jacoP Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Iron Maiden - Piece of Mind og Killers Lenke til kommentar
bodycrap Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 hah. Den siste platen jeg kjøpte er nok "rage against the machine." Det bandet er utrolig bra, og er fornøyd med platen. Mange gode sanger. Jeg digger dem. Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Iron Maiden - A Matter Of Life And Death LP-versjon Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Jethro Tull - Aqualong Torsty, den var fin Endret 1. februar 2007 av Gjest Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jethro Tull - Aqualung The Band - The Last Waltz Er veldig spent på The Last Waltz Lenke til kommentar
.sere Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Denne uka: Kaizers Orchestra - Live at Vega Neil Young - Harvest Muse - Hullabaloo De er utsolgt for Eliksir på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Jethro Tull - AqualungThe Band - The Last Waltz Er veldig spent på The Last Waltz 7848585[/snapback] har sett en sånn dokumentar om The band. regisert at marthin Scorsesse Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Men har aldri likt The Band. synes det er kejdelig musikk. de har en fin sang: den hvor han på trommer begynner å synge. og det er mange andre som hjelper til å synge den. noen afroamerikanere. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spamKorte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Hva er bumping? Det går an å redigere innlegget sitt når man vil komme med ytterligere informasjon Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Iron Maiden - A Matter Of Life And Death Lenke til kommentar
Supremacy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 NAS - Hip Hop Is Dead Herlig CD. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 kjøpte I - between two worlds og darkthrone - under a funeral moon er veldig fornøyd med I skiva, hakke hørt så my darkthrone enda.. Lenke til kommentar
Alabaster Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Rainbow - Best Of Kyuss - ...and the Circus Leaves Town Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 NAS - Hip Hop Is Dead Herlig CD. 7849093[/snapback] Navnet er ihvertfall strålende Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Frank Zappa - Lumpy Gravy Air - 10,000 hz legend Sitter og hører gjennom Lumpy Gravy nå, kan se for meg at den er enda bedre med en øl eller to Betalte kontant for de to platene, og like etter at jeg hadde gått ut av butikken kom jeg på at jeg har gavekort som jeg kunne brukt Jaja, da blir det enda flere plater Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kjøpte meg en fin vinyl på 120 Days-konsert på Folken, Stavanger på onsdag: 120 Days - Come Out, Come Down, Fade Out, Be Gone 12" - Denne vinylsingelen er attpåtil utgitt på Vice Records i USA. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Kjøpte meg In Flames - Come Clarity og Children of Bodom - Follow The Reaper istad. Hadde Come Clarity fra før, men ikke med pappcover og bonus cd'en.. Har også komplett Children of Bodom samling nå. : ) (In Flames også selvfølgelig, med alle deluxe edtions og diverse annet stuff.) Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Dette kom i posten i dag. The Mars Volta - Tremulant EP The Mars Volta - Frances the Mute Glittertind - Til Dovre faller EP Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Silent Vanquish - Dysthymia Herlige greier. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Den siste plata jeg kjøpte var Headlines and Deadlines - the best of a-ha. En fabelaktig cd med alle hitene fra 1985-1991. En klar femmer (bilde) 03_crocketts_theme.prev.mp3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå