Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?

dessessop

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange som sverger til platebutikkene, når de aller fleste album går mye billigere på itunes? Å omgå DRM'en kan være litt irriterende, men du trenger ikke å gå ut døra, betaler mindre og får albumet tilgjengelig i løpet av minutter. I tillegg kommer det store utvalget og dessuten er det miljøvennlig :- )

For å holde meg til tråden:

Black Mountain - In the future

Mohawk Lodge - Wildfires

80kr x2 på nevnte itunes

Bursdagspresang til'n far:

Band of horses - Everything all the time

My Morning Jacket - It still moves

Built to spill - You in reverse

80kr x3, itunes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det så mange som sverger til platebutikkene, når de aller fleste album går mye billigere på itunes? Å omgå DRM'en kan være litt irriterende, men du trenger ikke å gå ut døra, betaler mindre og får albumet tilgjengelig i løpet av minutter. I tillegg kommer det store utvalget og dessuten er det miljøvennlig :- )

Er ikke musikken du kan få kjøpt på iTunes lossy?

Lenke til kommentar

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om å ha selve verket fysisk. Det har en rekke negative sider ved seg, som f.eks. at det tar plass og er miljøuvennlig. Problemet er at det ennå ikke finnes noe fullgodt lovlig alternativ for lossless musikkdistribusjon på nett.

Lenke til kommentar
Selv liker jeg å ha platen fysisk

Enig. Det er noe veldig koselig med en fin CD-samling fremfor en harddisk full av filer.

Absolutt. Men CD-er er rett og slett for dyre. Allikevel kjøper jeg stadig vekk. Dessuten ville det vært heller kjedelig om harddisken skulle krasje.

Lenke til kommentar

Bad Religion - New Maps of Hell 119,-

Brand New - Deja Entedu 169,-

Born Against - Patriotic Battle Hyms 169,-

Alle hos Tiger, men prisene er ikke helt korrekte, siden de har salg for øyeblikket, og dette er orginalprisene...

Kjøpte forøvrig Health - Health til under 100,- der også, men det er en gave til brodern

Endret av SobrietyMisfit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...