ultimatedeskjet Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Har du uten "beskyttelse" da? Viser fronten tekstene? Jeg har samme Themes som cun. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fronten er som en side av boken ja. Kjøpte min brukt så kan godt hende jeg mangler noe.. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) T.S.O.L. - T.S.O.L./Wathered Statues 149,- (gamle punkhelter) As Friends Rust - Won 159,- (ekstremt fengende hardcorepunk fra etter 2000) Begge hos Tiger Endret 16. januar 2008 av SobrietyMisfit Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hüsker Dü med Zen Arcade på vinyl (reissue, men artig likevell), og Pixies med Surfer Rosa på cd. Litt flaut at jeg ikke eide Surfer Rosa fra før, iogmed at det er en av mine favorittskiver, og at jeg i tillegg har alle de andre albumene til Pixies fra før. Fikk begge for 300,- kr på Platekompaniet Endret 19. januar 2008 av Roterende Ulv Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ulver - Themes from William Blake's The Marriage of Heaven and Hell Arcturus - Shipwrecked in Oslo Agalloch - The White EP Amesoeurs - Ruines Humaines Toxic Holocaust - Evil Never Dies Kjøpt/bestilt fra forskjellige steder, så husker ikke pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kjøpte Steely Dan - Aja for 80 kroner på Playcom Hakke lytta gjennom enda. Bare hørte på mens jeg rydda, men det hørtes temmelig fett ut! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Toxic Holocaust - Evil Never Dies Kjøpt/bestilt fra forskjellige steder, så husker ikke pris. Oooh, yeah! Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hüsker Dü med liveplata The Living End for 200,- kr på eBay. Ble fjerna fra Warner Bros. sin katalog i 2003, og dette er en helt ny utgave så er fornøyd. Lenke til kommentar
princess_sparkle Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Tim McGraw and the Dancehall Doctors - 64 kroner på Itunes Lenke til kommentar
Seian Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Tenhi - Kauan Hexperos - The Garden of the Hesperides Puissance - Grace of God Sånn omtrent 330 kroner tilsammen på Equilibrium. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Anaal Nathrakh - Hell is empty... os.v os.v 149.- på Cdon.com Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Carbon 12 - Very Harsh Frequencies Jeg lastet ned albumet gratis fra den offisielle hjemmesiden, men donerte også 20 dollar (ca 109 NOK) til artisten. Skulle sett at albumet ble gitt ut i FLAC og ikke i 192 kbs mp3, men... Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Kjøpte Motörhead - bastards, Metallica - Metallica, Bruce Dickinson - Tyrrany of Souls og Dio - Holy Diver i dag, meget bra saker. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvilken pris og hvor? Kunne tenkt meg den Holy Diver cden. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Platekompaniet på cc mart'n. 109 kr for holy diver og bastards, 169 kr for de to andre. Har holy diver på kassett, og lastet ned, men har skiftet til cd-spiller i bilen, så må ha cd. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ahh, måtte bare teste Men vurderer og skaffe emg Dio - Holy Diver. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Fronten er som en side av boken ja. Kjøpte min brukt så kan godt hende jeg mangler noe.. Du mangler sikkert pappen. Plastcoveret har en papphylse rundt seg som ser ut som den cun viste bilde. Mangler du den så er coveret ditt "bare" masse tekst Flere CD-er: The Shins - Oh, Inverted World The Good, The Bad & The Queen Den første kosta vel 89,- og den andre 119,-, begge på Platekompaniet. Jeg har ikke hørt på Shins-plata, men TGTB&TQ var noe så inn i Satans bra. Ble helt overrasket - det var akkurat den typen musikk jeg har sett etter i det siste, selv om det slett ikke var det jeg forventet. Den første halvparten av plata er usannsynlig fet, dessverre daler kvaliteten litt på andre halvparten, men det gjør nesten ingenting. Rolig, reggaeinspirert og jordnær spacerock med en grunnvollsrystende dyp bass. Damon Albarn er jammen meg ikke snau! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) På grunn av en som tipset oss her på forumet angående *Shels så kunne jeg ikke la være å høre på det. Dermed ble det to nye CD-er av *Shels pluss av et annet band jeg ikke hadde hørt om fra før av, som jeg tok med bare på pur. *Shels - Laurentian's Atoll *Shels - Sea Of The Dying Dhow LATITUDES - Bleak Epiphanies In Slow Motion Ble omtrent 300 kr tilsammen inkl. frakt . edit: på shelsmusic.com riktignok. Endret 22. januar 2008 av Seian Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kent - Vapen & Ammunition The Police - Outlands d'Amour. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Head Control System - Murder Nature Rush - 2112 Rush - Snakes Ans Arrows Judas Priest - British Steel Kom over HCS og måtte ha den. Fantastisk rock fra Garm! Det ene førte til det andre og det endte med at jeg kjøpte 4 CD-er 300 kr på musikkverket. Endret 22. januar 2008 av svartskog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå