Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?


dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hüsker Dü med Zen Arcade på vinyl (reissue, men artig likevell), og Pixies med Surfer Rosa på cd. Litt flaut at jeg ikke eide Surfer Rosa fra før, iogmed at det er en av mine favorittskiver, og at jeg i tillegg har alle de andre albumene til Pixies fra før. Fikk begge for 300,- kr på Platekompaniet

Endret av Roterende Ulv
Lenke til kommentar
Fronten er som en side av boken ja. Kjøpte min brukt så kan godt hende jeg mangler noe..

Du mangler sikkert pappen. Plastcoveret har en papphylse rundt seg som ser ut som den cun viste bilde. Mangler du den så er coveret ditt "bare" masse tekst :)

 

Flere CD-er:

 

The Shins - Oh, Inverted World

31NCC6KKMZL._AA240_.jpg

 

The Good, The Bad & The Queen

61g5Zl7SLPL._AA240_.jpg

 

Den første kosta vel 89,- og den andre 119,-, begge på Platekompaniet. Jeg har ikke hørt på Shins-plata, men TGTB&TQ var noe så inn i Satans bra. Ble helt overrasket - det var akkurat den typen musikk jeg har sett etter i det siste, selv om det slett ikke var det jeg forventet. Den første halvparten av plata er usannsynlig fet, dessverre daler kvaliteten litt på andre halvparten, men det gjør nesten ingenting. Rolig, reggaeinspirert og jordnær spacerock med en grunnvollsrystende dyp bass. Damon Albarn er jammen meg ikke snau!

Lenke til kommentar

På grunn av en som tipset oss her på forumet angående *Shels så kunne jeg ikke la være å høre på det. Dermed ble det to nye CD-er av *Shels pluss av et annet band jeg ikke hadde hørt om fra før av, som jeg tok med bare på pur.

 

*Shels - Laurentian's Atoll

*Shels - Sea Of The Dying Dhow

LATITUDES - Bleak Epiphanies In Slow Motion

 

Ble omtrent 300 kr tilsammen inkl. frakt :) .

 

edit: på shelsmusic.com riktignok.

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...