Gå til innhold

Hvilken plate kjøpte du sist?

dessessop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra bloggen.

I've listened through three albums of The Shins. It's an indie band, and I like them. They're not quite like other indie bands I like, for example Sunset Rubdown but I can definitely listen to them. I've had difficulties finding music I could actually listen through without sighing and pressing stop. So I've now ordered these singles and EPs.

Phantom Limbs

By The Shins

phantomlimb_shins.jpg

1. Phantom Limb

2. Nothing At All

3. Split Needles

So Says I

By The Shins

sosaysi_shins.jpg

1. So Says I

2. Mild Child

3. Gone For Good

Know Your Onion!

By The Shins

knowyour_shins.jpg

1. Know Your Onion!

2. My Seventh Rib (live)

3. Sphagnum Esplanade

4. New Slang

Which leaves me with one record to get a full discograpy. When You Land Here It's Time To Return.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg i dag:

John Williams - Echoes of London (LP)

Gentle Giant - Gentle Giant

Hopalong Knut - Evolusjonens trøst

Jaco Pastorius - Invitation

Twin Peaks-Fire Walk With Me - Filmmusikken

Alt for slående 353,50 grunnet stengesalg på legendariske Rilla Platebar på Hamar

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Herregud, jeg har hørt altfor lite på Shape of Despair. Helt fantastisk musikk, tung og nydelig!

7899780[/snapback]

Samma her. Det gjorde jeg noe med. Kjøpte meg Angels of Distress og Shape of Despair av nevnte band. :cool:

7913420[/snapback]

Har de tre første platene i hylla, men har bare ikke hørt noe spesielt på de. Har funnet ut at det var særdeles lite smart av meg. "Angels of Distress" er favoritten her til gards. Mange som ble skuffet av "Illusion's Play", grunnet all ambient-greiene...men jeg elsker jo sånt, så den falt jaggu meg i smak. Den selvtitulerte samleplata er svakest syns jeg, selv om den definitivt har høydepunkter i form av låtene "Sleeping Murder" og den forkortede versjonen av "Night's Dew".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...