Khalifen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Alestorm - Captain Morgan's RevengeFRS 169kr Hoho, har bare hørt fra dem på MySpace, men gleder meg stort til konserten i sommer. Musikken er rett og slett skamtøff. Konsert i sommer? :O Metal Rock Fest i Lillehammer. Kan Alestorm, Twisted Sister, Trouble og My Dying Bride friste? http://www.metalrockfest.com Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Soilwork - Figure No 5 Soilwork - Steelbath Suicide Soilwork - A Predators Portrait Soilwork - Natural Born Chaos Soilwork - Stabbing The Drama Soilwork - Chainheart Machine Soilwork - Early Chapters Før det kjøpte jeg alle Dark Tranquillity albumene bortsett fra Damage Done. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Metal Rock Fest i Lillehammer. Kan Alestorm, Twisted Sister, Trouble og My Dying Bride friste? http://www.metalrockfest.com Dit skulle jeg for å se Bride uansett. Men ja, kung! Lenke til kommentar
cizz Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 The Beatles - 1962 - 1966 (2CD) - 99,- The Beatles - 1967 - 1970 (2CD) - 99,- Madrugada - Madrugada - 149,- Alt kjøpt på platekompaniet (fysisk butikk). I tillegg bestilte jeg nettopp alle Muse sine album på play.com til 5£ hver. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Herlig supersært men verdfullt fra stavangerske Vaiping Handlet fra stand på Karisma Records miniFestival Garage 28.02. "Man kan sikkert bruke et år på å finne på et godt sjangernavn til stavangerbandet. Nasjonalromantisk industrial, kanskje?" (1) Endret 6. mars 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Mindrot - Drawning gratis fra relapse.com Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Anaal Nathrakh - Domine Non Es Dignus 99,90 på Playcom i Molde sentrum. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 @ Platekompaniet, Oslo City idag Marvin Gaye - Let's get it on - 59,90 Grinderman - Grinderman - 79,90 Okkervil River - The Stage Names - 89,90 Ikke Bare Bare Egil Band Band - Sanger fra Bare Egil By - 89,90 Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Var i Oslo på ekskursjonsturb denne veka, og kjøpte nokre plater på diverse butikkar: Black Sabbath: The DIO years 169 kr Scorpions: Platinum collection (trippel-cd) 200 kr DIO: Killing the dragon og Magica 130 kr (?) AC/DC: FOr those about to rock 110 kr Lenke til kommentar
thadon Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Burzum - Aske\burzum 100kr Windir-Arntor Windir-1184 Windir-Likferd Bytta til meg Windir cdene mot et spill Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Var i Oslo på ekskursjonsturb denne veka, og kjøpte nokre plater på diverse butikkar: Black Sabbath: The DIO years 169 kr Scorpions: Platinum collection (trippel-cd) 200 kr DIO: Killing the dragon og Magica 130 kr (?) AC/DC: FOr those about to rock 110 kr Bensinstasjonpriser...? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jay-Z - Kingdom Come Nada Surf - Let Go Nada Surf - The Weight Is a Gift 100,- for alle 3. Kjøpte brukt av en kamerat. Nada Surf CDene var begge fortsatt forseilet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 ..og OPETH! Oi? Opeth? Dit skal jeg tror jeg ja. Hmm Hvor får man billetter til dette? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 I går kjøpte jeg Ulver - Teachings in Silence på Platekompaniet i Trondheim for 169,- Lenke til kommentar
Seian Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Den plata er ganske så smakelig. Hvertfall de tre siste låtene. Den første blir litt for ambiensk for meg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Den første låta er snodig, ja. Veldig eksperimentell og fri i formen, ikke for enhver smak. Den nest siste låta, derimot, er knall. Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Var i Oslo på ekskursjonsturb denne veka, og kjøpte nokre plater på diverse butikkar: Black Sabbath: The DIO years 169 kr Scorpions: Platinum collection (trippel-cd) 200 kr DIO: Killing the dragon og Magica 130 kr (?) AC/DC: FOr those about to rock 110 kr Bensinstasjonpriser...? Gjekk stort sett og traska i sentrum, og gjekk inn på alle platesjapper eg såg; Platekompaniet, free-record shop og slikt. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Gjekk stort sett og traska i sentrum, og gjekk inn på alle platesjapper eg såg; Platekompaniet, free-record shop og slikt. Uff da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå