blured Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Den siste plata jeg kjøpte var: Bob Dylan - John Wesley Harding ******************************* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Beck - Guero Carpathian Forest - Fuck You All Enslaved - Below Te Lights Sepultura - Live in Sao Paulo 40kr stk. på Rilla i Hamar. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 The Genious of Grieg The Beatles - Revolver Van der Graaf Generator - Godbluff The Essential Billy Idol (Aldri hørt noe annet enn White Wedding, men den kostet meg bare 20 kr.) Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Chimaira - «Resurrection» Within Temptation - «The Heart of Everything» Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Red Hot Chili Peppers - By The Way Kyuss - Blues For The Red Sun Red Hot Chili Peppers - Live at Slane Castle Lenke til kommentar
Subtacto2007 Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Var på /arrangerte A.C.T-konsert sist uke, da kjøpte jeg to nyutgitte Cder med bonusmateriale av dem: A.C.T - Imaginary Friends A.C.T - Today's Report Kjøpte også forbandets debut-CD: Gallery - JAS Gripen Og i posten torsdag kom disse: Advent - Cantus Firmus Kenzo - Utsura Yuku Mono Og på Musical Box-kosnert lørdag fikk jeg denne Cden: Finn Arild - Serendipity Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Down - II: A Bustle In Your Hedgrow Psypus - Our Puzzling Encounters Considered Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Guru - Jazzmatazz vol. 2 109 surt ervervede på Platekompaniet i Trondheim. Endret 7. april 2007 av unge thendrup Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Kjøpte meg 10 tomme kassett dingser siden jeg har noen tapes uten ett hjem også fikk jeg med en cd, Brbara Morrison - I'm Gettin' 'Long All Right, hahaha Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Sigh/Abigail - Evilized Japan (Split 7") Limited to 500 copys 2004 In the Woods... - Isle of Men (Demo Cassettte) Nå har jeg første, andre og fjerde utgave av denne . Orginal fra 1993 Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Death - The Sound of Perseverance Immortal - Sons of Northern Darkness (endelig fikk jeg det albummet i hus) Ayreon - The Human Equation (+dvd) Opeth - Deliverance Kviet meg for å kjøpe den, ettersom det er Opeths dårligste plate hittil, men var ikke så mye som stoppet meg da den lå ut for 20 kr. Da har jeg hele diskografien til Opeth. Gratuler meg, takk Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Kjøpte Susperia - Cut From Stone Veldig bra album.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 fikk en stor pakke av Relapse Records idag Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Kjøpte en "Best of.." lignende greie med Mozart. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 bestilte meg nå nettop disse perlene: God Is an Astronaut - The End of the Beginning God Is an Astronaut - All Is Violent, All Is Bright God Is an Astronaut - A Moment of Stillness Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Bestilte disse på CDON: Camel - Snow Goose Camel - Mirage Atheist - Unquestionable Prescence Cynic - Focus Iskald - Shades of Misery (Limited Digi) Ásmegin - Hin Vordende Sod & Sød Bathory - Blood Fire Death Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Death - The Sound of PerseveranceImmortal - Sons of Northern Darkness (endelig fikk jeg det albummet i hus) Ayreon - The Human Equation (+dvd) Opeth - Deliverance Kviet meg for å kjøpe den, ettersom det er Opeths dårligste plate hittil, men var ikke så mye som stoppet meg da den lå ut for 20 kr. Da har jeg hele diskografien til Opeth. Gratuler meg, takk 8306923[/snapback] Blasfemi! Men ja, gratulerer. Immortal plata der er forresten genial! Ayreon.. njææh.. Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Ayreon.. njææh.. 8311507[/snapback] KEFØRRNÅKKE?! Human Equation er gull, hør Day Sixteen: Loser. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kviet meg for å kjøpe den, ettersom det er Opeths dårligste plate hittil, men var ikke så mye som stoppet meg da den lå ut for 20 kr. Da har jeg hele diskografien til Opeth. Gratuler meg, takk 8306923[/snapback] Vil vel heller kondolere. Makan til kjedeleg band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå