Mojo Pin Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 -Sufjan Stevens - Illinois -Cocorosie - Noah's Ark -The Arcade Fire - Funeral -Steel Pulse - Reggea Greats Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Teeth of Lions Rule the Divine - Rampton http://www.ideologic.org/music/images/71.jpg Tung, tung drone...herlig! 7889078[/snapback] Den skal jeg sjekke ut. *Håpe om endelig konvertering til drone* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Den skal jeg sjekke ut. *Håpe om endelig konvertering til drone* 7891413[/snapback] æmpetre: The Smiler Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 No worries. Album kommer fort når jeg bestiller meg dem Hører på He Who Accepts All that Is Offered (Feel Bad Hit of the Winter) nå... Litt mer trommer enn Sunn o))) hører jeg. Ålreit musikk. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Fra bloggen. I've listened through three albums of The Shins. It's an indie band, and I like them. They're not quite like other indie bands I like, for example Sunset Rubdown but I can definitely listen to them. I've had difficulties finding music I could actually listen through without sighing and pressing stop. So I've now ordered these singles and EPs. Phantom Limbs By The Shins phantomlimb_shins.jpg 1. Phantom Limb 2. Nothing At All 3. Split Needles So Says I By The Shins sosaysi_shins.jpg 1. So Says I 2. Mild Child 3. Gone For Good Know Your Onion! By The Shins knowyour_shins.jpg 1. Know Your Onion! 2. My Seventh Rib (live) 3. Sphagnum Esplanade 4. New Slang Which leaves me with one record to get a full discograpy. When You Land Here It's Time To Return. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Yob - The Unreal Never Lived Ahab - The Call Of The Wretched Sea Shape Of Despair - Illusion's Play Herlig herlig! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Obituary - Frozen Alive DVD Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Har interesse av å høre YOB skiva, bestilte du ifra cdon? Isåfall si ifra om den kom kjapt. Endret 8. februar 2007 av lanez-nor Lenke til kommentar
catolap Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Glint: I know! Gode som gull alle tre skivene. Lanez: Kjøpte skiva på den lokale sjappa... Bør definitivt sjekkes ut.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Herregud, jeg har hørt altfor lite på Shape of Despair. Helt fantastisk musikk, tung og nydelig! Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Kjøpte Pink Floyd - The Wall for noen uker siden. Herlig! At jeg ikke hadde den fra før er jo på tryne. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Kjøpte meg i dag: John Williams - Echoes of London (LP) Gentle Giant - Gentle Giant Hopalong Knut - Evolusjonens trøst Jaco Pastorius - Invitation Twin Peaks-Fire Walk With Me - Filmmusikken Alt for slående 353,50 grunnet stengesalg på legendariske Rilla Platebar på Hamar Endret 9. februar 2007 av SnittLeif Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Fikk cd til bursdagen; The very best of Grieg Konge! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Grizzly Bear - Horn of Plenty. Endelig noe som falt i smak. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Herregud, jeg har hørt altfor lite på Shape of Despair. Helt fantastisk musikk, tung og nydelig! 7899780[/snapback] Samma her. Det gjorde jeg noe med. Kjøpte meg Angels of Distress og Shape of Despair av nevnte band. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Herregud, jeg har hørt altfor lite på Shape of Despair. Helt fantastisk musikk, tung og nydelig! 7899780[/snapback] Samma her. Det gjorde jeg noe med. Kjøpte meg Angels of Distress og Shape of Despair av nevnte band. 7913420[/snapback] Har de tre første platene i hylla, men har bare ikke hørt noe spesielt på de. Har funnet ut at det var særdeles lite smart av meg. "Angels of Distress" er favoritten her til gards. Mange som ble skuffet av "Illusion's Play", grunnet all ambient-greiene...men jeg elsker jo sånt, så den falt jaggu meg i smak. Den selvtitulerte samleplata er svakest syns jeg, selv om den definitivt har høydepunkter i form av låtene "Sleeping Murder" og den forkortede versjonen av "Night's Dew". Lenke til kommentar
Speik Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Star One - Space Metal Ett jævli bra album, ikke fullt så bra som Ayreon, men uansett, jeævli bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå