thamule Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 kjøpte eminem med encore.... definitivt det beste han har produsert... og eg vil tørr å på stå at det er om ikkje den beste så i hvertfall blant dei beste rap platene som noken gang er komt ut Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kjøpte nettop Ashlee Simpsons - Audiobiography, til lillesøsteren min. Jada, og det tror vi på Vil du se bilde av at den er i en forseglet papir hvor det står: Til Tina, fra Stian på? Haltan: Takk skal du ha Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Kjøpte nettop Ashlee Simpsons - Audiobiography, til lillesøsteren min. Jada, og det tror vi på Vil du se bilde av at den er i en forseglet papir hvor det står: Til Tina, fra Stian på? Haltan: Takk skal du ha Du trenger ikke kjøpe Æsjli Shitson hvis du skal ha rolig radiovennlig musikk! Du kunne ha kjøpt Pink Floyd's Dark Side of the Moon evt. hvis det blir for sært: Lene Marlin - Playing My Game. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) Jeg så ingen av de albumene på ønskelista hennes, henne sa det var det albumet hun ønsket seg. Da kjøpte jeg altså det til hun. Jeg kjøper ikke Pink Floyd til en jente på 12 år som ikke hører på den type musikken. Jeg kjøpte ikke albumet for at jeg skulle ha noe å høre på Endret 23. desember 2004 av Stish Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Siste albumet jeg kjøpte var Pantera - Reinventing hell, Greatest hits... som forumbruker fisken-flipp har lånt litt for lenge nå Anbefales, følger med en dvd også RIP Dimebag Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 fikk Saybia - The Second You Sleep til jul... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Camel -The snow goose Samba Sumba -Berekis Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Pink Floyd - Wish You Were Here APC - Mer De Noms At The Drive-In - Relationship Of Command The Clash - Essential (ikke drep meg ) Mer skal kjøpes på cdon senere... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Pink Floyd - Wish You Were Here I mine øyne Pink Floyds beste plate! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 RJD2 - Since We Last Spoke Herlig album. Verdig oppfølger til "Deadringer". Har kanskje gått litt bort fra hiphop-sjangeren, men jeg liker det! Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jimmy eat world - Futures Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Enslaved - Isa Kaada/Patton - Romances Tom Waits - Real Gone Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Enslaved - Isa Den plata er så intenst digg at eg har faen ikkje ord for det! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Enslaved - Isa Den plata er så intenst digg at eg har faen ikkje ord for det! Jau. Kjøpte den jeg og.. Også nattfødd av finntroll og the white stripes med elephant. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 The Clash - Essential (ikke drep meg ) Hvorfor skulle vi gjort det? Den beste platen av alle du kjøpte og det viktigste punkbandet noensinne. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 The Clash - Essential (ikke drep meg ) Hvorfor skulle vi gjort det? Den beste platen av alle du kjøpte og det viktigste punkbandet noensinne. Jaja, men det er ett samlealbum, føler det er noen her som ikke liker det. Eller? Men jeg digger den. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 The Clash - Essential (ikke drep meg )Den beste platen av alle du kjøpte og det viktigste punkbandet noensinne. ! Må i all anstendighet si at de tre han kjøpte rager milevis over på min "utrolig diggbare plater-liste". Men smaken er som bakparten osv... Forresten, er vel HalTan som har en greie mot samleplater. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Forresten, er vel HalTan som har en greie mot samleplater. Er vel det, ja Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 En del av disse var julegaver men slenger de med: CD: Jeff Buckley - Grace (Legacy Edition) <--- Snacks! White Stripes - Elephant The Mars Volta - De-loused in the Comatorium Magnet - Minus EP Beach Boys - Pet Sounds The Smashing Pumpkins - Mellon Collie and the Infinite Sadness A Perfect Circle - The Thirteenth Step DVD: Weezer - Video Capture Device Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå