.Marcus Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Burde gå greit, jo. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nope. For det der er en re-release på cd. Jeg kjøpte original-kassetten Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Obituary - Xecutioner's Return Tomahawk - Anonymous Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nope. For det der er en re-release på cd. Jeg kjøpte original-kassetten For det første omhandler tråden hvilken plate du kjøpte sist. Men det er sikkert utvidet toleranse for f.eks. kassetter. For det andre vil jeg heller ha hvilken som helst utgivelse på CD kontra en forvitrende kassett. For det tredje kan jeg med stor sikkerhet si at det er bedre lydkvalitet på CDen i forhold til kassetten. Sist men ikke minst - alle kan få tak i det omtalte musikkverk, derfor blir det bare helt feil å si at man ikke kan få tak i det. Nå over til topic. Jeg fikk følgende plater til jul: Black Debbath - Den Femte Statsmakt The National Bank - The National Bank Kaiser Chiefs - Employment Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Bossk - .1 EP Bossk - .2 EP 182kr fra eyesofsound.com og Motionless - Motionless EP Motionless - The Windmills 120kr fra ericrock.com 5ive - 5ive Austerity Program - Terra Nova EP Antler - Antler Clouds - Legendary Demo The Gersch - The Gersch $62.60 fra hydraheadrecords.com Motek - Motek Motek - RE:EP 27EURO fra popshop.be Endret 27. desember 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Iced Earth - Framing Armageddon.. 129 kr på CDON.com Slayer - God Hates Us All.. 79 kr på CDON.com Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) ULVER Themes From William Blake's The Marriage of Heaven and Hell 169,- Platekompaniet Tool Lateralus 89,- Platekompaniet Endret 27. desember 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) DHG - Supervillian Outcast Byttet mot en heller suspekt julegave på Playcom i molde Endret 27. desember 2007 av fBlikeng Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Velvet Revolver : Libertad. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Pink Floyd - The Division Bell Pink Floyd - Animals Begge kostet 99 kroner på en lokal bensinstasjon. Jeg hadde ikke forventet å finne sånn musikk der. De hadde også Dark Side of the Moon og Atom Heart Mother til samme pris. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Julegave. Noen av spora på CD-en er fantastiske! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Sepultura - Beneath the Remains Sepultura - Arise 137,- med frakt på CDON (hadde en fin liten rabattkode på 50 kroner) Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Age of Silence - Acceleration 119,- fra CDON Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 The Dear Hunter - Act II: The Meaning of, and All Things Regarding Ms. Leading Selveste Portnoy som anbefalte det til meg Hittil elsker jeg det! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Snek med meg en: Nine Inch Nails - Capital G UK 12" Single Vant den på en auksjon på ebay: $19.26 med frakt Endret 28. desember 2007 av CaZpeR Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Brukte noen av gavekortene mine i går: Turboneger - Ass Cobra Turboneger - Retox Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon Dimmu Borgir - Enthrone Darkness Triumphant Dimmu Borgir - Godless Savage Garden Mayhem - Grand Declaration of War Mayhem - Ordo Ad Chao Slayer - God hates Us All Iron Maiden - No Prayer for the Dying Iced Earth - Framing Armageddon Lenke til kommentar
Bister Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Bruce Springsteen - Magic Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Anathema - A Fine Day to Exit Anathema - Judgement Circle Takes the Square - As the Roots Undo Anodyne - Lifetime of Gray Skies Tusk - Get Ready (Reissue) Tusk - The Resisting Dreamer Kylesa - To Walk a Middle Course Caliban - The Opposite from Within Caliban & Heaven Shall Burn - The Split Program II Caliban - The Undying Darkness Caliban - The Awakening Boris with Merzbow - Rock Dream (Limited Digi) Boris - At Last, Feedbacker Sunn O))) - Black One Earth - Hex Solefald - Red for Fire: An Icelandic Odyssey Part 1 Mono - Gone Oxbow - The Narcotic Story Nile - Ithyphallic Goatsnake - I + Dog Days Goatsnake - Trampled Under Hoof Enslaved - Ruun Ahab - The Call of the Wretched Sea $339 fra relapse.com Anathema - A Natural Disaster The Mars Volta - Scab Dates Massive Attack - Mezzanine Rob Dougan - Furious Angels Thom Yorke - The Eraser Solefald - Black for Death: An Icelandic Odyssey, Part 2 583kr fra cdon.com Endret 29. desember 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Inni hæ****e så mye penger du har brukt Ally 87. Har du en stor CD-samling og hadde det vært mulighet for å se bilder av den? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Rich-ass-muthafuckah no offence Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå