steinar2000 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Kraftwerk med Trans-Europe Express for 90 kr på Platekompaniet. Hadde den bare på vinyl fra før, og det er en av mine favorittskiver så er fornøyd med den. Lenke til kommentar
NiceViolence Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Kjøpte meg noen album for første gang på lenge Dream Theater - Images & Words Dream Theater - Awake Dream Theater - Metropolis Pt. 2 - Scenes From A Memory For i underkant av 200 kr på Amazon.com totalt Endret 10. februar 2008 av NiceViolence Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Godflesh - In All Languages(DVD) Sleep - Sleep's Holy Mountain Kayo Dot - Choirs of the Eye Kayo Dot - Dowsing Anemone with Copper Tongue Khanate - Things Viral Envy - All the Footprints You've Ever Left and the Fear Expecting Ahead Envy - Abyssal Mono - The Sky Remains The Same As Ever(DVD) Rwake - If You Walk Before You Crawl, You Crawl Before You Die Xasthur - To Violate the Oblivious Xasthur - A Gate Through Bloodstained Mirror Xasthur - Telepathic with the Deceased Xasthur - Xasthur Xasthur - Defective Epitaph The Mars Volta - The Bedlam In Goliath Theta - Tone Poems for Sad Times Byla - Byla Coalesce - There Is Nothing New Under the Sun Fuck the Facts - Mullet Fever Fuck the Facts - Legacy of Hopelessness Fuck the Facts - Collection of Splits 2002-2004 Between the Buried and Me - Alaska Ocean - Here Where Nothing Grows Disappearer - Disappearer 5ive - Versus Intronaut - Void Khlyst - Chaos Is My Name Grails - Burning Off Impurities Lotus Eaters - Wurmwulv Souvenir's Young America - An Ocean Without Water Steve Moore - The Henge Nadja - Guilted By The Sun $434 fra relapse.com Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvor ser man om albumet er på lager hos CDON? Finnes det i det hele tatt? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Aiaiai! Har du fått lønn Ally 87? Eller bare utnytter du at dollarkursen er lav? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Aiaiai! Har du fått lønn Ally 87? Eller bare utnytter du at dollarkursen er lav? hehe, er nok lønna. Men faen glømte å bestille Om - Pilgrimage Lenke til kommentar
noodles Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Synd, Pilgrimage er fantastisk. Ber du Relapse om å skrive opp ein verdi på pakken som er under 200 NOK? Og går den gjennom tollen då, eller kikkar Tollvesenet oppi pakken for å kontrollere verdien? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Om Tollvesenet ser en pakke med verdi 345$, hva er det de egentlig gjør? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Holder den igjen og sender deg et brev rundt noe greier som en må svare på. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jammen er det ulovlig å få pakker som er verdt mer enn 200kr. eller må man betale skatt på den? Lenke til kommentar
noodles Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Du må betale moms. Anten reknar Posten ut momsen sjølv på bakgrunn av verdien ført opp av avsendar frampå pakken eller så sender dei eit brev til deg der dei ber deg vise dokumentasjon på kva verdien av pakken er (kvittering, bankutskrift el.) slik at dei kan rekne ut moms. Når dette er gjort sendar dei pakken til deg med postoppkrav som du betalar når du hentar pakken. EDIT: Kan vel leggje til at det er ikkje ulovleg, men momspliktig, å motta pakker til ein verdi over 200 NOK. Endret 10. februar 2008 av noodles Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Synd, Pilgrimage er fantastisk. Ber du Relapse om å skrive opp ein verdi på pakken som er under 200 NOK? Og går den gjennom tollen då, eller kikkar Tollvesenet oppi pakken for å kontrollere verdien? Ja jeg ber dem å gjøre det og da glir den rett gjennom tollen edit: bestillt mer fra amazon.co.uk nå Dirge - Wings of Lead Over Dormant Seas Om - Pilgrimage £25.66 Endret 10. februar 2008 av Ally 87 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Yay, nye plater! The Killers - Sam's Town The Smiths - The Queen is Dead Bob Dylan - Modern Times Parlamentarisk Sodomi - Demo 2006 Sham 69 - Western Culture (LP) 320 kroner tilsammen elns. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Mods - Gje meg litt merr - De beste til 59,50 kr på Platekompaniet i Trondhjem. Meget fornøyd Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 "RHCP Greatest hits" 170kr på platekompaniet, torgallmenningen. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Promo av Porcupine Tree - Nil Recurring, gratis fra kulturo.no Gleder meg til å anmelde denne. PT er alltid spennende, man vet aldri hva man får. Lenke til kommentar
OneManRevolution Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Siste plate jeg kjøpte var nok Übermench av Raga Rockers. Hva den kostet husker strengt tatt jeg ikke, men jeg kjøpte den på platekompaniet. Er en stund siden nå, men jeg satt klar når butikken åpnet, så jeg fikk men "Aldri mer" i vinyl! Kjøper helst vinyl framfor vanlige CD-er, men utvalget er ikke akkurat stort her i Tromsø, men jeg har funnet en del godbiter. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Chain - Reconstruct og Chain.exe Fra Progrock Records, $38 inkl. frakt. Sprek progmetal. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Balboa - Balboa 85kr fra bande selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå