Dark Archon Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 AZ - The Format Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Monumentum - Metastasi (CD) Cornelius Jakhelln gjester denne skiven så da måtte jeg ha den. Borknagar - Borknagar (CD) Orginale Malicious Records pressa (gul logo) Edit: haha it was the other way around Endret 26. februar 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Juden Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Morten Harkets` Wild Seed En klar 5 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Har vært i Trondheim og der fant jeg The Streets - Original Pirate Material (LP) til 169 kroner på en platekompaniet-sjappe. Fikk pakke, som fatter henta for meg mens jeg var borte, som inneholdt: Black Sabbath - Paranoid (LP). Frank Zappa - Sheik Yerbouti (LP), så nå har jeg to av den. Monty Python's Contractual Obligation Album (LP). Frank & Moon Zappa - Valley Girl / Frank Zappa - You are what you is (LP-Single). Jethro Tull - Aqualung (LP). King Crimson - In the court of the crimson king. Den pakka bestilte jeg fra San Fransisco for over 2 måneder siden, så jeg husker ikke hva jeg betalte Endret 26. februar 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 1.Sivert Høyem - Ladies and gentlemen og 2.Kaizer orchestra - live at vega Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kjøpte limited edition av Manowar - Gods of War i dag. Gleder meg til å se DVDen som fulgte med i morgen. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Einherjer - Aurora Borealis (Demo Kassett) Orginal demo fra 1993, utgitt av bandet selv Lamented Souls - Essence of Wounds (7") Ble bare trykket i ett begrensett antall i 2002. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Ramones - Rocket to Russia Endret 27. februar 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 The Beatles - Rubber Soul (Har klart å miste den gamle jeg hadde av en eller annen grunn :/) Wolfmother (den nye) Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Metallica - ...And Justice For All og Metallica - Ride The Lightning Lenke til kommentar
Ezekiel Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Siste plater eg kjøpte var Aqualung av Jethro Tull og The Pros And Cons Of Hitch Hiking av Roger Waters Endret 27. februar 2007 av Ezekiel Lenke til kommentar
Juden Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg kjøpte Analogue (a-ha) Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg kjøpte Led Zeppelin - I og Gentle Giant - Acquiring The Taste i billigavdelingen på Platekompaniet i Bergen for noen dager siden. Deilig å finne must-have-plater til en hyggelig pris. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Tool - Lateralus: Et litt merkelig album synes jeg. En mellomting mellom Ænima og 10.000 Days, i tillegg til høyere aggressjon innimellom. Selvfølgelig et godt album, men litt uvant og merkelig. Turboneger - Scandinavian Leather: Herlig intro, og et knippe gode låter (F.T.W, Gimme Some, Le Saboteur). Samtidig ble jeg stamkunde på Platekompaniet (på Torgalmenningen), og får visst 10% rabatt på fullpris-CD'er når jeg har kjøpt mange nok. Egentlig bare en dråpe i havet, og ganske unyttig siden det ikke gjelder tilbuds-CD'er. Men det er gratis, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Manowar - Gods Of War (Limited Edition) Lenke til kommentar
Juden Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg kjøpte Enigmas The cross of changes! Liker nummer 3! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hehe, det samme sier jeg. : P Unødvendig deluxe. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Kaizers Orchestra - Live At Vega Zahl - Nice For A Change Skambankt - Eliksir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå