Enojo Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Metallica - Kill Em' All, 79,- Metallica - Master Of Puppets 79,- Metallica - Metallica 79,- Fra Cdon.com Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Vil heller bli dynka i diaré fra en gnu enn å høre på den søpla Piracy Kills Music har satt sammen. Om de skal ha muligheten til å overbevise folk kan de ihvertfall ikke skrape sammen den billigste dritten de finner i den norske platekatalogen for å så gi det hele ut på en cd. 9090431[/snapback] Jeg fant iallfall TO brukbare sanger på den dobbel-CD'en da Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Waklevoren - Brutal Agenda Windir - 1184 (En av de første demoene av denne, finnes vel bare 100 stk eller noe slikt) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Fikk nettopp Steve Vai - Sound Theories Vol 1 and 2 nå. Det er en dobbel live-cd, hvor den ene cd'en er bare orkesteret spiller uten Steve Vai, det er han selv som har komponert dette, den andre spiller Steve med orkesteret. Albumet er rett og slett herlig storslagent, vil anbefale det til alle som liker musikaler som Chess o.l, dette er fantastisk! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 UnsraW - Screaming Birthday (konsert-DVD med 2-spors CD) Nega - dole Totalt 8500 yen fra CDJapan. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Fra platekompaniet: Bjørn Berge - Blues Hit Me Bjørn Berge - We're Gonna Groove Fant dette ny i en bruktbutikk i Danmark: King Crimson - The Power To Believe Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 På plateboden på Moldejazz (vinyl) The Doors - The Doors - 100,- Cream - Best of Cream - 100,- Jimi Hendrix - Band of Gypsys - 200,- Led Zeppelin - In Through the Out Door - 75,- Lenke til kommentar
someOen Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kjøpte David Gilmours On An Island. Er egentlig ikke sikker på hva butikken heter, eller hva den kostet. Det var i Sverige. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Death Vomit - Death Vomit Hobbs Angel Of Death - Hobbs Angel Of Death Nile - Ithyphallic Pantera - Great Southern Trendkill Sadistik Exekution - The Magus Violator - Chemical Assault Vulcano - Bloody Vengeance 570 kroner, GEMM, eBay og CDON. Endret 21. juli 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
greiven Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Tenkte å registrere meg på cdon.com men får feilmelding ang. person nr. mitt.... Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Tenkte å registrere meg på cdon.com men får feilmelding ang. person nr. mitt.... 9114967[/snapback] 11 siffer uten punktum og mellomrom? Kanskje du er for ung? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Jepp, er for ung..:\ Endret 21. juli 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Emperor-Wrath Of The Tyrant. kjøptes på Ebay til litt under 100kr Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jepp, er for ung..:\ 9115073[/snapback] Jeg gir penger til Mamma, så betaler hun for meg. Går ikke det ann da? Lenke til kommentar
greiven Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jepp, er for ung..:\ 9115073[/snapback] Jeg gir penger til Mamma, så betaler hun for meg. Går ikke det ann da? 9115342[/snapback] Joa... Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Symphony X - Paradise Lost (Limited Edition) King Diamond - Give Me Your Soul... Please Nile - Ithyphallic Fra CDON. Blir bra med den nye Nile! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Fant meg noen saker i en bruktbutikk i Kroatia: Benediction - The Grotesque Ashen Epitaph Sepultura - Morbid Visions Suffocation - Pierced from Within Myrkskog - Superior Massacre Dimmu Borgir - Stormblåst Alle de der kosta rundt 50 kroner hver. Aner ikke om sistnevnte er MMV eller ikke, men det er ikke en geit på den i det minste. Ellers så fant jeg meg Ozric Tentacles - Strangeitude til litt over 130 kroner. Endret 22. juli 2007 av Seian Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 The Poison Bullet for my valentine HEFTIG album! Av de 13 sangene, er ca 8 VELDIG bra! Mine favoritter er Tears don't fall, All these things i hate, Cries in vain, The End, Her voice resides er mine favoritter.. Og dere "fuckemo-folk", gå og legg dere, de har kanskje emotekster, men riffene er faen meg geniale så last ned en av de nevnte sangene og hold kjeft!! Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Har ikke kjøpt mye plater i det siste pga. litt dårlig råd, men kjøpte noen LP'er under Quart-uka (de hadde en salgsbod ved festivalområdet): Lynyrd Skynyrd - Pronounced lĕh-'nérd 'skin-'nérd Gentle Giant - Octopus (originalutgave, dræbelig fin) Nazareth - Hair of the Dog Kosta rundt 100-150 per stk, husker ikke helt nøyaktig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg har bestilt Braindance - Redemption. Hærlig blanding av darkwave, prog, metall og industrial. Kan høre noen sanger her: http://vampirefreaks.com/progressivedarkwave Og dere "fuckemo-folk", gå og legg dere, de har kanskje emotekster, men riffene er faen meg geniale så last ned en av de nevnte sangene og hold kjeft!! 9119364[/snapback] Jeg pleier ikke å kommentere på emo-ting, men her ber du omtrent om det. (Har ikke så veldig mye i mot emo heller, så lenge folk tør å stå for det.) Jeg har ingenting i emosjonelle tekster, som kjærlighet, osv... Men en del emo-tekster, bla. fra denne gjengen her er mer sippete enn emosjonelt. Uansett, husker jeg rett så leverte de dybdeløse masete riff som er like sippete som tekstene deres. Jeg har ingen problemer med "emo" egentlig, men folk må faen meg tørre å stå for det da. Band som syter, kommer med masete whine-riff. Gikk forresten på MySpacen deres og hørte de nye sangene deres. Still sucks. Nei, skal du være emo så får du faen meg ha guts til å stå for det og ikke gå rundt å late som du er noe annet. og btw. slik at du vet til neste gang, ikke gidd å skrive "dere hold kjeft bla bla", det bare provoserer folk til å si hva de mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå