Snurreleif Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Fueled by Fire : Spread the Fire: Obituary : Slowly we Rot : Obituary : Cause of Death : Vulture Industries : The Dystopia Journals (digi-pack) : for 457 NoK på CDON.com Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Kjøpte en plate med The Animals. Navn: Animals with friends Pris: 150kr Sted: Kjøpt på konsert søndag den 21.10. Første gang jeg hørte dem, sammen med Herman Hermitz og The Tremellos (eller hvorda det skrives), og må si at det var RÅTT! Særlig The Animals, satt med konstant gåsehud! Må si at 60-talls musikken slår mye av det som blir produsert i dag. Lenke til kommentar
andyboy92 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det siste albumet jeg kjøpte ver vel Nightwish sitt nye album "Dark Passion Play". Det ble kjøpt på Free Record Shop på Carl Johans gate i Oslo og kostet vel drøye 250 Kr Er veldig godt fornøyd med kjøpet, liker vel nesten alt av Nightwish. Lenke til kommentar
Nipoe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Akon - Konvicted (99,90,-) Bruce Springsteen - Live in Dublin (2 CD) (99,90,-) Bruce Springsteen - Magic (139,90,-) Kent - Du & Jag Döden (80,-) Kent - Tillbaka til samtiden (149,90,-) The Rolling Stones - Sticky Fingers (80,-) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Tides - Resurface 87,- fra tdbrecords.com Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Opeth - Ghost Reveries 99,90 på Playcom i Molde Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kent - Tilbaka til samtiden 199,- kroner på platekompaniet. Kjøpte den utgaven som er en "bok" med bilder i... Er man samler så er man samler. Hadde allerede hatt platen på datamaskinen *kremt* lastet ned - fordi den var tilgjengelig nesten 1,5 uker før release på nettet. Har ventet såååå lenge på denne platen. Og Kent skuffer ikke Lydkvaliteten / masteringen på denne platen er fantastisk, kanskje litt vel "varm" for enkeltes smak - men absolutt i toppsjiktet hva angår rock med mye elektroniske effetker. Noen som vet hvilke synth (hardware eller soft) som er brukt hovedsaklig på platen? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Sculptured - The Spear Of The Lily Is Aureoled. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tja, siste var Nile - Ithyphallic, men kjøper Soilwork - Sworn to a Great Divide når den kommer på platekompaniet, lol ._. Lenke til kommentar
Nasse-noff Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Red Hot Chili Peppers - Californication Snow Patrol - Eyes Open Queens Of The Stone Age - Lullabies to Paralyze Det var 2 for 160 på alle tre, Free Record Shop. Totalt; 250,- Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kiss - Destroyer Ten Years After - A Space In Time Witchcraft - Alchemist Metallica - Ride The Lightning Beatles - Rubber Soul cdon.com Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Red Hot Chili Peppers - Californication Snow Patrol - Eyes Open Queens Of The Stone Age - Lullabies to Paralyze Det var 2 for 160 på alle tre, Free Record Shop. Totalt; 250,- Herlige plater alle tre Gratulerer! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Opeth - Still Life Soilwork - Steelbath Suicide Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Etched in Red - Dylate Abigail's Ghost - Selling Insincerity cdbaby.com Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Neu! med Neu '75 for 169,- kr på Platekompaniet, Trondheim. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Trelldom - Til Et Annet på Platekompaniet Endelig! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Trelldom - Til Et Annetpå Platekompaniet Endelig! den har jeg og men ikke det covret mitt ser anderledes ut Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Anacrusis - Screams and Whispers Cannibal Corpse - Vile Krabathor - Orthodox Messiah - Underground Occult - Of Flesh and Blood Occult - The Enemy Within Vader - The Darkest Age Vader - Live In Japan Vomitory - Revelation Nausea eBay, til småfine $20. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Trelldom - Til Et Annetpå Platekompaniet Endelig! den har jeg og men ikke det covret mitt ser anderledes ut Er vel 2 forskjellige utgivelser da? =) Har forøvrig bestillt den selv, sammens med Til Evighet. Gleder meg til de kommer. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Trelldom - Til Et Annetpå Platekompaniet Endelig! den har jeg og men ikke det covret mitt ser anderledes ut Er vel 2 forskjellige utgivelser da? =) Har forøvrig bestillt den selv, sammens med Til Evighet. Gleder meg til de kommer. er bra skiver det jeg den jeg har veldig bra men ikke hørt den andre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå