steinar2000 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Can med Tago Mago og Adolescents selvtitulerte debutskive. Måtte ut med 280,- kroner (!) om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Band of Horses - Everything All The Time Var det 79 eller 99 kroner? Jeg husker ikke, verdt penga var det i alle fall. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Siste tur innom platekompaniet gjorde meg litt lykkelig, The Who- The Who Sell Out til 60 spenn:) I can see for miles spilles for tiden høyt å mye:D Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Death in June - Operation Hummingbird £11.99 fra play.com Dette er faktisk det første Death in June-albumet jeg kjøper. Leste på Wikipedia at det var en kollaborasjon med Albin Julius og at lyden var mer bombastisk og martial enn tidligere. Det må man jo sjekke ut. Lenke til kommentar
Steinvakt Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Meshuggah - obZen Endelig har den kommet ut og jeg digger den. Det virker ikke som Meshuggah kommer med noen særlig dårlig album Noen mener allerede denne er deres beste hittil, ikke at jeg er helt enig, for bandet holder alltid en lik system og sound hele tiden... men likevel har det holdt godt nok for dem. ^^ Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Isobel Campell & Mark Lanegan - Ballad of the Broken Seas (Jeg liker coveret. Får litt skjønnheten og udyret-feeling. Samme gjelder forsåvidt med sangene) Pearl Jam - Ten Begge for 160,- på Free Record Shop. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Darkthrone - F.O.A.D. Gave fra pappa fra England til 17£ på en eller annen butikk. Herlig album! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Parkway Drive - Horizons Thrice - The Artist in the Ambulance Becoming the Archetype - Physics of Fire Alle fra play.com til sånn ca. ganske nøyaktig €31.47. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Biffy Clyro - Puzzle Sabla bra skive.. Selve musikkgenren er i hovedsak ikke min cup og tea, men denne skiva er virkelig bra! Endret 17. mars 2008 av LueDotten Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Depeche Mode - 101 59,- på Platekompaniet, Byporten (Oslo). Fin pris på et flott album Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Front Line Assembly - Surface Patterns $12.88 fra amazon.com (eller NOK 65.84,-) Frakten var dyrere enn selve singelen, men what the hell. Hva gjør man vel ikke for å få tak i Chemical Cauldron-remixen av "Surface Patterns" i et lossless format? ^^ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Burzum- Anthology Kjøp på Platekompaniet Pris: 150kr Edit: beklager, son Endret 18. mars 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Du må følge reglene for tråden: REGLERHver post skal inneholde * Tittel * Hvor den ble kjøpt * Hvor mye den kostet Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Turisas - Battle Metal Bursdagsgave Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) This Will Destroy You - s/t God Is An Astronaut - A Moment Of Stillness EP Tom McRae - King of Cards Rush - Moving Pictures £30 fra play.com Nick Drake - Pink Moon Broken Social Scene - s/t Johnny Cash - Prison Songs Young Neil & Crazy Horse - Everybody Knows This Is Nowhere 290 kr fra cdon.com Populærmusikkrittet fortsetter! Endret 19. mars 2008 av EvilHomer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Front Line Assembly - Surface Patterns Buhu... Fikk en e-post i dag om at de hadde skada produktet under pakking og ikke kan sende CD-en. Æsj. Jeg får pengene tilbake, men allikevel. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg kjøpte Sahg - I for 50 spenn her en dagen på Free Record Shop. Kjøpte den litt fordi det var et godt kjøp, men den viste seg å være et dundranes godt album! Har også skaffa meg Yakuza - Samsara. Ikke hørt igjennom ennda, men det jeg har hørt til nå høres bra ut. Jazzmetall! (Førstesangen hadde til og med saksofon! ) Biffy Clyro - Puzzle Sabla bra skive.. Selve musikkgenren er i hovedsak ikke min cup og tea, men denne skiva er virkelig bra! Fascinerende kover. Hvilken sjanger er det da? Og hvor kan jeg høre klipp? Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 ^ Om jeg ikke husker feil kan man høre klipp fra det albumet på den offisielle hjemmesiden. Probot - s/t 189,- på musikkverket. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Made In Japan (2CD) - Deep Purple (CD) The Platinum Collection (3CD) - Deep Purple (CD) Machine Head: 25th Anniversary Edition - Deep Purple (CD) Perfect Man - Rage (CD) 220 kr. på play.com <3 Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 WEEEHHHG!! Bestilte 7 veldig ulike plater frå ulike sjangrar frå CDON i går, og dei vart sendt i dag! No har eg sett det også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå