Neslepaks Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Adramelech - Psychostasia Blasphemy - Gods Of War / Blood Upon The Altar Decapitated - The First Damned Demigod - Slumber Of Sullen Eyes Desultory - Into Eternity Incantation - Onward To Golgotha Loudblast - Sublime Dementia Repulsion - Horrified 550, privat Endret 2. januar 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sist ankommet: ZZT : Lower State of Consciousness 12" LP 97 kroner fra: http://www.phonicarecords.co.uk/ Justice - Waters of Nazareth + remixes CD Justice - Waters of Nazareth + remixes 12" LP Justice - Cross 12" 2LP Justice vs. Simian - We Are Your Friends (Lee Cabrera & Edison Remixes) 12" LP ca. 400 kroner fra: http://www.turntablelab.com/ Lenke til kommentar
thadon Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Iron Maiden - A Matter Of Life And Death Mayhem - de mysteriis dom sathanas 270 til sammen hos platekompaniet Lenke til kommentar
noodles Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Eg tinga ein liten haug plater frå CDON, ei av dei var denne: Death - Human I staden for fekk eg denne: Dead Prez - Lets Get Free Skuffande. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Denne plata kjøpte jeg igår! Disse to EP'ene fikk jeg til jul! Ja, denne fikk jeg også til jul! Denne skal innkjøpes i nærmeste fremtid! Endret 3. januar 2008 av Poor Leno Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fikk følgende plater til jul: Tom Waits - Alice (LP) Bob Dylan - Dylan (Den tøffe røde boksen) Bob Dylan - Plate jeg ikke vet navnet på, som er på LP Modest Mouse - Good News for People Who Love Bad News Og jeg kjøpte Black Debbath - Tung, Tung, Politisk Rock den tredje juledag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kjøpte meg Chimaira - Resurrection idag 100 kroner på playcom. Med dvd og greier :O Hører ikke sånn supermye på metall, men av og til er det chill Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kjøpte meg i dag: Timbuktu - The botten is nådd Snook - Är Stuart Hamm - Kings of sleep 249,- på Musikkverket Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Mark Knopfler - Sailing to Philadelphia Dire Straits - Making Movies Betalte 179 til sammen på en Shell-stasjon. Impulskjøp. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Bestilte 2 nye skiver idag: Ulver - Shadows Of The Sun CDON.com - 149,- Ulver - Kveldssanger CDON.com - 149,- Endret 4. januar 2008 av Kjobben Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Atheist Prayer - Des lignes qui se brisent à l'horizon 89KR fra atropinerec.free.fr Agalloch - The White EP 80KR fra vendlus.com Endret 5. januar 2008 av Ally 87 Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Roky Erickson & the Aliens LP 212 kroner på www.gemm.com Aluk Todolo - S/T 7" vinyl EP til 57 kroner fra http://www.paradigms-recordings.com/main.html Takk, Glint. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Oslotur, kjøpt sammen med dama: Sound of Noise: Aborym - Kali Yuga Bizarre Dark Funeral - Vobiscum Satanas Gehennah - First Spell Kroda - Fimbulvinter Ragnarok - Arising Realm Temnozor - Horisons... + en jeg ikke husker (flaut) som ligger hos dama. Ca. 950,- Platekompaniet: Myrkskog - Superior Massacre Vesania - God the Lux ca. 300,- kroner, men vi byttet inn en dobbeltcd så det ble under hundrelappen å betale. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 (endret) Kjøpte Nasdradamus, et album som har fått mye (velfortjent) negativ kritikk, men som faktisk har solgt bra. Anyway, et musthave til samlinga kjøpt på Free-record-shop for en forgotten sum Endret 9. januar 2008 av The Game Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Darkthrone- F.O.A.D limited norway edition Darkthrone- NWOBHM Lp Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Abscess - Seminal Vampires and Maggot Men Akercocke - Rape of the Bastard Nazarene Cenotaph - The Gloomy Reflections of Our Hidden Sorrows Impaled Nazarene - Manifest Paradise Lost - Lost Paradise 626, Aftermath Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Fikk tak i Gorillaz - Gorillaz på Platekompaniet i dag. Prisen var 169 kr. Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) YEASAYER - All Hour Cymbals CD YEASAYER - 2080/Sunrise Single CD trykket i 500 kopier YEASAYER - 2080/Sunrise Single 7"-vinyl trykket i 500 kopier 212 kroner på www.yeasayer.net Aluk Todolo - Descension 12" LP trykket i 500 kopier 114kroner på www.riotseason.com Endret 7. januar 2008 av Ostekake Lenke til kommentar
DeathBabe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Siste jeg kjøpte var Regin In Blood med slayer, som koste 109, og Bone Machine med Tom Waits som også kosta 109... på platekompaniet i Bogstadveien. Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg kjøpte Slayer sin live plate: Decade of Aggression, på platekompaniet i bøøøøøgstadveien xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå