ostehøvel Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noen av mine siste kjøp: Arcade Fire - Funeral 99,- Arcade Fire - Neon Bible 139,- Ser frem til konsert i november Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) In Flames - Colony In Flames - Reroute to remain Big Bang - Radio Radio Tv Sleep Endret 3. september 2007 av Adey Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Opeth - Damnation Emperor - Anthems to the Welkin at Dust (dvd)Arcturus - Shipwrecked in Oslo Ble 540,- på Playcom i Molde Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noen av mine siste kjøp: Arcade Fire - Funeral 99,- Arcade Fire - Neon Bible 139,- Ser frem til konsert i november 9419826[/snapback] Herlig! Mine to favorittplater, uten tvil. Bare tanken på konserten gir meg sommerfugler i magen. Den siste platen jeg kjøpte: Architecture in Helsinki - Places Like This Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Megadeth - United Abominations 169,- http://www.megadeth.com/images/discography/full/UA.jpg På Free Record Shop. 9419571[/snapback] Mein gott, det var dyrt! Var det et impulskjøp av en plate du bare måtte ha med én gang, eller kunne det ha ventet litt? Anbefaler deg å kjøpe musikk over nettet isteden, f.eks. fra Play eller Amazon.co.uk. 9419593[/snapback] Litt OT. Korleis blir det med toll og frakt frå play.com? Typisk leveringstid? Endret 3. september 2007 av huf Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Toll på varer som koster over 200,- Leveringstid varierer fra typisk 3-5 virkedager eller mer. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Be forhandlaren om å skrive lågare verdi på pakka. Ti skiver frå Nederland -> forhandlar skriv $30 på pakka -> rett gjennom tollen. Litt sleipt, men med så hjernedaude reglar må ein ty til litt sleipe framgangsmåtar. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) The Strokes - First impressions of earth The Dandy Warhols - odditorium of warlords of mars Antony and the Johnsons - ? Aner ikke hva skiva heter. Den så funky ut bare. 250,- hos FRS. Takk til Hippie-Erlend som gadd å handle med meg =D Endret 3. september 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Antony and the Johnsons - ? Aner ikke hva skiva heter. Den så funky ut bare. 9422149[/snapback] Den heiter berre Antony and the Johnsons. Endret 3. september 2007 av huf Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ah, takk. Har aldri hørt noe fra de, men det sies det er bra saker. Gleder meg til å slenge skiva i anlegget. Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Siste plate jeg kjøpte var The Prodigy med The Prodigy Experience for 109,- kr på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) kjøpte meg dimmu borgir - stormblåst 169 på platekomp i porsgrunn også kjøpte jeg meg en enslavd dvd til 220 vis jeg det kan nevnes Endret 8. september 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Siste plate jeg kjøpte var The Prodigy med The Prodigy Experience for 109,- kr på Platekompaniet. http://ec1.images-amazon.com/images/I/31EV3R2AAXL._AA240_.jpg 9452204[/snapback] Woohoo! Hører på plata nå. God, gammel slager, den. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 cun, gjenta etter meg: For å opprettholde trådens regler, skal mine poster i denne tråden fremover bestå av følgende: Tittel Hvor den ble kjøpt Hvor mye den kostet Henviser til trådstarters første innlegg: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvilken plate kjøpte du sist? (Regler sakset inn fra Hva var siste filmen du kjøpte?) REGLER Hver post skal inneholde Tittel Hvor den ble kjøpt Hvor mye den kostet Dette for å gjøre tråden mer interessant. Alle innlegg som bare inneholder en tittel på en plate, slettes uten varsel. 2557627[/snapback] Mitt siste kjøp var Thorr's Hammer. Ble kjøpt på Southern Lord Records sin nettbutikk for 13$ Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Regelen er designet for å unngå en telletråd, ikke for å unngå kommentarer og debatt. Regelrytteri gagner ingen. Kan godt oppdatere innlegget for å tillate kommentarer og diskusjon formelt. Har det noensinne blitt slått ned på det i tråden her? EDIT: Sånn Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Bestilte On an Island av David Gilmour på nette. Er fornöyd med kjøpet, kosta 200kr. En plate masse rolige ganske typisk Pink Floyd ting. Lenke til kommentar
OnklCB_94 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tittel: The National Bank - The National Bank Pris: Nice Price - 79,- tror jeg Sted: Platekompaniet, Sandvika Storsenter Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 De La Soul - Buhloone Mindstate 69 kr på cdon.com it nice Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hett tips: 20% på Nice price produktene på Platekompaniet i Oslo nå. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Peter And The Wolf - Lightness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå