ppppppptttttttt Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 David Lee Roth - Eat'em and smile Judas Preist - British Steel Toto - Fahrenheit U2 - Under a blood red sky Soundtracket til Back to the future På LP. Paul Gilbert -Alligator Farm På CD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Immortal - Sons of Northern Darkness (veldig fornøyd med den ) og Mayhem - Grand Decleration of War (gave) Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Immortal - Sons of Northern Darkness (veldig fornøyd med den ) og Mayhem - Grand Decleration of War (gave) 8047588[/snapback] Sons of Northern Darkness er en dritbra skive. Hvis du allerede ikke har At The Heart of Winter eller Damned In Black, anbefaler jeg deg til å kjøpe dem neste gang. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Caspian - You Are The Condugtor EP (med promo plakat å noen Caspian stickers) Jesu - Conqueror (med Jesu - Conqueror hettegenser) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 I går kjøpte jeg meg Mother Earth - The Further adverntures of.. for 50 kroner Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Kaada - Music for Moviebikers Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) I dag kommer jeg til å kjøpe: Michael Viner's Incredible Bongo Band - Bongo Rock Red Hot Chili Peppers - Stadium Arcadium Special Edition Til sammen blir det 250 kroner her. Plukker vel også med Mark Knopfler - Sailing to Philadelfia for en 50-lapp Endret 1. mars 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 ENSLAVED - RUUN NILS PETTER MOLVÆR - Solid Ether SKAMBANKT - Skambankt JAGA JAZZIST - The Stix Platekompaniet. <3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jethro Tull - Songs from the wood Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Deftones - B sides and rarities digipack med CD og DVD Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Blackfield - II K's Choice - Paradise in me Lenke til kommentar
catolap Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Stonegard - From Dusk Till Doom Roadrunner United - The All-Star Sessions Trivium - Asccendancy Death Breath - Stinking Up the Night Therion - Celebrators of Becoming (Cd+dvd) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) LP for 50 kroner:) Endret 2. mars 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Assassin - The Upcoming Terror Infernäl Mäjesty - None Shall Defy Intruder - A Higher Form Of Killing Judas Priest - Pries...Live Malevolent Creation - The Will To Kill Endret 2. mars 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Stone Sour - Come What (ever) May. Knall skive Soulfly - Dark Ages. Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Isengard - Høstmørke Immortal - At the Heart of Winter Kjempefornøyd, selv om jeg virkelig ikke hadde råd Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Isengard - Høstmørke Immortal - At the Heart of Winter Kjempefornøyd, selv om jeg virkelig ikke hadde råd 8062984[/snapback] Godt kjøp med Immorta skiva. : ) Hvordan er Isengard forresten? Lenke til kommentar
Kaospike Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jess, den blir bare bedre og bedre hver gang jeg hører på den, fin vintermusikk(: bare synd det begynner å bli vår hehe. Anbefaler absolutt å sjekke ut Isengard hvis du liker blandingen norsk folkemusikk og metall. Låtene på Høstmørke er veldig folk-inspirert, men de to siste er har en mer tradisjonell black metal sound. Kul vokal også. Det er vel unødvendig å si noe om produksjonen, i og med at det er Fenriz vi snakker om... Du kan forresten høre noen sanger her Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg greide på en eller annen måte å miste en cd-mappe med mine 48 beste cd'er fra bilen Har enda ikke bestemt meg for om jeg skal kjøpe de viktigste om på nytt eller bare brenne dem ut. Jaja, har jo coverne enda i det minste... Uansett, fikk disse platene fra Platekompaniet: Led Zeppelin - CODA BigBang - Frontside Rock'n'Roll Bigbang-plata var ikke det helt store, Zeppelin var bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå