Hewitt Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Litt forskjellig på LP handlet inn på eBay i helga, får endelig egen LP-spiller tilsendt fra HiFi-Klubben om en ukes tid. Så da må jeg utvide med litt flere LP-er enn de jeg har fra før. Bob Dylan - Highway 61 Revisited The Jimi Hendrix Experience Pink Floyd - Wish You Were Here The Beatles - Live At the Hollywood Bowl The Beatles - Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band Blues Brothers - s/t Creedence Clearwater Revival - The Concert Elvis Presley - s/t Queen - s/t Queen - Hot Space The Kinks - One For the Road Jimi Hendrix - The Jimi Hendrix Concerts Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Bang Bang you're Terry Reid Fuzzy Duck From Genesis to Revelation Endret 12. mars 2007 av neitakk Lenke til kommentar
svamp Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Kjøpte Lumsk - "Det Vilde Kor" og Mods - "Gje meg litt merr" på fredag. Mods-cden kjøpte jeg egentlig bare for å få "Me to går alltid aleina", men resten var jo for det meste greit å høre på det også. Lumsk hadde jeg aldri hørt om før Glint lagde en tråd om "Det Vilde Kor". Sleit ut cden i helga og syns dette var knall. Kombinasjonen folkemusikk og metal (om enn milde innslag av begge her) hadde jeg ikke hørt før. Trekker fram spor 1-3, 5, 7 og 11. Er nå også eier av to gratis "Piracy kills music"-album, siden jeg kjøpte cdene på forskjellige butikker. Har ikke hørt på dem enda. ^^ Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) bob marley - the singles collection snoop dogg - doggystyle 2pac - thug life Endret 12. mars 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Black Sabbath - Master of Reality Satyricon - Dark Medieval Times Mayhem - De Mysteriis dom Sathanas Jepp, nå er jeg offisielt blakk...Men veldig lykkelig^^ Endret 12. mars 2007 av Kaospike Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Mayhem - De Mysteriis dom Sathanas 8137545[/snapback] Tittellåten på denne platen er så utrolig, fantastisk bra. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Det har du rett i Jeg trenger ofte å høre gjennom en plate en del ganger før jeg virkelig setter pris på den, så jeg forventer bare at den skal bli bedre og bedre også. =) Det er vel sånn med all bra musikk er det ikke? Det man elsker med en gang går man fort lei...Det er i hvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Siste kjøpet bestod vel av følgande plater: - Amorphis - eclipse - November's Doom - to welcome the fade - Candlemass - candlemass - Dream Evil - the book of heavy metal (vorspiel-plate) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det har du rett i Jeg trenger ofte å høre gjennom en plate en del ganger før jeg virkelig setter pris på den, så jeg forventer bare at den skal bli bedre og bedre også. =) Det er vel sånn med all bra musikk er det ikke? Det man elsker med en gang går man fort lei...Det er i hvertfall min erfaring. 8138467[/snapback] Jo, jeg må si meg helt enig. Men så er det også slik at man må elske noe, noe man gjør for noen uker, går lei for ett år eller lignende, for så å elske det igjen.. Bestilte nå: Naglfar - Ex Inferis Naglfar - Pariah Naglfar - Sheol Håper det er noe tess i disse platene og at jeg ikke har kjøpt noe dritt. Alt i alt fikk jeg det for $33, noe som ikke er så dårlig. Amazon er et bra sted! Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) The Goosebumps - Story of butch 12" Tøff musikk, Western Doom! http://www.myspace.com/thegoosebumpsmusic Endret 13. mars 2007 av lanez-nor Lenke til kommentar
-gl1n- Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Siste kjøpet var Fall Out Boy - Infinity On High Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Mika - Life in Cartoon Motion Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Dominici - 03 A Trilogy - Part 2 Sprek musikk! Charlie trekker ned - igjen. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Var på messe i Bergen og kjøpte meg: Bathory-Norland1 Ragnarok-Nattferd Windir-Soknadalr Er ganske fornyd med kjøpene Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Kjøpte meg: Borknagar - Empiricism Borknagar - Epic Som jeg mener at sammen med Origin utgjør bandets helhetlig 3 beste plater. Disse fikk jeg for 149,5 til sammen i platebutikken på Mart'n Senteret i Elverum Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Arcade Fire - Funeral Arcade Fire - Neon Bible Katie Melua - Piece By Piece Bruce Springsteen - Born to Run Box Set ... til pene 262,50,- totalt. LP fra eBay: Bruce Springsteen & The E-Street Band - Live '75-'85 (5LP Box Set) Simon and Garfunkel - Greatest Hits Michael Jackson - Bad Michael Jackson - Off the Wall Michael Jackson - Thriller Elvis Presley - Elvis In Concert Elvis Presley - Elvis' Golden Records Bob Dylan - Greatest Hits vol. 1 Frank Sinatra - Main Event Lenke til kommentar
Seian Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Kjøpte meg: Borknagar - Empiricism Borknagar - Epic Som jeg mener at sammen med Origin utgjør bandets helhetlig 3 beste plater. Disse fikk jeg for 149,5 til sammen i platebutikken på Mart'n Senteret i Elverum 8154851[/snapback] Wææh, disse gikk for 150 kr hver på platekompaniet. Var det brukt du kjøpte deg? Hmm, får slenge et lite utdrag fra min siste bestilling fra CDON: Opeth - My Arms, Your Hearse Death - Human Windir - Likferd Bloodbath - Resurrection Through Carnage Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Wææh, disse gikk for 150 kr hver på platekompaniet. Var det brukt du kjøpte deg? 8155551[/snapback] Nei nei.. Helt nye. Empiricism var til og med fortsatt innpakka i plastikk Grunnen til den lave prisen er opphørssalg Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Flatlands - Vermuyden EP og en lekker Flatlands t-shirt Lenke til kommentar
catolap Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Wææh, disse gikk for 150 kr hver på platekompaniet. Var det brukt du kjøpte deg? 8155551[/snapback] Nei nei.. Helt nye. Empiricism var til og med fortsatt innpakka i plastikk Grunnen til den lave prisen er opphørssalg 8156260[/snapback] Jævlig synd det der. Brukt en god del penger (og timer) i den butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå