Jernlov Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Drudkh - Blood in our Wells (CD)CD i superjewel case, (Nesten amaray case) kun 1000kopier. Står den skal være håndnumerert. 8175145[/snapback] Hvor fikk du tak i denne? 8175207[/snapback] Supernal Music Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Har vært på Mefisto i Stavanger og diverse bruktsjapper i området idag: Emperor - In the Nightside Eclipse LP Motörhead - Ace Of Spades 12" LP-singel Christmas Edition (Jævla spesielt cover, med hele Motörhead i nissedrakt på framsiden, aldri sett denne før) Venom - At War with Satan LP (Kjøpt brukt, tror det er en originalutgivelse, er i hvertfall fra 83-84) Venom - Calm Before the Storm LP (Kjøpt samme plass som den ovenfor, fra 1987) Venom - Welcome to Hell LP (Også gamle greier) Godt fornøyd, ble relativt billig også Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Emperor - In the Nightside Eclipse LP 8175283[/snapback] Candlelight eller Back on Black pressa? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Back on Black, med blå LP inni Tror ikke den er noe spesielt sjelden, men moro å ha, hadde ikke albumet fra før av. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Back on Black, med blå LP inni Tror ikke den er noe spesielt sjelden, men moro å ha, hadde ikke albumet fra før av. 8175292[/snapback] Den er enda til salgs så den er ikke sjelden, orginalpressa er verdt litt mer. Er på jakt etter den seh. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Moro med original-plater. Kan hende de hadde den der jeg var idag, men fant den ikke. Hadde egentlig ikke noen voldsom interesse uansett, da jeg heller ville prøve å få tak i mest mulig bra saker for en billig penge. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Var på PK og kjøpte meg Incantation - "Onward to Golgotha" i dag. Pluss Bad Religion - "No Control" til fruen. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Outkast -Speakerboxx/the love below Kyuss - Muchas Gracias Mastodon - Leviathan , utrolig hvor mye mer man får med seg av tekstene når man har et anlegg som er av noenlunde kvalitet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 My Midnight Creeps - Histamin BigBang - Too Much Yang Mye god norsk musikk om dagen. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Tom Waits - Alice Sigur Rós - ( ) Lenke til kommentar
hauska Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Siste plata jeg kjøpte var HIM - Uneasy listening. En plate der de har gjort om/fiksa de mest populære sangene. Jeg ble litt skuffet, hadde tenkt den skulle være litt bedre. Orginalene er mye bedre enn sangene på denne cd'n. Bare "Gone with the sin" som var bedre, og den var ekstremt bra!! Endret 18. mars 2007 av moone Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Naglfar - Harvest 8166326[/snapback] Har den kommet ut i Norge, eller forhaandsbestilte du den? Jeg tror ikke den kommer ut foer i til neste uke her i USA, saa jeg lot vaere aa kjope den. 8168887[/snapback] Kom 23 februar tror jeg. Bestillte fra CDON. Har forresten også forhåndsbestillt den nye Nightrage Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) bestilte nå nettop disse cd'ene: Today Is the Day - In the Eyes of God Sunn O))) - Flight of the Behemoth Sunn O))) - White 1 Sunn O))) - White 2 Neurosis - A Sun That Never Sets Neurosis - Through Silver in Blood Neurosis - Times of Grace Boris - Pink Godflesh - In All Languages Godflesh - Messiah Godflesh - Godflesh Godflesh - Songs of Love and Hate Godflesh - Streetcleaner Godflesh - Us and Them My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light These Arms Are Snakes - Oxeneers or the Lion Sleeps When Its Antelope Go Home Torche - Torche Switchblade - Switchblade Doomriders - Black Thunder Godspeed You! Black Emperor - Yanqui U.X.O. Red Sparowes - Every Red Heart Shines Toward the Red Sun (Slipcase) Explosions in the Sky - All of a Sudden, I Miss Everyone Big Business - Here Come the Waterworks Endret 17. mars 2007 av Alper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Siste plata jeg kjøpte var HIM - Uneasy listening.En plate der de har gjort om/fiksa de mest populære sangene. Jeg ble litt skuffet, hadde tenkt den skulle være litt bedre. Orginalene er mye bedre enn sangene på denne cd'n. Bare "Gone with the sun" som var bedre, og den var ekstremt bra!! 8177265[/snapback] [off-topic] Du mener vel "Gone with the sin" ? Ser at u- og i-tasten sitter farlig nær hverandre på tastaturet. [/off-topic] @Alper: Hva ble samlet sum for alle cdene? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 @Alper: Hva ble samlet sum for alle cdene? 8178438[/snapback] Order Total: $338.00 ink frakt, det vil si ca. 2200,-kr Lenke til kommentar
hauska Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Siste plata jeg kjøpte var HIM - Uneasy listening.En plate der de har gjort om/fiksa de mest populære sangene. Jeg ble litt skuffet, hadde tenkt den skulle være litt bedre. Orginalene er mye bedre enn sangene på denne cd'n. Bare "Gone with the sun" som var bedre, og den var ekstremt bra!! 8177265[/snapback] [off-topic] Du mener vel "Gone with the sin" ? Ser at u- og i-tasten sitter farlig nær hverandre på tastaturet. [/off-topic] @Alper: Hva ble samlet sum for alle cdene? 8178438[/snapback] Hehe, skal få rettet feilen nå, går litt for fort til tider Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 http://www.supernalmusic.com/acatalog/FERLY037CDL.jpgDrudkh - Blood in our Wells (CD) CD i superjewel case, (Nesten amaray case) kun 1000kopier. Står den skal være håndnumerert. 8175145[/snapback] Er det noe ekstragreier på den, iform av større booklet eller noe sånt? Lenke til kommentar
lowkey Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Gjort meg noen fine bestillinger i det siste: Katatonia - Dance of December Souls Black Sabbath - Paranoid og Sabotage Control Denied - The Fragile Art of Existence Death - Human og Individual Thought Patterns Riverside - Second Life Syndrome Slayer - Seasons in the Abyss Arcturus - La Masquerade Infernale Edge of Sanity - When All Is Said... (Best of) Keep of Kalessin - Armada Strapping Young Lad - City Iron Maiden - Seventh Son of A Seventh Son Led Zeppelin - IV Queensrÿche - Operation: Mindcrime Prislappen kom vel på omkring 1400 kr... ikke så altfor ille. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Wolf Parade - Apologies to the Queen Mary. Ikke fått hørt på den enda, men gleder meg. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 http://www.supernalmusic.com/acatalog/FERLY037CDL.jpgDrudkh - Blood in our Wells (CD) CD i superjewel case, (Nesten amaray case) kun 1000kopier. Står den skal være håndnumerert. 8175145[/snapback] Er det noe ekstragreier på den, iform av større booklet eller noe sånt? 8180396[/snapback] Vet ikke jeg, har ikke åpnet den. Men trur ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå