Neslepaks Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Dismember - Casket Garden (EP) Trelldom - Til Et Annet Endret 4. februar 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Skambankt - Eliksir Edit* måtte bare legge ved VGs prominente anmeldelse av Thomas Talseth! Endret 4. februar 2007 av js79 Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Jeg kjøpte akkuratt Raga Rockers beste med live skive fra Roskilde. Veldig bra plate så langt. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kool and the Gang - Gangthology DumDum Boys - Schlägers Lenke til kommentar
Badering Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Kjøpte Porcupine Tree - Stupid Dream Pink Floyd - Meddle Stevie Ray Vaughan & The Double Trouble - The Essential for en stund siden. Hvis jeg har skrevet det før, skyt meg pl0x ^_^ Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Masse nytt ... CD Jeff Buckley - Grace Muse - Showbiz Muse - Origin of Symmetry Muse - Absolution Muse - Hullabaloo (2CD) Johnny Cash - At Folsom Prison Johnny Cash - Ring of Fire: The Legend of Johnny Cash Nine Inch Nails - With Teeth Bob Dylan - Blonde on Blonde Bob Dylan - Highway 61 Revisited Bob Dylan - The Essential (2CD) Placebo - Sleeping With Ghosts Clap Your Hands Say Yeah! - Clap Your Hands Say Yeah! Jet - Get Born Nirvana - In Utero Led Zeppelin - Physical Graffiti (2CD) Mew - Mew And The Glass Handed Kites Foo Fighters - In Your Honor (2CD) Thom Yorke - The Eraser Franz Ferdinand - Franz Ferdinand 120 Days - 120 Days Keane - Hopes and Fears Vinyl The Killers - Sam's Town [Picture Disc (w/poster)], 12" Pink Floyd - The Wall, 2x12" Fall Out Boy - From Under the Cork Tree, 2x12" Fall Out Boy - Sugar We're Going Down [Red Vinyl, UK Tour], 7" Fall Out Boy - Dance, Dance [Numbered Limited Edition], 7" Fall Out Boy - A Little Less Conversation A Little More 'Touch Me' [Pink Vinyl], 7" Red Hot Chili Peppers - Dani California [Picture Disc], 7" Red Hot Chili Peppers - Tell Me Baby [Picture Disc], 7" Damien Rice - 9 Crimes [Picture Disc], 7" Endret 5. februar 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kalas - s/t Graves at Sea - Documents of Greif Isis - Panopticon Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Vinyl: -Diskord - hdfh "7er" -Inferno - Thrash Metal Dogs Of Hell "7er" Kassett: -Hæ? - Lut Cd: -Sepultura - Beneath The Remains -Skid Row - s/t -Death - Scream Bloody Gore -Death - Individual Thought Patterns Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Vinyl:-Diskord - hdfh "7er" 7884739[/snapback] Hah! Det er det lenge siden jeg har hørt noe av. Det var vel da jeg fikk den første demoen av ene gitaristen tror jeg. Lo godt gjorde jeg iallefall. Hvordan har det utvikla seg siden 2001, etter at han gitaristen ble borte? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Tatt navnet ditt fra Ved Buens Ende mister Caress the Pale? Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Vinyl:-Diskord - hdfh "7er" 7884739[/snapback] Hah! Det er det lenge siden jeg har hørt noe av. Det var vel da jeg fikk den første demoen av ene gitaristen tror jeg. Lo godt gjorde jeg iallefall. Hvordan har det utvikla seg siden 2001, etter at han gitaristen ble borte? 7884783[/snapback] Diskord er etter min mening ett av norges beste DM band idag. Du kan sjekke dem ut på myspace! Debut-albume har vært ferdig en stund, men plateselskapet er jævlig treige. Tatt navnet ditt fra Ved Buens Ende mister Caress the Pale? 7884796[/snapback] Indeed I have. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Edit: Ble dobbelposting gitt.. Endret 6. februar 2007 av Caress_the_Pale Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Fall Out Boy - Infinity on High (UK Edition w/bonus track) Bloc Party - A Weekend in the City (Limited Edition w/ DVD) Infadels - We Are Not The Infadels Kaiser Chiefs - Employement Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Diskord er etter min mening ett av norges beste DM band idag. Du kan sjekke dem ut på myspace! 7885088[/snapback] Ja, da har jeg gjort det og det var like forbaska morsomt som jeg kunne huske. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hehe, nei da er det vel ikke noe for deg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hehe, nei da er det vel ikke noe for deg. 7888528[/snapback] Helt riktig:) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Teeth of Lions Rule the Divine - Rampton Tung, tung drone...herlig! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kjøpte The X-Factor av Iron Maiden for en stund sida. Ikke fordi den er bra, men fordi jeg nå har alle studioalbumene til Maiden. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kjøpte og kjøpte .. fikk In Flames - Come Clarity til jul av to venner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå