Saddlefall Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 En herlig bunke musikk bestillt fra CDON <3 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Jeg har nå mottatt fire av fem CD'er fra CDON. The Velvet Underground & Nico (59,-) Explosions in the Sky - All of a Sudden I Miss Everyone (Limited edition) (159,-) Fy faen, folkens! Ærlig talt, dette er et mesterverk. Det må være kanskje det nydeligste albumet jeg har i samlingen. Virkelig et vakkert album av dette amerikanske post-rock-bandet. Dette er limited edition, og det kom i et digipak cover som inneholdt et stort, tykt ark med bilde av det flotte artworket, samt en CD med remixer fra diverse indie-artister, en CD som også er verdt å lytte på. Anbefaler alle å tenke to ganger før dere bestemmer dere for å ikke kjøpe eller lytte til dette. Yes - Close to the Edge (59,-) Explosions in the Sky - The Earth is Not a Cold Dead Place (99,-) Endret 29. mai 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Hvordan er det nye Explosions in the sky i forhold til tidligere album? Jeg har ikke fått hørt det enda. Endret 29. mai 2007 av Howie-O Lenke til kommentar
VepsoO Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Fikk et litt platerush over meg i dag på platekompaniet Linkin Park - Minutes to Midnight Travis - The Boy With No Name Maroon 5 - It Won't Be Soon Before Long Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvordan er det nye Explosions in the sky i forhold til tidligere album? Jeg har ikke fått hørt det enda. 8732068[/snapback] Lyden i seg selv er veldig lik slik det var før, men sangene har en annerledes struktur. Det er et veldig vakkert album. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Imperiet - Alltid Rött Alltid Rätt - En Samling 1983-88 fra CDON.com for 99,- Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Litt Beatles: Revolver, Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band og Abbey Road. Helt genialt. ^^ Lenke til kommentar
Laman Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Björk - Homogenic Dualdisc fra cdon til 150-. The Shaggs - Philosophy of the World Fant denne perlen på ebay til 60,-. The White Stripes - Get Behind Me Satan 90,- på platekompaniet. Iggy Pop - A Million in Prizes 90,- fra platekompaniet. Janis Joplin - Greatest hits 110,-, platekompaniet. The Clash - London Calling 90,-, platekompaniet. The Doors - The Doors 60,- på platekompaniet. edit : Explosions in the Sky - All of a Sudden I Miss Everyone (Limited edition) (159,-) Fy faen, folkens! Ærlig talt, dette er et mesterverk. Det må være kanskje det nydeligste albumet jeg har i samlingen. Virkelig et vakkert album av dette amerikanske post-rock-bandet. Dette er limited edition, og det kom i et digipak cover som inneholdt et stort, tykt ark med bilde av det flotte artworket, samt en CD med remixer fra diverse indie-artister, en CD som også er verdt å lytte på. Anbefaler alle å tenke to ganger før dere bestemmer dere for å ikke kjøpe eller lytte til dette. Dette hørtes spennende ut. Den kjøpte jeg. Endret 31. mai 2007 av Laman Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Bestilte to nye cd'er fra CDON igår: Exodus - Bounded by Blood Led Zeppelin - IV Betalte 147,- for til sammen for begge inkludert frakt. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Bestilte to nye cd'er fra CDON igår: Exodus - Bounded by Blood Betalte 147,- for til sammen for begge inkludert frakt. 8751499[/snapback] Bonded By Blood. Enormt bra skive. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har hørt veldig mye bra om den skiva, gleder meg til å sjekke den ut. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Cro-Mags - Alpha Omega D.A.M. - Inside Out $23.72, eBay. Lenke til kommentar
VepsoO Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Linkin Park - Hybrid Theory 59,- Keane - Under The Iron Sea 79,- Sonata Arctica - Unia 159,- Alt rasket sammen på platekompaniet i dag Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) En plate som ble restnotert etter siste bestilling fra CDON: Thin Lizzy - Johnny the Fox (79,-) Endret 2. juni 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Motörhead - Inferno limited edition m. dvd 209,- på cdon Manngard - Circling buzzards Hører egentlig ikke hjemme her, fikk den gratis av bandets bassist. Endret 4. juni 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
shaker Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Freedom Lovin People EP - Kula Shaker Er import fra Japan så det kostet ca 200kr men jeg måtte bare ha den Endret 4. juni 2007 av shaker Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Beherit - Drawing Of The Moon Toxic Holocaust - Evil Never Dies 313 kroner. Aftermath Music. Endret 8. juni 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kjøpte Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli Lmt. Edition på Free Record Shop. 250 spenn om jeg ikke husker helt feil. Kjøpte også musikk-DVD'en Iron Maiden - Rock In Rio på Platekompaniet. 200kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå