JPNord Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har sendt inn en liten bestilling på CDON, bare håpe jeg slipper å vente i all evighet på halvparten av platene. Death - Human Annihilator - Alice in Hell Overkill - Years of Decay Ulver - Kveldssanger Cynic - Focus Vader - The Art of War Opeth - Damnation 612,- på CDON m/ frakt. Håper på en del kvalitetskjøp, en del av dem VET jeg at er det, men er spent på resten. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Death - Human KNALL! Annihilator - Alice in Hell Aldri vore spesielt glad i. Overkill - Years of Decay KNALL! Ulver - Kveldssanger Drit! Cynic - Focus Enda meir drit! Vader - The Art of War Bra! Opeth - Damnation Drit! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Annihilator - Alice in Hell Ulver - Kveldssanger Vader - The Art of War 9399102[/snapback] Herlig. Alle disse er ufattelig gode skiver. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Iron & Wine / Calexico - In the Reins £5.38 @ amazon.co.uk (Market place seller: thermite-uk) Det var vel på tide at jeg kjøpte plata som inneholder en av mine favorittlåter, "He Lays in the Reins". Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det der er en veldig god plate Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Iron & Wine / Calexico - In the Reins £5.38 @ amazon.co.uk (Market place seller: thermite-uk) Det var vel på tide at jeg kjøpte plata som inneholder en av mine favorittlåter, "He Lays in the Reins". 9399579[/snapback] Hva slags musikk er det det dreier seg om? Så ganske interessant ut. Lenke til kommentar
Freddox Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Mogwai - Mr. Beast 169,- Platekompaniet Midt på treet til Mogwai å være (noe som jo fortsatt er bra). Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Forrige gang jeg var på Platekompaniet kjøpte jeg Bomber og Ace of Spades av Motörhead! Bomber av Motörhead Ace of Spades av Motörhead Begge albumene kosta 109,- og med 25,- skoledagbokrabatt ble det 168,-! Bra pris for to CD'er av så bra kvalitet. Endret 31. august 2007 av Tobo-Potato Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kjøpte Raga Rockers siste plate übermensch. Kjempelenge siden jeg faktisk har kjøpt CD på butikk, men hadde et gavekort. Kjøpte den i Karl Johansgt på free record shop. 149 kr Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 På lørdag kjøpte jeg The Odyssey av Symphony X! Er veldig fornøyd og synes dette er et flott album. The Odyssey av Symphony X Kosta 169,- på Platekompaniet på Oslo City, og fikk 25,- rabatt! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Iron & Wine / Calexico - In the Reins http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/2/24/Reinsironwine.jpg/200px-Reinsironwine.jpg £5.38 @ amazon.co.uk (Market place seller: thermite-uk) Det var vel på tide at jeg kjøpte plata som inneholder en av mine favorittlåter, "He Lays in the Reins". 9399579[/snapback] Hva slags musikk er det det dreier seg om? Så ganske interessant ut. 9401442[/snapback] Sjangeren er en blanding av americana, indierock, folk og country. Meget bra, som Kjekssjokolade sier. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Megadeth - United Abominations 169,- På Free Record Shop. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Megadeth - United Abominations 169,- http://www.megadeth.com/images/discography/full/UA.jpg På Free Record Shop. 9419571[/snapback] Mein gott, det var dyrt! Var det et impulskjøp av en plate du bare måtte ha med én gang, eller kunne det ha ventet litt? Anbefaler deg å kjøpe musikk over nettet isteden, f.eks. fra Play eller Amazon.co.uk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Det var veldig måtte ha. Jeg har egentlig ikke penger til det og har holdt meg unna lenge, men i går klarte jeg ikke lenger. Dessuten var det så jævlig verdt det Edit: Jeg handler stort sett musikk over nettet til vanlig (: Endret 3. september 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Men lov meg at du kjøper billigst mulig neste gang = Mer penger til andre utgivelser Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det går greit å kjøpe en til 169, så lenge man finner et par billige samtidig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det går greit å kjøpe en til 169 [...] 9419645[/snapback] Tillater meg å være uenig i dette. Er det ikke best at man får kjøpe to album og støtte eventuelt to artister enn å kjøpe én overpriset utgivelse som ikke støtter artisten noe mer enn hva en billigere utgave ville gjort? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan nevnes at dette er første og sannsynligvis siste gangen jeg har kjøpt cd til over 100kr (; Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det kan godt være, men nå snakka jeg om mine personlige følelser. Å gå inn på Platekompaniet å kjøpe éi skive til 169 monetas: uaktuelt. Men å kjøpe to fra femtikronershylla i tillegg: helt greit. Gjennomsnittsprisen blir da grei og fin. Og artistene får vel ikke stort med penger fra platesalg uansett. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hadde et gavekort fra Ivar Skei på 500kr. som jeg måtte bruke opp. Godless Savage Garden av Dimmu Borgir Måtte bare ha denne plata i hus Passenger av Mnemic Spennende band som hørtes lovendes ut. Plukka med meg et album. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå