.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 7926766[/snapback] 2 herlige plater du har kjøpt deg der gutt! Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Isis er helt fantastisk Meget bra kjøp det der. Lenke til kommentar
April Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 I dag kjøpte jeg meg to nye cd'er: Jimmy Eat World - Clarity og Cake- Comfort Eagle. Er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Første jeg gjorde etter å ha kommet hjem på perm var å skaffe meg The good, The Bad and The Queen Har ikke hørt så mye enda, men det høres bra ut. Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Fikk denne i posten i dag: Gaelle - Transient Anbefales til alle som liker musikk! Helt fantastisk lydbilde, masse artige detaljer og en vokal som banker det meste! Utrolig avslappende å høre på. Lenke til kommentar
Metalhead Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kjøpte Stonegard-Arrows som er et fantastisk bra album, og Stonegard-From Duks till Doom som er et fantastisk dårlig album. Er synd at de ikke greide å følge opp Arrows utgivelsen sin med denne Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 2 for 150 på musikkverket. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Kjøpte meg The Very Best of Rainbow og Supared - Supared her om dagen. Gleder meg til jeg får hørt på Supared, det har jeg ventet på lenge xD Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Linkin Park - Hybrid Theory Lenke til kommentar
.sere Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 I går kjøpte jeg Thomas Dybdahl sin October sound, og fikk med en rørt og urørt cd med flere gode sanger jeg ikke hadde hørt før. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 En tur innom Platekompaniet i dag resulterte i ... Salvatore - Days of Rage Placebo - Once More With Feeling, Singles 1996 - 2004 Wings, The & Paul McCartney - Hits and History David Bowie - The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders From Mars Sondre Lerche & The Faces Down Quartet - Duper Sessions Queens of the Stone Age - Lullabies to Paralyze TV On the Radio - Return To Cookie Mountain Audioslave - Audioslave Shins, The - Chutes Too Narrow Coldplay - X&Y ... til den nette sum av 649,-. Altså 64,90 per plate. Klager ikke. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Akercocke - Words That Go Unspoken, Deeds That Go Undone Kreator - Live Kreation Krisiun - Live Armageddon Lenke til kommentar
fuettermeinego Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kjøpte meg "Your Funeral... My Trial", av Nick Cave & The Bad Seeds" sist. Tidligere var det "Moo, You Bloody Choir", av Augie March. Bra plater, begge to. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Ghostface Killah - More Fish Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 følgene cd'er er bestilt Pig Destroyer - 38 Counts of Battery Neurosis - Enemy of the Sun Neurosis - Pain of Mind Neurosis - Souls at Zero Mastodon - Remission Mastodon - Call of the Mastodon At the Gates - Slaughter of the Soul (Reissue) (CD/DVD) Burst - Prey on Life Converge/Agoraphobic Nosebleed - The Poacher Diaries Cadaveria - Far Away From Conformity Lair of the Minotaur - Carnage Lair of the Minotaur - Cannibal Massacre These Arms Are Snakes - Easter Blood for Blood - Spit My Last Breath Fuck the Facts - Stigmata High-Five Ulver - Blood Inside Cave In - Perfect Pitch Black Green Carnation - The Acoustic Verses Zozobra - Harmonic Tremors These Arms Are Snakes - Easter Jucifer - If Thine Enemy Hunger Minsk - The Ritual Fires of Abandonment Ramallah - But a Whimper Ramallah - Kill A Celebrity Hatebreed - The Rise of Brutality Hatebreed - Supremacy Caspian - You Are The Conductor Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Green Carnation - The Acoustic Verses 7967494[/snapback] Gru deg, ELENDIG! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hehe såpass.. har hørt sweat leaf som var grei nok så da tok jeg sjangsen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Pig Destroyer - 38 Counts of Battery Lair of the Minotaur - Carnage Lair of the Minotaur - Cannibal Massacre 7967494[/snapback] Gull! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Pig Destroyer - 38 Counts of Battery Lair of the Minotaur - Carnage Lair of the Minotaur - Cannibal Massacre 7967494[/snapback] Gull! 7967593[/snapback] ja word up! egentlig så skulle jeg bare bestille meg The Ultimate Destroyer av Lair of the Minotaur, men så hadde de vist den ikke inne så da ble det heller Cannibal Massacre og Carnage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå