KimNK Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Fikk Meshuggah - Contradictions Collapse & None av ein kompis i dag. Endret 4. januar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kul kompis. Her datt det en hyggelig pakke ned i postkassa i dag. Opeth - Blackwater Park Dream Theater - A Change of Seasons Charta 77 - Tecken i Tiden Rush - Test For Echo Yes - Relayer Yes - Close To The Edge Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Soft Machine - Jet Propelled Photographs. Talk Talk - Spirit of Eden. Yes - Close To The Edge Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Talk Talk - Spirit of Eden. Ohhhh...den er nydelig! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kul kompis. Her datt det en hyggelig pakke ned i postkassa i dag. Charta 77 - Tecken i Tiden Jadda-jadda! Utrolig bra skive. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kul kompis. Her datt det en hyggelig pakke ned i postkassa i dag. Opeth - Blackwater Park Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Snyltepenge(les: stipend)-payday! Følte meg progga i dag. Yes - Close To The Edge Pink Floyd - Animals Black Sabbath - Paranoid Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nå venter jeg på å få Led Zeppelin DVD'en og Led Zeppelin II i posten Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kom over Alicia Keys' "Diary Of Alicia Keys" idag og veeeel ... kunne ikke dy meg Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg har kjøpt mange nye cder nå =D AFI - Sing For Sorrow Slipknot - Slipknot Children Of Bodom - Hatebreeder Cradle Of Filth - Midan Cradle Of Filth (dobbelalbum) - Lovecreaft & Witch Hearts Lowdown - Unknown Hoho Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Stakk innom Apocalyptic Empire her i byen og kjøpte Cattle Decapitation - Humanure Grym daumetall! Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kjøpte Sonata Arctica - Silence og Hammerfall - Crimson Thunder en dag, og Megadeth - Countdown to Extinction og Metallica - Load (*gjøre samlinga komplett*) den neste dagen. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Children Of Bodom - Hatebreeder Et meget bra kjøp Bytta til meg en morten abel cd jeg fikk til jul mot slipknot vol.3 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Black Sabbath - Paranoid Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 boyakasha; Slipknot - Mate, Feed, Kill, Repeat (Begrenset antall) Opeth - Shadowplane. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Led Zeppelin - det fjerde albumet (uten tittel) på vinyl. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Led Zeppelin - det fjerde albumet (uten tittel) på vinyl. Også på vinyl å greier Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Eloy - Ocean 2 Camel - Moonmadness Sahara - For all the clowns QUOTE (Snorre123 @ 07/01/2005 : 19:20) Led Zeppelin - det fjerde albumet (uten tittel) på vinyl. Også på vinyl å greier He-he...har alt av Zeppelin på vinyl + noen rarieteter. Snart på tide å kjøpe platespiller igjen Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 He-he...har alt av Zeppelin på vinyl + noen rarieteter. Snart på tide å kjøpe platespiller igjen *banke TAAB å stjele alle Zeppelin platene hans, for så og kjøpe en platespiller* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå