Neslepaks Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Municipal Waste - Hazardous Mutation Municipal Waste - Waste 'Em All CDON, 238. Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Du ventar vel i spenning då, Neslepaks. Kanskje om 37 mnd. kjem pakken deisande ned i postkassa. (Ja, eg klagar gjerne over lang leveringstid frå CDON...) ____ Endret 3. februar 2008 av huf Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Reknar ikkje med at dei kjem. Får i verste fall ein rabattkode på 29 kroner. Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Som har gått ut 1 dag før du får mailen. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Som har gått ut 1 dag før du får mailen. Du har vel som regel ei par veker å bestille på. Akkurat det ser eg ikkje på som eit stort problem. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Siste plate jeg har kjøpt er The verve Urban Hyhms. Utrolig bra. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Agressor - Satan's Sodomy Brutal Truth - Perpetual Conversion Creedence Clearwater Revival - Chronicle Skid Row - Skid Row Privat, 200 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Opeth - Deliverance 80,- Gorgoroth - Pentagram 170,- Iron Maiden - Powerslave 80,- Finntroll - Nattfödd 99,- Alle sammen på Neseblod Records. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Björk - Volta (59,- på Platekompaniet) The National Bank-The National Bank (59,- på Platekompaniet) Platekompaniet hat tatt hintet... 59 er spiselig det. Den rette prisen for en CD Lenke til kommentar
Seian Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Fikk en pakke i posten i dag. Alt gikk som forventet, men satt nesten som et spørsmålstegn gjennom hele seansen. Bilder følger: Aha! #49 av 50 eksemplarer. Genialt! Slik jeg forventa meg. Cover i skikkelig pappskall nummerert 49/50. Alt stemmer så langt. CD med nummer på. Nå datt jeg av skinnene. Billett til et framtidlig show med bandet. En transparent med sangtekst på. Enda en transparent med et bilde. ... og sist, men ikke minst noe som skal ligne på en pressa blomst. Er det flere likesinnede som stiller seg spørrende til denne utgivelsen? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har nå skaffet meg Jack Johnson's nye perle, Sleep Through The Static! Godt fornøyd! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du ventar vel i spenning då, Neslepaks. Kanskje om 37 mnd. kjem pakken deisande ned i postkassa.(Ja, eg klagar gjerne over lang leveringstid frå CDON...) Pakka vart sendt i dag. Eg er sjokkert! Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Du ventar vel i spenning då, Neslepaks. Kanskje om 37 mnd. kjem pakken deisande ned i postkassa.(Ja, eg klagar gjerne over lang leveringstid frå CDON...) Pakka vart sendt i dag. Eg er sjokkert! WHAT?! Må vere ny rekord. Uansett, såg du hadde gått til innkjøp av Skid Row si fyrste. Ei av dei aller beste vorspiel-platene eg har. God knall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Forhåndsbestilte Kaizers Orchestras nyeste skive, Maskineri, fra Platekompaniet. 149 spenn og 50 øre. Gleder meg som en liten unge til å forhåpentligvis komme hjem fra en liten ferie i Stavanger og gå i postkassa og plukke den opp. Lenke til kommentar
kokatot Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 den siste skiva jeg kjøpte, var den nyeste, og selvtitulerte, madrugadaskiva. jeg ble dessverre litt skuffa. kanskje den trenger et par gjennomlyttinger til, håper det. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Matthew Sweet - Girlfriend (deluxe edition) The Cure - Wish Totalt ca. 200,- på Platekompaniet Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Hoho! Mimre! http://www.myspace.com/dreampoliceband øøø..skulle egentlig postes i metal tråden men men.. Endret 7. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kjøpte noen Hip Hop plater i går DJ Drama - Gangsta Grillz! Beste New School CD-en ever! løp og kjøp Også måtte jeg jo skaffe meg Part II Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det ble en liten tur på cdon.com i går. Nå venter jeg følgende Cd'er i posten Alice Cooper: Hey Stoopid Constrictor Hell is Trash Schools Out Rush: Mooving pictures 2112 Supertramp: Crime of the Century Og noen fler som jeg har glemt. CDON er rett og slett genialt når det kommer til CD'er. 49 eller 69 for alle CD'ene jeg kjøpte der, og det var mange denne gangen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+723465 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Foxbite av Mr. Silla & Mongoose bob hund av bob hund Gulag Orkestar av Beirut The Ghost That Carried Us Away av Seabear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå