i tillegg .. da fikk jeg den med en gang. Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 The Black Crowes - Shake YOur Money Maker [59.50,-] The Black Crowes - The Southern Harmony and Musical Companion [59.50,-] Roger Waters - Amuse to Death[59,50,-] The Colour And The Shape (10th Anniversary Edition) [79,50,-] Bestilte fra Pletkompaniet sent lørdag, fikk dem idag. Utrolig fornøyd med å få dem så raskt=D Lenke til kommentar
catolap Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Snaut 400 kroner på cdon. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Pentemple - O))) Presents ... Røflig rundt 100 lappen på labelet selv, Southern Lord. Fant den ved en tilfeldighet på vafla, likte det jeg hørte, kjøpte albummet straks. Ahh, er det ikke det vi kaller sjarmen ved piratvirksomhet? Endret 24. juni 2008 av Seian Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 ['img]http://terminoelmateyteatiendo.files.wordpress.com/2007/05/amused-to-death.jpg['/img]Roger Waters - Amuse to Death[59,50,-] En vanvittig herlig og stemningsfull plate! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Pentemple - O))) Presents ... Røflig rundt 100 lappen på labelet selv, Southern Lord. Fant den ved en tilfeldighet på vafla, likte det jeg hørte, kjøpte albummet straks. Ahh, er det ikke det vi kaller sjarmen ved piratvirksomhet? Den der må jeg skjekke ut.. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Cadillac Blindside - "These Liquid Lungs" CD 159,- på Tiger Kommentar: Post-hardcore/emo. Mørke tekster uten å falle i den "typiske" emo-dynga. Tenk Alkaline Trio spiller post-hardcore med noen indie elementer. Eneste minus er at så å si alle sangene er bygd opp helt likt; Vers - refreng - vers - refreng - pause - refreng - refreng. Men vokal, enegi og tekster tar opp for det Riverboat Gamblers - "To The Confusions of Our Enemies" CD 169,- på Tiger Kommentar: Høy-tempo punk! Her går det fort i svingene, og det er også kanskje deres største svakhet - det går så fort at veldig mange sanger bare virker som en lang sang. Litt for lite variasjon. Men pokker så det rocker! Albumet starter med kanskje de to beste låtene: "True Crime" og "Don't Bury Me...I'm Still Not Dead". De spiller en blanding av 90s hardcore punk ala The Lawrence Arms, The Loved Ones og Strike Anywhere og garage-rock. Følelsen man har etter man har hørt albumet er noen fengende refrenger, mye energi og en utrolig lyst til å se dem live Endret 10. juli 2008 av SobrietyMisfit Lenke til kommentar
Immanuel Kant II Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 ex orkest - een rondje holland zz top - tres hombres death - symbolic electric wizard - witchcult today serge gainsbourg - initials b.b. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Fikk meg med en del plater etter hovefestivalen. På Platebutikken Tiger sin stand fikk jeg med meg: Opeth - Still Life (2008 edt) 100,- Cavalera Conspiracy - Inflikted 100,- Converge - No Heroes 100,- (signert og alt ) Hos platekompaniet i Arendal ble det: Opeth - Watershed (Special Edition) 120,- Band of Horses - Cease to Begin 80,- The Mars Volta - Ampetechture 60,- Og til slutt som mellomstopp hos Platekompaniet på Oslo City; Scar Symmetry - Holographic Universe til 149,50,- Til sammen ble det da sånn ca. 810,- velbrukte kroner. Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 * Scar Symmetry - Holographic Universe * cdon.com * 139 kr The-Three Dimensional Shadow Lenke til kommentar
catolap Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 199,50 på den lokale sjappa. CD+DVD 99 på Esso. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Etter at Opeth ble avlyst ble på Hove, måtte jeg drukne sorgene mine, og kjøpte meg derfor disse 2 godbitene: Opeth - "Blackwater Park" 109,- fra Platekompaniet @ Sørlandssenteret, Kristiansand Opeth - "Ghost Reveries" (Special Edition) 89,90,- fra Platekompaniet @ Sørlandssenteret, Kristiansand Endret 30. juni 2008 av Kjobben Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Converge - No Heroes 100,- (signert og alt ) DAMN YOU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå