Βlur Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 På Platekompaniet: Daft Punk - Alive 2007 til kr 149,50. Gorillaz - Demon Days til kr 169. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Inni hæ****e så mye penger du har brukt Ally 87. Har du en stor CD-samling og hadde det vært mulighet for å se bilder av den? hehe, har ikke så mye å bruke pengene mine på så då går det mesteparten av de på cd'er. her er bilder. Har ikke fått alle cd'ene jeg har bestillt enda så jeg har egentlig mer enn disse på bildene. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Fikk noen skiver til jul: Carnivore - Carnivore Type O Negative - The Origin Of Feces Type O Negative - Slow, Deep and Hard Scar Symmetry - Symmetric In Design Scar Symmetry - Pitch Black Progress Endret 4. januar 2008 av Kjobben Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Fikk Roundhouse Tapes av Opeth til jul bedre enn forventet Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Emperor - In nightside Eclipse 210 kr på Platekompaniet Helloween - Gambling with the Devil 169 kr på Platekompaniet Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Abattoir - The Only Safe Place Acheron - Lex Talionis / Satanic Victory Brutal Truth - Extreme Conditions Demand Extreme Brutal Truth - Need To Control Morgoth - Cursed Morgoth - Resurrection Testament - Demonic Therion - Of Darkness CDON, 721,- Cryptopsy - None So Vile Cryptopsy - Blasphemy Made Flesh Dr Shrinker - Grotesque Wedlock Impetigo - Buio Omega Impetigo - Horror Of The Zombies Infester - To The Depths In Degredation Krabathor - 20 Years Of Madness Massacra - Final Holocaust Septic Flesh - Mystic Places Of Dawn Sinister - Diabolical Summoning / Cross The Styx Dis-Order, 855,- Lenke til kommentar
ponnikos Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Gavekort på Barnes & Noble (jeg er i USA for tiden) resulterte i: Porcupine Tree - Deadwing (Hovedsaklig for Arriving Somewhere, But Not Here - resten har ikke grepet meg like mye enda) Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet (imo bedre enn Deadwing) Kjøpte i tillegg noen CD-er med klassisk musikk (2 av James Galway og en dobbelcd med alle fire pianokonsertene av Rakhmaninoff) - totalt ble det 79$, tax included. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ea - Ea Taesse Heavy Lord - Chained To The World Heavy Lord - From Cosmos To Chaos Gloomy Sunday - Beyond Good And Evil 45$ dollar fra Solitude Productions. Mye fet musikk du hamstrer deg, Ally 87. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kjøpte meg Beth Hart - Leave the light on for ikke så lenge siden. 80kr på Free Record Shop. Herlig plate Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Mye fet musikk du hamstrer deg, Ally 87. Takker Halo: Original Soundtrack Halo 3 Original Soundtrack 185KR fra amazon.com Halo 2: Original Soundtrack Halo 2: Original Soundtrack vol. 2 Aereogramme - My Heart Has A Wish That You Would Not Go 254KR fra cduniverse.com Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Siste platene jeg kjøpte var: Meshuggah - Destroy erase improve Meshuggah - Contradictions Collapse & None Kosta 218,- til sammen på Platekompaniet. Jeg har kjøpt mange andre plater siden jeg skrev i denne tråden sist, men jeg har rett og slett glemt det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Mye fet musikk du hamstrer deg, Ally 87. Takker Halo: Original Soundtrack Halo 3 Original Soundtrack 185KR fra amazon.com Halo 2: Original Soundtrack Halo 2: Original Soundtrack vol. 2 Aereogramme - My Heart Has A Wish That You Would Not Go 254KR fra cduniverse.com hvor mye ble frakten fra amazon på? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 NiXx frakten ble på 50KR Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) w00t, billig jo.. da vet jeg hvor jeg skal bestille halo soundtracket fra i alle fall. edit: prisene dine var inkludert frakt ikke sant? Endret 30. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 w00t, billig jo.. da vet jeg hvor jeg skal bestille halo soundtracket fra i alle fall. edit: prisene dine var inkludert frakt ikke sant? ja.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 var noen som "glemte" å informere om det engang, slik at jeg fikk en stygg liten ekstra regning serru.. Lenke til kommentar
nest0r Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Endte opp med å bestille meg denne i stad http://www.outwiththenew.com/ProductDetail...c=75&id=445 Clutch - Heard It All Before. Var visstnok noe limited, så dere får bestille før det blir tomt. Er en dobbel liveskive med et set fra The Bakerton Group også Lenke til kommentar
sorks Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Bruce Dickinson - Tyranny of souls Keep of kalessin - armada henger litt etter på platehandlinga Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Symphony X - The Damnation Game Special Edition Re-release fra InsideOut for 69,- på Platekompaniet Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Lento - Eaerthen 163KR fra supernaturalcat.com edit: bestillte mer Tool - Vicarious[DVD-Single] Klimt 1918 - Dopoguerra 172KR fra amazon.co.uk Endret 1. januar 2008 av Ally 87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå