Gjest member-101642 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Bestilte disse for fem minutter siden. Det kom på 649 kroner inklusiv frakt. The Doors - Soft Parade Madrugada - Nightly Diseas Hendrix Jimi - Are You Experienced Hendrix Jimi - Axis Bold As Love Hendrix Jimi - Electric Ladyland Springsteen Bruce - Born To Run Dire Straits - Communique Alice In Chains - Facelift The Doors - L.A. Woman Dire Straits - Love Over Gold Endret 26. januar 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
.sere Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 På vei hjem fra skolen i dag kjøpte Skambankts cd med samme navn og Depeche Mode sin live cd Songs of faith and devotion. Jokke med Tourettes sin Trygge Oslo, The very best of the Smiths og Ramsteins Sehnsucht er også relativt nye i cd-samlingen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Kjøpte 13 stk på mandag Blant annet: Larsen Marit - Under The Surface Emerson Lake & Palmer - Brain Salad Surgery (digipack) Modern Talking - The Very Best Of David Gilmore - On an Island Som dere ser har jeg en ganske altettende musikk smak De 3 overste ble bestillt på mandag fra cdon.com men de har ikke sendt de andre. Bestillte 2stk av Marit Larsen og ELP cden. Fordi de to ekstra er gave til mamma som har bursdag på mandag. Så det syns jeg er litt dårlig at det ikke er sendt enda! Endret 27. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Burzum - Daudi Baldrs (CD) Orginale digipack, Misanthropy Records Manes - Ned i Stillheten (CD) Re-release av demoen fra 1993 i 1998, kun 1000kopier. Peccatum - The Strangling from Within (CD) Hadde denne fra før av, men på crappy russian licensed skvæl, så kjøpte den på nytt. Endret 27. januar 2007 av Jernlov Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Pink Floyd - Dark side of the mooon Prog rock på sitt beste, fulstappet av deilige låter. Death - The Sound Of Perseverance Kanskje Death's feteste skive? Høydepunkter som "Painkiller" og "To Forgive Is To Suffer" Amon Amarth - With Oden on Our side Death metal på sitt beste, passe growlende vokal,, mørkere stemte gitarer. Og masse godloter som som "Hermod's Ride to Hel - Lokes Treachery Part 1" og "Cry of the Black Birds". Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Death - The Sound Of PerseveranceKanskje Death's feteste skive? Høydepunkter som "Painkiller" og "To Forgive Is To Suffer" 7808759[/snapback] Nei, den klart svakaste. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Death - The Sound Of PerseveranceKanskje Death's feteste skive? Høydepunkter som "Painkiller" og "To Forgive Is To Suffer" 7808759[/snapback] Nei, den klart svakaste. 7809942[/snapback] Verste jeg har hørt! speed91 har selvfølgelig helt rett. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Mange delte meninger, men dog. Hør skikkelig godt på TSOP og legg merke til trommene, de er helt ville, Neslepaks Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Tristania - Illumination Pent album fra et band jeg ikke har hørt så alt for mye av før. Dette skal nå forandres på! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Lamentations og MAYH av Opeth. Armada av Keep of Kalessin og en Moonsorrow plate jeg ikke tør å stave kommer nok i posten snart. Bestilt fra CDON. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Incubus - Light Grenades Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Kjøpte disse på Statoil for 20 minutter siden: Bob Dylan - Blonde on Blonde CC Cowboys - Ekko: CC Cowboys beste CC Cowboys - Rock'n Roll Ryttere Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Kjøpte meg Satyricon - Namesis Devina i dag. Bestilte også for noen få minutter siden: Keep Of Kalessin - Armada Windir - 1184 Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 A Perfect Circle - eMOTIVe Godspeed You! Black Emperor - Lift Your Skinny Fists Like Antennas to Heaven These Arms Are Snakes - Oxeneers or The Lion Sleeps When Its Antelope Go Home Under Byen - Samme stof som stof Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Nyeste i samlinga er Foo Fighers sin live cd Skin and Bones Lenke til kommentar
puts Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 De siste LPene jeg kjøpte var: Jimi Hendrix - "Experience" live fra Royal Albert Hall og Little Brother - The Chittlin Circuit 1.5 Og den siste CDen var: Sonic Youth - Rather Ripped Lenke til kommentar
ersa Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Led Zeppelin - I Led Zeppelin - II Led Zeppelin - III Led Zeppelin - IV The Mars Volta - Frances the Mute Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Green Carnation - Accoustic Verses (CD) Fikk den for $0.99 så hvorfor ikke, helt ny i shrinkwrap! Lenke til kommentar
Linnaldo Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg kjøpte naturligvis Harmony Hotel, nyplata til Askil Holm og tok samtidig med meg en kopi av Knutsen og Ludvigsens verste. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Litt forskjellig dukket ned i postkassen i går, alt er fra Platekompaniet.no og Play.com: Red Hot Chili Peppers - By The Way Red Hot Chili Peppers - Californiacation The Beautiful People (120 Days) - The Beautiful People EP/Sedated Times EP (Ltd. Edt.) Fall Out Boy - From Under The Cork Tree Fall Out Boy - Take This To Your Grave Fall Out Boy - My Heart Will Always Be the B-Side To My Tongue (EP + DVD) Kaizers Orchestra - Mann mot Mann EP The Kooks - Inside In/Inside Out Bloc Party - Silent Alarm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå