SnittLeif Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Uff da. Jeg var på platemesse i dag. Kjøpte meg følgende LP'r: Gentle Giant - Pretentious Frank Zappa - Sheik Yerbouti Happy the man - Happy the man Emerson Lake & Palmer - Love Beach Emerson Lake & Palme - In Concert Eloy - Planets Eloy - Colours Eloy - Time to turn Eloy - Performance Eloy - Metromania En Klassisk plate med Die Berliner Philharmoniker Rick Wakeman - White Rock Yngwie Malmsteen - Rising Force Elton John - Greatest Hits Alt til varierende priser og sammenlagt omtrent 450 kroner Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Nargaroth - Herbstleyd. Nargaroth - Amarok. Pogrom - Black Metal Complete. Xasthur - Nocturnal Poisoning. Herbstleyd må være verdens herligste album. Endret 18. februar 2007 av frostbitten Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ulver - Blood Inside 7967494[/snapback] Åh... Hør førstelåta og trykk på repeat for alltid. Dressed in Black, jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet. Dette er noe som burde komme på musikkpensum. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ulver - Blood Inside 7967494[/snapback] Åh... Hør førstelåta og trykk på repeat for alltid. Dressed in Black, jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet. Dette er noe som burde komme på musikkpensum. 7968299[/snapback] Blinded by Blood!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Er ikke så fan av den, jeg... Ser ikke helt det store. Dressed in Black er en primærnøkkel til å være fan av Ulver. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ulver - Blood Inside 7967494[/snapback] Åh... Hør førstelåta og trykk på repeat for alltid. Dressed in Black, jeg tar av meg hatten og bøyer meg i støvet. Dette er noe som burde komme på musikkpensum. 7968299[/snapback] Blinded by Blood!! 7968308[/snapback] min favoritt track også Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Den er jo så døll. Dressed in Black er et stykke moderne mesterverk deluxe. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ja word up! egentlig så skulle jeg bare bestille meg The Ultimate Destroyer av Lair of the Minotaur, men så hadde de vist den ikke inne så da ble det heller Cannibal Massacre og Carnage 7967859[/snapback] Gjør ikkeno. Liker Carnage bedre enn The Ultimate Destroyer. Enemy of Gods er livsfarlig for nakken! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 The Notorious B.I.G- Ready to die Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Enslaved - RUUN Sigur Ros - Agætis byrjun, () og Takk Dimmu Borgir - Stormblåst (2005) Najsprajs på Platekompaniet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Beck - Guero Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kjøpte meg Goatwhore - A Haunting Curse. Overasket meg litt over at et amerikansk band lager god musikk, hvis vi ser bortifra gamle Metallica. Kjøpte meg også Vader - The Art of War. Jeg må få hørt noe av dette bandet før jeg ser dem live på Wacken! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kjøpte meg også Vader - The Art of War. Jeg må få hørt noe av dette bandet før jeg ser dem live på Wacken! 7974232[/snapback] Fantastisk skive! Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Notwist - Neon Golden (på vinyl ) Flyleaf EP Lenke til kommentar
Tze Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Blue Man Group - The Complex Dropkick Murphys - The gang's all here Dropkick Murphys - Sing loud, sing proud Summoning - Stronghold Summoning - Dol Guldur Don Juan Dracula - Young Debutantes II Jimmy Eat World - Bleed American Pennywise - About Time Pennywise - Full Circle Strapping Young Lad - The new black fine lista:) Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 The Doors med The Doors. Ebay <3 Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kjøpte meg også Vader - The Art of War. Jeg må få hørt noe av dette bandet før jeg ser dem live på Wacken! 7974232[/snapback] Fantastisk skive! 7974549[/snapback] Helt enig! Var så bra at jeg bestilte Impressions in Blood og The Beast av Vader på Amazon. Samtidig bestilte jeg Likfred av Windir. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Kjøpte meg Goatwhore - A Haunting Curse. Overasket meg litt over at et amerikansk band lager god musikk, hvis vi ser bortifra gamle Metallica. 7974232[/snapback] Du har ikkje hørt mange band frå Amerika, har du? Bare Metallica, kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå