Herpeederpee Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Taake - Nattestid Ser Porten Vid (Digipac.. 2 liveclips - woohoo!) Opeth - Still Life Tilsammen ca 360 spenn på musikkverket. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Kjøpte today is tomorrow av showtek i nederland for litt siden drit fornøyd får dere som lurer på hva d er så er d hardstyle! 9627014[/snapback] Bestilte cden fra freaky.nl jeg. Kjempe album! EDIT: På fredag blir forresten Hardbass Chapter 12 utgitt. (Ikke å få kjøpt på butikk her hjemme). Er forresten showtek som har mixet cd2. EDIT2: DT er også bra! 9627536[/snapback] Hadde med cd'spillern på hytta og da hadde showtek plata stått i hele tiden. Så tok jeg med den hjem da, kobla den opp skulle starte den så hører jeg R.E.M! så hadde faren min bytta ut CD-en og nå finner jeg ikke CD-en igjen xD Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Besøkte Sound of Noise i dag. Farlig å gå inn på den sjappa, men følgende kjøp ble gjort: High on Fire - Death is this Communion My Dying Bride - As The Flower Withers My Dying Bride - Turn Loose The Swans Sikter på en nesten komplett MDB-samling på sikt. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) På Platekompaniet stod desse to forlokkande godbitane: Johnny Cash - American II: Unchained og Johnny Cash - American IV: The Man Comes Around Og så dukka det også opp ein pakke eg har venta på dei siste dagane: T-skjorte og CD er i hus, då manglar det berre vinyl og fotografi. Ulver - Shadows of the Sun Endret 6. oktober 2007 av noodles Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kill to get Crimson er den site plata jeg kjøpte. Før det var det Golden Heart og private investigations. Noen som tror jeg er Knopfler fan? Neeeeida.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Pink Floyd - Pipers At The gates Of Dawn Jubileumsutgave. 249,- på Platekompaniet, Bergen Pink Floyd - Obscured By Clouds LP. 100kr Platesamleren, Bergen. David Gilmour - About Face. 60Kr Platesamleren, Bergen. Gjelder musikk- DVD-er også? isåfall: David Gilmour - Remember That Night. 249Kr Playcom, Bergen Lenke til kommentar
noodles Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Pink Floyd - Obscured By Clouds LP. 100kr Platesamleren, Bergen. Eg stod å snuste på den vinylplata på Platesamlaren for ei vekes tid sidan.. Flaks for deg at eg ikkje kjøpte den? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Hvis DVD-er gjelder så vil jeg gjerne legge til: Arsenal of Megadeth: One Cold Winter's Night: Og så skal jeg kjøpe ny CD snart; Slayer: South of Heaven: Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nunslaughter - Waiting to Kill Christ Necrophagia - Holocausto de la Morte Deströyer 666 - Phoenix Rising Old Funeral - Grim Reaping Norway Og noen 7`ere Abominat - Storms of Calamity Endwarfment - World Downsfall Lobotomized - s/t Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Envy - Insomniac Doze Envy - A Dead Sinking Story 180,- fra cduniverse.com edit: bestilte vist mer fra relapse.com Baroness - Red Album Ulver - Shadows of the Sun Katatonia - Live Consternation til sammen 270,- Endret 6. oktober 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 CDON: Vulture Industries - The Dystopia Journals. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Explosions in the Sky - How Strange, Innocence Godspeed You! Black Emperor - F#A#∞ 160,- fra play.com Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Maroon 5 - Songs About Jane // Kr. 89,90 // Platekompaniet Stavanger Eagles - Hotel California // Kr. 109,- // Platekompaniet Kvadrat Endret 6. oktober 2007 av .Marcus Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Audrey Horne - Le Fol , kjøpte den på fredagen hos platekompaniet for 149,50. Knall plate Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Black Debbath - Hyller kvinnen. Vet ikke helt hva jeg syns jeg. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Pink Floyd - Dark Side Of The Moon Pink Floyd - Echoes Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Joy Division med Closer for 179 kr på Platekompaniet. Run-D.M.C. med sin selvtitulerte debutplate for 109 kr på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Pink Floyd - Obscured By Clouds LP. 100kr Platesamleren, Bergen. Eg stod å snuste på den vinylplata på Platesamlaren for ei vekes tid sidan.. Flaks for deg at eg ikkje kjøpte den? 9647665[/snapback] Den skulle du kjøpt, for den er visst ikke så lett å få tak i. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Muse - Absolution 89,90 Kanye West - Graduation 149 Begge hos platekompaniet. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 In Vain - The Latter Rain 179,90 på Playcom i Molde Knallplate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå